Renesmee je nastavila, - nema tu nikakvih tajni: volećete se toliko da će vas to boleti. Između vas ne može postojati mala ljubav. Vi ste dve polovine koje čine jedno celo. Ukoliko ne budete zajedno, nećete ni postojati. Možeš ti spavati sa Mirandom koliko hoćeš, ali je tvoja sudbina i jedino zadovoljstvo da voliš Solariju. Zbog toga to što radiš sa Mirandom mene uopšte ne uzbuđuje. Ja na nju nisam ljubomorna, nemam zbog čega, ona je divna osoba, ali nije Solarija.
Indirektno si mi rekao šta ti je Miranda radila jutros, takođe znam da ćeš večeras spavati sam, a možda i sutra naveče. Ja uopšte ne bih imala ništa protiv da nas pozoveš da ti večeras pravimo društvo da ne budeš sam. Kad bi samo mene pozvao, ja ti sigurno ne bih došla. Kao trojka smo idealna kombinacija, moje dete će biti među onima koji ga vole. To je za njega pravo mesto. Ako slučajno u toku noći pružiš ruku prema meni, znaj da je sigurno neću odbiti. U takvoj trojci će to biti najnormalnije, pa čak i poželjno. Sve zbog deteta.
-Opteretila si me svojim idejama. Naterala si me da dok ovako držim tvoje dete zamišljam kako i tebe tako držim.
-Misliš da bi meni bilo neprijatno? Ali pod uslovom da je i dete sa nama.
-Sad vidim da ne bi.
-Sve bih uradila zbog deteta, prekršila bih sve zakone i norme ponašanja.
-Malo si me iznenadila stavovima koja si ranije spomenula, ne zbog toga na šta se oni odnose, već kako se ti odnosiš prema njima. Ti ne komplikuješ kao neki drugi, Stvari gledaš otvorenim očima kao nešto normalno. Nemaš potrebu za glumom, hvalenjem i naduvavanjem. Mene si kupila jednom sitnicom koja je za mene bila veoma velika. Pitala si da li sam doručkovao pa si doručak i spremila. Ta tvoja briga za mene, bez obzira kako se ponašaš prema drugima, mi se baš urezala u srce. To je bilo jače nego da me to majka pita, koja mi naravno ovde nedostaje.
Ne uspoređujem ja tebe s mojom majkom, već hoću da kažem da obično majke tako brinu. Ja sam jedinac, ali i da nisam, moja majka bi sve žrtvovala za mene. Zato te odlično razumem kad to isto govoriš za svoje dete. Žao mi je što nisam kao ti, ja stvarno nekad previše komplikujem, kako sebi tako i drugima. Tebi spontanost tako dobro leži, ja sam daleko od toga. Gledao sam te kako vadiš sisu da bi hranila dete. Tada sam pomislio, zašto svaka majka tako ne radi bez obzira ko je gleda, jer to što ona radi ja nešto najdivnije što postoji, a apsolutno nema u tome nikakve erotike ni izazivanja.
Ja kad sam te gledao, meni se topilo srce od miline i lepote onog što sam video. Govorim o toj spontanosti a ona nije jedina. Skinula si kombinezon i ostala u donjem vešu dok nisi ogrnula mantil. Kad bi to ponovo uradila to nikakvu pažnju ne bi skretalo, to znači da nije trebalo ni prvi put, a kod mene jeste. Kad bih te ponovo kupao, a to bih rado činio, o tome uopšte ne bih razmišljao gde te i kako diram već bih se šalio na tvoj ili moj račun, čak možda i da sam ja go pored tebe. Za takvu situaciju misliti da je varanje svog partnera stvarno bi bila opterećenost. A kao što si ti rekla, trebalo bi uživati u trenutnoj situaciji a posle toga se baviti drugim stvarima umesto preispitivanjem savesti.
Bar meni, mnogo gora situacija bila bi da ti kupaš mene.
-Zašto, zar ne bi bilo isto?
-Ni približno.
-Ako nas večeras pozoveš kod sebe, ja ću tebe celog okupati kao što si ti mene. Ja tvoje ruke još pamtim na svom telu ali kao nešto normalno i prijatno i ništa više. Ako nas ne pozoveš doći ćemo ti mi sutra ujutro u laboratoriju pa ćemo te kupati baš da vidimo kako ćeš reagovati.
-Mene već nešto preseklo dok sam pomislio na to.
-Zbog čega ajde molim te objasni?
-Strah me je da ću se od tvog dodira seksualno uzbuditi, pa bi onda kupanje dobilo sasvim drugu sliku.