Nakon pozitivnog iskustva sa Tiryanom koje se lepo završilo, Moira je bila puna samopouzdanja prema svojim momcima. Shvatila je da se može i mnogo opuštenije ponašati u njihovom zagrljaju bez da bilo šta a pogotovo sebe, ugrozi. Mnogo je momcima davala ali joj to ni u jednom slučaju nije bilo žao. Vraćali su i oni njoj sasvim dovoljno da se pored njih oseti kao kraljica. A kao kraljica može sebi da dozvoli slobodu kako će se ponašati, ali pod uslovom da ne pređe neku zamišljenu granicu. Zato je sledeći put kad je bio red da spava sa Zackom odlučila da napravi jedan eksperiment, najpre s njim a posle će videti da li tako da uradi i sa ostalima.
-Znaš, nešto bih te zamolila.
-Kaži slobodno, - Zack je čekao njene reči.
-Meni ovaj brushalter užasno smeta dok spavam. Steže me i žulja. Ja bih ga rado skinula, ali se bojim da ti to pogrešno ne protumačiš, kao neku vrstu izazivanja ili nešto slično. Ako je tako onda je bolje da on ostane na meni.
Spajk je razmišljao.
-Šta je sad bilo? - upitala ga je.
-Malo mi je nezgodno. Može se desiti potpuno slučajno da ti dodirnem grudi, a ja nikako ne bih želeo da misliš da sam agresivan prema tebi.
-To ćemo lako rešiti.
-Kako?
-Znam da nisi agresivan prema meni, nikad nisi ni bio, a verujem da nikad nećeš biti. Ali ono što mi se nikako ne dopada je to što si previše ukočen i čini mi se da se mene preterano bojiš da ćeš mi učiniti nešto nažao. Ja ne želim da budeš takav prema meni. Volela bih da si pored mene potpuno opušten. Nisam ja toliko osetljiva koliko ti se čini, ali s druge strane nisam bez osećaja. Volela bih da me držiš u naručju bez straha i sa uživanjem.
-Nisam siguran da ću moći tako.
-Ne sekiraj se. Tu je tvoja Moira da ti u tome pomogne. Zato, sve što ću ti sledeće reći ili uraditi shvati da je to u cilju da ti pomognem. Jasno mi je da je to takva tvoja priroda i da nisi ti samo takav prema meni nego ćeš biti i prema drugim devojkama. Kaži mi iskreno, da li si ti do sada imao neku devojku?
-Imao sam neke simpatije, ali je sve to ostajalo na tome.
-Znači ti si nevinašce kao i ja. Znaš da sam ja nevina zar ne?
-Čuo sam od momaka, oni su mi rekli.
-Oni o tome pričaju kad mene nema? Neka im bude. To bi onda mogao biti dodatni razlog tvog straha prema meni. Dobro, znam šta ću. Prvo ću skinuti brushalter da mi ne smeta. Gaćice neću skinuti, to ti kažem samo da bi znao.
Moira je nakon što se oslobodila brusa legla na leđa naslonivši se na njegovu ispruženu ruku. On je još bio na boku kao na početku.
-A sada mi uhvati sisu rukom, - da se on ne bi previše snebivao, ona je sa svojom rukom uhvatila njegovu i navodila je, - šta se ustručavaš, ne diraš je prvi put?
-Da, ali nikad ovako direktno.
-Lepo je opipaj, pa mi kaži kakva je?
Spajk je bojažljivo opipavao, - lepa je i tvrda.
-Baš ti hvala, tvoji komplimenti mi prijaju. Sad mi lagano štipni bradavicu. Jesi li? Odlično. Eto, kad budeš spavao nećeš morati brinuti da li ćeš mi sisu dodirnuti ili ne. To će biti sasvim normalni dodir, kao i svaki drugi. Bilo da mi diraš nogu ili ruku. Kaži mi, da li ti je bilo drago što si me onako dirao?
-Nisam siguran, još sam malo stegnut.
-Isteraću ja to iz mog Zacka, ne zvala se ja Moira. Sad ruku spusti prema mom stomaku. - on je bez reči posluša. - stavi kažiprst u rupicu od pupka i malo ga zavrti. - i to je uradio. -Sad spusti ruku prema mojim gaćicama.