U krilu

68 5 13
                                    

-Moram priznati da se uvek iznova iznenađujem tvojom logikom. Možda bi se nekome od užasa kosa digla na glavi, ali ti neke stvari postavljaš u takav kontekst na veoma miran i normalan način, kao da to nije vredno pomena i bilo kakvog propitivanja.

-Drago mi je da tako razmišljaš jer moja iskrenost neće kod tebe naići na barikadu. Ono što je bilo, a možda i ono što će biti sve odlazi u prošlost kao jedna prijatnost koja se doživela. I ja sam je doživela takođe. Recimo da ti je neko ispričao smešan vic i ti se tome slatko smejao. Kako se odnositi prema tome? Kao prijatnost koja se desila. Da li je neko imao štete? Naravno da nije, zbog čega bi? Ako bi mene pokušao usporediti sa drugim ženama napravio bi veliku grešku. Ja sam poseban slučaj i tako se treba odnositi prema meni. 

Za razliku od njih ja te volim na altruistički način. Ako ne razumeš, to znači da te ja volim da bih te dala, a ne da bih te uzela za sebe. Zbog čega da jedno drugom ne pričamo viceve i tome se smejemo? Možda ima ljudi koji bi i na to gledali popreko. Ne samo možda, stvarno mislim da ima takvih. Dok ti voliš svoju Solariu, a mene pored sebe ne vidiš kao opasnost tome, onda je sve u najboljem redu.

Pre nego što sam krenula prema Zemlji nisam mnogo razgovarala sa Solarijom šta sve treba tačno da radim. Ona je to meni prepustila da ja smišljam sama. Zbog čega? Zbog toga što je u mene imala poverenje da ću sve uraditi na najbolji mogući način. Kaži mi da li misliš da je pogrešila u oceni? Da li sam je u nečemu izneverila? Došla sam kod prvo tebe, da se upoznamo, da te na obazriv način pripremim za ono što te čeka. Upoznala sam se sa tvojom majkom i dosta smo se družile. Da li si primetio kako me je ispočetka čudno gledala? Kao da ću njenom sinu uraditi ko zna šta. A sećaš se šta je bilo na kraju kad smo se rastajale? Plakala je dok me je grlila i rekla: - čuvaj mi sina. - zar nije tako bilo?

-Dođi ovamo, - Nebojša joj je kimnuo glavom.

-Gde ovamo? - Miranda je očigledno bila iznenađena.

-Sedni mi u krilo da te zagrlim, pa nastavi da pričaš, hoću da te slušam iz blizine.

Mirandu nije trebalo dugo moliti, odmah mu se ugnezdila pa je jednom rukom zagrlila i ona njega. On je nju rukama obuhvatio oko kukova. - Ovo je zato što sam spomenula tvoju majku? - Nebojša na to nije ništa odgovorio jer nije mogao, grlo mu se odjednom potpuno osušilo. Miranda se pravila kao da to nije primetila. - Posle sam otišla kod Bodinovih. Zbog ovih mojih, odnosno Solarijinih osećanja, doživela sam ih kao svoje roditelje koje nikad nisam imala. 

Zamalo da im se nisam počela obraćati sa tata i mama. Zar to ne bi bilo čudno, a opet meni bi to bilo sasvim normalno jer ih tako doživljavam. Da li ja želim da njih oduzmem od Solarije? Pitanje je jednako smešno kao da se radi i o tebi. Zašto ja Bodinove ne bih volela ako tako osećam? Zašto tebe ne bih volela? I oni su mene prihvatili kao svoju kćerku iako im ja to nisam. Da li si znao da sam te tužila kod njih?

-Mene tužila? A šta sam ja to uradio? - Nebojša je podigao glavu prema Mirandinoj koja je bila malo iznad njegove.

-Žalila sam im se da me nisi hteo poljubiti one prve večeri kad smo izašli.

-Stvarno si im to rekla?

-Najstvarnije!

-Pa ne smeš to da govoriš!

-A zbog čega?

-Pa sad, iskreno, ne znam ni ja, opet si me potpuno zbunila.

-Ti si nešto previše zbunljive prirode kad si sa mnom. To mi je malo sumnjivo.

-U redu, shvatio sam tvoju asocijaciju, ali ja na to više ne padam. Zanima me kako su reagovali na tvoje reči?

-Branili su te.

SolariaWhere stories live. Discover now