Moira u štabu

30 4 4
                                    

Svi prisutni u donjem štabu su sa iznenađenjem gledali koga to dovodi Nebojša. To nije delovalo kao da dolazi iz nekog realnog sveta već iz neke najlepše bajke o princezama. Moira u žutoj haljini sa zelenkastim tačkama, uska u struku a lepezasta ispod. Priličan dekolte iako nije bilo toliko toplo. Kosa podignuta u pundžu a u kosi jedan veliki crveni cvet. Onako mala delovala je kao Zvončica sa krilima (Tinkerbell) koja je bila zaljubljena u Petra Pana, sa namerom da zaseni Vendi. Nebojša je doveo Moiru do Teyle koja je sedela na kauču, pa su seli pored nje.

-Nije ti trebalo puno vremena da ga obrlatiš, a lepa ti je i ova haljina za ples, - Teyla se obratila Moiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nije ti trebalo puno vremena da ga obrlatiš, a lepa ti je i ova haljina za ples, - Teyla se obratila Moiri.

-Ne razumem šta pričaš, ovo mi je jedina haljina koju imam. Uglavnom nosim pantalone.

Teyla je klimala glavom pa se okrenula Neboji: - A ti već našao novu žrtvu? Što baš ovo dete?

-Nemoj Teyla preterivati, dosta mi je bilo komplikacija.

-Nisam sigurna. Moira u šaci drži sedam kršnih momaka, pa što ne bi i jednog kao ti?

-Da li ja smetam ovde? - upita Moira Teylu.

-Ne smetaš, to samo Nebojša i ja rasčišćavamo stare račune.

-Nisam joj ja rekao da se ovako obuče, a doveo sam je da popričamo sa Admentom.

-Možda, a cvet u kosi? On se stvorio sam od sebe? Priznajem da je čini mnogo lepšom s njim, a mi sada ispadamo drugorazredne, - okrenula se Admenti, - Admenta , dođi ovamo, trebaš nam.

Admenta im je prišla i približila fotelju: - O čemu se radi?

-Moira je matematičar i statičar za konstrukcije, - obratio joj je Nebojša.

-Da, i?

-Hoće da joj nađeš jednu pećinu.

-Njoj?

-Pa da.

-A kolika joj treba, velika kao što je i ona?

-Malo veća. Od sto do petstotina metara u prečniku?

-Koliko kažeš? Ti se sigurno šališ. A šta će joj tolika?

-Da izgradi bazen za kupanje sa toplom morskom vodom.

-Pa to je ona tvoja ideja sa bazenom?

-Jeste, ali će ona da proračuna konstrukciju. Neće ona tu pećinu da stavi u džep pa da nosi kući, to će valjda biti zajednički projekat, samo će ga ona proračunati.

-A, tako. Dobro onda, kakva joj konkretno treba? Ili nama?

-Treba da bude u ledu ali što bliže površini leda jer će se tu napraviti otvor za svetlost i ventilaciju i to će ona da proračuna na osnovu pećine kakvu nađeš.

-Dakle ta pećina će imati određenu funkciju a biće pod ledom da bi imala temperaturnu zaštitu, ali ipak i mogućnost prirodnog osvetlenja?

-Upravo tako.

SolariaWhere stories live. Discover now