Sandra i Tiryan

42 3 7
                                    


U kupaćim kostimima su se svi okupili oko logorske vatre. Naravno na njoj se nikakav roštilj nije pržio već je ona imala simboličan značaj za okupljanje grupe. Svi su posedali ili polegali u krug, a Dora je prigušila sva svetla da se dobije utisak večeri.

-Da čujem utiske, kako vam se do sada dopada ovde na plaži?

-Nema sumnje da ćemo imati o čemu da pričamo kad se budemo gore vratili, - počeo je Ventor pa nastavio, - nema potrebe da posebno naglašavam da ovde uživam sa mojom Melinom i naravno, s vama. Možda vas to ne interesuje, ali ja razmišljam o ovoj plaži na jedan drugačiji način. Meni sve ovo deluje nestvarno iako je realno. Reč je o tome da mi gore živimo u pećinama iznad kojih su ogromne hladnoće, a ovde na velikoj dubini uživamo na toploj peskovitoj plaži obasjanoj brojnim suncima, potpuno zaboravljajući da je iznad nas ledeni svod koji se polako topi i podiže nivo mora. Nije mi bila namera da vam kvarim utisak, ali ja uživam i u takvim razmišljanjima koja mi ni malo ne smetaju da istovremeno na pesku ili u moru ljubim Melinu.

-Ništa čudno da muškarci tako razmišljaju. Nas žene realnost mnogo ne zanima, već se više volimo prepustit maštanjima, - uzvratila je Dora.

Javila se Sunija: - Htela bih sve vas da obavestim da smo Zack i ja vodili ljubav i da više nisam nevina.

-Baš si nas iznenadila, kao sneg kad padne u sred zime. Ima li još nešto? - zanimalo je Doru.

-Ima, - Sunija je bila ozbiljna, pa niko od prisutnih nije reagovao, - Zack i ja smo pričali o mogućnosti da ostanem u drugom stanju i o našoj budućoj deci. Rekao je da mu više nisam devojka već da sam mu žena s kojom želi da provede ceo život.

-Ni to me ne čudi. Mislim da je svaki od momaka to rekao svojoj voljenoj. Meni je to rekao Sauron, pa su verovatno to rekli i svi ostali.

-Meni je to rekao Ventor, - javila se Melina.

-I meni je to rekao Sulu, - ponovila je i Gela.

-U redu. Htela bih da ponovim i zbog devojaka ali još više i zbog momaka, ako želite decu razgovarajte o tome i to planirajte. Ukoliko ne želite koristite mere zaštite, jedna je plodni i neplodni dani ali ima i drugih. Ja sam se sa Sauronom složila da nemamo ništa protiv toga da ostanem u drugom stanju, ali da na to ne idemo forsirano. Zbog toga ćemo ići na umerenu zaštitu, odnosno povećaćemo rizičnost. Rizik uvek postoji bez obzira koju meru koristili. Sto posto sigurna mera je da dole zalepite flaster kad vodite ljubav, onda možete biti potpuno mirni. - svi su se počeli smejati, a Dora je nastavila, - htela bih da sugerišem svim devojkama da bar jednom mesečno idu na kontrolu kod Renesmee.

-Moram li i ja? - interesovalo je Kodaru.

-Ne moraš ali ti ne bi škodilo. Isto važi i za Wanetu, iako još nije našla momka. Sigurna sam da će ga ubrzo i naći. A sada neka vam ispriča Gela svoje iskustvo pa ću ja nastaviti.

-Prvi put kad smo Sulu i ja vodili ljubav nismo se čuvali, pa je mene zanimalo da li sam ostala u drugom stanju ili nisam. Zato sam otišla kod Renesmee da proverim. Ona je na meni izvršila sva moguća ispitivanja koja čak nisu vezana za trenutačnu trudnoću nego i za eventualnu buduću. Skenirala mi je unutrašnje organe i uzimala razne briseve. Rekla je da će tako lakše pratiti moje zdravstveno stanje u budućnosti. Procenila je da mi materica nije dovoljno razvijena i savetovala da sačekam sa trudnoćom. Naravno da ću je poslušati, jer ne bih želela da moje dete ima probleme.

-Čuli ste Gelu, savetovala bih svakoj devojci da održava higijenu i čuva svoje zdravlje da bi svom momku što lepše mirisala. To isto važi što se tiče higijene i zdravlja za muškarce, da i devojke uživaju dok vas ljube. Ako se pojavi neka bakterija treba odmah reagovati jer ona proizvodi neprijatan miris i lako se prenosi na ostale članove naše porodice, jer živimo zajedno. Čuvajte sebe i našu porodicu i u tome uživajte. Kaži Sandra slobodno ako nešto imaš, postala si naš član i svi tvoji problemi i zadovoljstava su istovremno i naši.

SolariaWhere stories live. Discover now