Znala je da ova situacija neće dugo trajati. Jedino se nadala da će dovoljno dugo potrajati dok joj momci ne postanu psihički dovoljno zreli, da nađu sebi devojke, da se što se ono kaže, skrase. S druge strane, koliko god ih ona volela, u što nije bilo nikakve sumnje, isto kao što su i oni nju, ona je s njima zadovoljavala svoje emotivne potrebe. Iako je ona brinula o njima, mogla je sasvim zadovoljavajuće da brine i o sebi.
Ali joj je ipak prijao osećaj zaštićenosti koji je dobila družeći se s njima. Čak reč druženje nije bila dobra, jer je to bilo mnogo više od druženja. Oni su svi zajedno bili nerazdvojni. To što je spavala čas sa jednim a čas sa drugim, ali svakako ne samo time, ona je shvatala da na taj način sve njih povezuje i drži na okupu. Jer nisu samo oni voleli nju, već su se voleli i međusobno, kao rođena braća.
Možda i malo više od toga, jer se i braća znaju posvađati a nekad i potući, a ona ih je vrlo efikasno smirivala. Onako naoštrenima bi prišla pa bi zagrlila jednog i poljubila ga u obraze, a onda isto to i onom drugom. Pa kako oni i dalje da se ljute? Ponekad jednog ili dvojice od njih nije bilo po celu noć, a onda bi se vraćali kao da se ništa nije desilo. Nije joj smetao njihov odlazak, smetao joj je način na koji su se vraćali. Umesto da budu zadovljni, vraćali bi se prazni i bezvoljni, bez užarenosti u očima i napadno dobrog raspoloženja.
Nikad, ali ama baš nikad nije osećala ljubomoru u odnosu na njih. Niko od nje ne bi bio srećniji da svi do jednog, bez izuzetka, nađu devojku koju će voleti i kojoj će se potpuno posvetiti. Smatrala je da je to jedan od najlepših načina da grupa prestane da postoji, pa možda ko zna, da se okupe jednom godišnje i prepričavaju dogodovštine koje su umeđuvremeno doživeli.
Koliko god njoj bilo dobro u grupi u njoj se osećala toliko slobodnom, da nije imala to ni sa čim usporediti. To je bio onaj spontani osećaj da svakome od njih može da kaže šta želi, da se požali na sve svoje lične probleme ili strahove. Oni joj to nisu bili u stanju da reše, ali su je slušali kao svoju sestricu koja ima se obratila. Zato kad bi je držali u naručju, ona se tako i osećala kao njihova mala sestrica, naravno samo zbog svoje veličine.
Mogli su da je gužvaju i gnječe koliko su hteli, kao kad se masira kuče, ali onako malo jače. Vidite da ga boli, ali se on jadan sčućurio pa trpi a pored toga i maše veselo svojim repom. Da li je tom kučetu loše? Pa i jeste i nije. Zna da je to kratkotrajno i da će proći a posle će ga gazda maziti i dati mu omiljenu hranu, a nakon toga i odvesti u šetnju. Naravno Moira nije bila nikakvo kuče, ali se nekad tako osećala, jer bi se momci nekad zaboravljali ne znajući šta tačno žele.
To joj se desilo sa Tiryanom.
Znala se standardna procedura kako bi legala pored nekih od momaka. Nameštala bi mu se u krilu dok ne nađe najbolji položaj očekujući uz to i da bude zagrljena. Nekad je više ili manje primećivala šta je to pritiska od pozadi. Ona na to nije obraćala pažnju, jer to nije htela, a ne zato što nije mogla. Neka je dodiruje, ali dok miruje sve je u redu. Nije smatrala da je to bilo kakva igra sa vatrom, jer njoj nije bilo ni na kraj pameti da nekog uzbuđuje svojom blizinom.
Ima devojaka, pa nek nađu neku, pa neka se međusobno uzbuđuju koliko hoće. Ona svoju ulogu nije videla u tome da im nadoknađuje takve potrebe. A dok leži pored njih zagrljena, normalo je da im ruke negde moraju biti. Uglavnom su bile na njenim grudima, naravno preko brusa, nekad su je držali za za goli stomak, a nekad im je ruka bila na njenim gaćicama. Na gornjem delu a ne na donjem i nikad ruke nisu zavlačili ispod njih, tako da u vezi toga nije imala šta da brine.
To je bila neka vrsta početne pozicije. A šta će kasnije biti dok budu spavali, to niko nije mogao da predvidi, jer se ona i vrtela i prevrtala dok bi spavala. Pa bi nekad spavali leđa o leđa, ili samo on njoj bio okrenut leđima, ili bi spavali licem u lice. Dok su putovali svemirskim brodom svi su spavali u odvojenim ležajima. Ali kako su se upoznavali i stvarali prisnije odnose, a želeli da duže budu zajedno ona je prešla iz ženske prostorije da spava u krevet pored njih.