-Evo ovako. - glavna mama i sestra se obratila svojim momcima, - Zaključila sam da je nastala zbrka oko druženja sestrica i vas. Te ste umorni, te se niste obukli, ili nemate vremena. To ja neću tolerisati. Dobiti i imati sestru je dobrovoljna odluka, a to nikako ne znači da ona može biti neozbiljna i neodgovorna. Ne postoji odgovor - nemam vremena za nju. Sat ili dva morate naći. Bar ispočetka, dok se vaš odnos ne stabilizuje. Upoznala sam vas i znam da imate dobre kvalitete.
Sestrice će vas takođe upoznati i zavoleti ako im posvetite dovoljno pažnje. Imati sestru ili imati brata je veliko bogatstvo, a na Frizumu je to posebno naglašeno. Svi smo mi ovde sami bez roditelja i jednoj devojčici će puno značiti da ima svog brata. Ta važnost je čak veća u psihičkom nego u fizičkom smislu. Sama mogućnost da vam se sestra može obratiti za savet ili pomoć, može da bude vrednija i od sam pomoći. Druga stvar je koliko vama ta sestrica može pomoći.
-To se i ja pitam, kakve koristi imam od neke klinke? - Tiryan je reagovao.
-Odgovoriću tebi ali istovremeno i ostalima na to pitanje. Kao prvo, naglašavam da je sve ovo dobrovoljno. Ako niste znali, sve ove klinke pa i mene je Moira birala da vam budemo sestre.
-Što meni nije izabrala takvu sestru kao što si ti? - Tiryan je bio uporan. - nego neku balavicu i slinavicu.
-Upravo takvo pitanje govori da još nisi dovoljno zreo za tako nešto. Cilj ove kompletne akcije je bio da se uspostave bolji i kvalitetniji međusobni odnosi. Bilo sa sestrom ili sa devojkom, mi nemamo ovde ljudi za razbacivanje, svaki pojedinac nam je veoma važan i brinućemo o njemu koliko budemo mogli. Zbog toga ti treba da brineš o svojoj sestri Suniji, Zack o svojoj Waneti i tako dalje. Ja sam se dobrovoljno prijavila da budem nečija sestra, ali je Moira nakon razgovora sa mnom promenila plan i predložila da Sauronu budem devojka ukoliko se on s tim složi. Ja sam pristala, on je pristao i mi smo sada zajedno. Nema tu velike filozofije - ko hoće da se voli, taj će se i voleti. Ko neće, ne mora.
Već sam vam rekla da ću pokušati da svakom od vas nađem devojku. Da bi to bilo uspešno prvo se moram uveriti kako se slažete sa svojim sestrama. Ako se dobro slažete, tada ste spremni i da imate devojku. Ako se ne slažete onda moramo videti u čemu je problem i rešiti ga. Ja sam potpuno sigurna da ćete vi sa svojim sestricama postati još bolji ljudi i svi ćete imati divne devojke. Ako se vaša sestra bude hvalila s vama drugim devojkama, vi odmah dobijate na ceni. Nemojte zaboraviti da smo mi grupa koja je ovde na Frizumu primer jedinstva i kvalitete. Ja to hoću da održim i da na prvom mestu Moira na nas bude ponosna. Ona će dobiti bebu, pa će se naša grupa još povećati. Da se vratim na sestrice. Očekujem od vas da ćete se s njima dobro slagati. Neke stvari ćete morati otrpiti a neke ne dozvoljavati. Ako bude nekih problema tu sam ja.
-Da li ti preuzimaš vođstvo nad grupom? - upitao je Ventor.
-Ventore, mene ne zanima nikakvo vođstvo. Ti to radiš odlično i tako treba da nastaviš. Mene smatraj ministrom unutrašnih poslova u svojoj vladi. Mene zanima ono što se dešava u našoj spavaoni a i to mi je previše, jer imam i drugih obaveza, ali ću se maksimalno potruditi oko ovih. Ako nešto ne radim kako treba to slobodno kažite. Iste sekunde dižem ruke i sve napuštam, ali svakako razočarana.
Valjda vam je sve jasno, pričala sam dovoljno pa bi mogli preći sa reči na dela. Imam i neka iznenađenja za vas, ali o tome kasnije. Pozvala sam sve sestre odjednom da nam se pridruže. Sad će stići za koji minut. Želela bih da one osete našu dobrodošlicu i da upoznaju celu našu grupu a ne da se vi samo pojedinačno družite
Evo ih. Prva je ova mršava štrkljavica. To je jedna veoma nežna i stidljiva devojka. Ime joj je Melina, ima 15 godina i Ventorova je sestra. Melina idi tamo sedi pored Ventora dok predstavim ostale. Ova sledeća je...