Miranda i Solaria su prišle društvu. Solarija ju je predstavila Admenti i Haronu. Dok se Teyla zdravila s njom prilično ju je kritički odmeravala.
Solaria je Mirandi rekla da sedne na kauč pored Lea, koji je sedeo na sredini kauča pored Renesmee, pa je Solaria zauzela suprotno mesto. Kad je Miranda sela malo je podigla haljinu čime je prilično ogolila noge koje je onda onako izazivčki prekrstila. Prekrasno izvajan oblik nogu i crvene štikle su dominirale u središtu ovog društa, čime je privukla sve poglede na sebe. Leo se našao stisnut između dve vatre, pa nije mogao proceniti koja mu je opasnija. Nije hteo da se previše približava Renesmee iako bi to najviše voleo, pa je bio prisiljen da bude žrtva Mirandine blizine.
Solaria je podigla ruku da na sebe skrene pažnju, pa su svi nevoljno skrenuli pogled sa Mirande.
-Mojoj prijateljici Mirandi sam ja sugerisala da se ovako obuče. Nadam se da vam se dopada. Nas dve smo već dosta razgovarale, pa je rekla da još nije spremna da slobodno odgovara na vaša pitanja. Nije stvar u tome da ne želi, nego u tome da joj treba vremena ga izgradi svoje stavove. Nema problem sa brzinom obrade podataka, već joj je potrebno određeno iskustvo, da se onda u odnosu na njega može postaviti. Zato me zamolila da do daljnjega ja filtriram njenu komunikaciju.
To znači da je možete pitati bilo kakve matematičke probleme, ili pitati enciklopedijske podatke, ali kad je pitanje moralnih ili etičkih dilema, navijanja za neki sportski klub, ili teme vezane za ljubav, da to prvo ide preko mene, zato što ona u mene ima poverenje. I kao što zaključujute, još nije definisala pitanje prijateljstva i primenu insinuacija, dok ne upozna osobe s kojima komunicira. Ona je potpuno svesna posledica nedostatka emocija, a ja sam joj obećala da ću je po tom pitanju štititi. Sada bi me zanimalo, ako nemate ništa protiv, da mi kažete šta ste do sada smislili, pa onda da ja to Mirandi prenesem na način za koji mislim da je odgovarajući.
-Ako smo nešto smislili, - započeo je Profesor, - izgleda da je to bilo pogrešno. Meni lično je drago, a nadam se i vama, što se Miranda priključila našoj ekipi. Iskreno da kažem, nisam očekivao od nje bilo kakvu agresivnost, baš zbog tog odsustva emocija. Pre bi se moglo reći da sam bio spreman na njenu potpunu ravnodušnost. Sada uviđam da je potpuno logično očekivati od inteligentne osobe da bude znatiželjna da upozna okolinu oko sebe, kao i da će se aktivno uključiti u nju. Znam da si joj ti Solaria već rekla da je mi želimo videti kao našeg prijatelja. Ako bude nekih ispada sa naše strane neka pokuša to razumeti. Jer kako ona na nas, tako se i mi na nju trebamo priviknuti. Gospođice Miranda, - direktno joj se obratio Profesor, - u ime svih nas želim ti toplu dobrodošlicu u ovo naše skromno društvo.
-Hvala vam. Ne znam šta bih rekla drugo, - pogledala je Solariu, a ova joj je kimnula glavom da je to dovoljno.
Napetost Miradininim spektakularnim ulaskom je popustila. Solarija je sa Ripleyom pokrenula temu o tome kako prepoznati odgovarajuću planetu za naseljavanje, pa su se u nju uključili Leo i Profesor. Miranda je slušala Teylu kako prepričava njenu otmicu Admenti i Haronu. Tako da su se svi bavili temama koje su ih zanimale.
Društvo se toliko zanelo u diskusiji da nije ni primetilo da je stigla Pella koja ih je pažljivo posmatrala. Prvo što je primetila bila je atraktivna žena pored njenog Lea. Sedeli su toliko blizu da su se kukovima dodirivali, a ruke su im mahale iznad krila onog drugog jer nisu imale mesta da se spuste između. Prišla je Leu i oštrim glasom mu se obratila, - Leo, dragi, šta ti radiš sa ovom fufom ovde, koja ti se toliko zalepila i uvija se oko tebe, očigledno se nudeći. Sramotiš me pred svim ovim ljudima očigledno s namerom da mi se rugate i smejete.
Leo je hteo da se opravada tako što će objasniti situaciju, ali se u sve umešala Miranda: - Leo, dragi, zašto dozvoljavaš da te žena ponižava pred drugima. Smatrala sam da si mnogo inteligentniji. Zar ona ne bi trebala, da bar pred drugima pokazuje poštovanje prema tebi?