Nebojša i Miranda 05

37 4 7
                                    

-Ti si to tako lepo opisala kao da nas čeka ekspložija uživanja i zadovoljstva. Ja sam ispočetka čak mislio i da te odbijem, ali si mi ti ubacila takvog crva znatiželje da me to izuzetno privlači. Stvarno me zanima kakvo je to iskustvo, samo te najiskrenije molim, ako tebi ne bude prijalo da mi to na vreme javiš jer ne bih podneo da to radim samo zbog sebe. Ako budeš glumila trpićeš posledice i sigurno te neću lepo gledati.

-Znam ja tvoje stavove. Upoznala sam te do sada veoma dobro. Upamtila sam da ti je prioritet moje zadovoljstvo a tek onda tvoje. Ko to ne ceni ili zanemaruje, mora da bude velika budala. Kako hoćeš da se namestim, hoće li ti odgovarati da budem na kolenima i laktovima?

-To bi bilo savršeno. Ja ću nastojati da ti bude, koliko je to moguće, što prijatnije.

-Znam da hoćeš i tome se veoma radujem, jedan od razloga je i taj što mislim da će nas to još više zbližiti.

-Stvarno misliš tako, ozbiljna si?

-Nikad nisam bila ozbiljnija. Ne radiš ti nešto meni ili sebi, niti ja tebi, ono što mi radimo je ono što nas sjedinjuje. Kad uđeš u mene mi se toliko preplićemo da postajemo jedno i to prvenstveno u glavama a tek onda i telima. Čak i razgovor o tome na nas i te kako deluje. Ja jedva čekam da ti to uradiš, a koliko vidim i kod tebe je ista situacija. Vidi ga molim te, koliko je samo nabrekao? Zbog čega bi onda od toga odustali? Hoćeš li da ti ga najpre ovlažim, jer nije dobro da bude suv.

-Možeš, nemam ništa protiv, a za kasnije ću se ja brinuti da lepo klizi i bude vlažan, nemoj se sekirati.

-Evo ovlažila sam ti ga najviše što sam mogla. Možeš slobodno početi.

Mirnada se namestila u položaj na kolenima i laktovma pritom raširivši malo noge da se Nebojša smesti između. On je takođe bio na kolenima, uhvatio ju je sa obe ruke oko struka i počeo privlačiti sebi dok je lagano prodirao u nju. Primetio je, iako je to Miranda očekivala, da ju je to prodiranje ipak iznenadilo, verovatno i zbog toga što mu je bio u izuzetnoj snazi i punoći kao retko kad. Veoma sporo, da bi se Miranda što bolje navikla, počeo je da ga uvlači i izvlači a ona mu je sa unutrašnjim zagrljajem ili stezanjem odgovarala. 

Kad je primetio da je Miranda svojim kukovima prihvatila njegov ritam počeo je lagano da ubrzava. Nije zaboravljao da ga redovno vlaži da Mirandu ne bi bolelo. Neko vreme pre nego što je on doživeo vrhunac Miranda je jednu svoju ruku stavila sebi izmađu nogu i počela se nadraživati. Nedugo nakon toga su se istovremeno počeli grčiti i podrhtavati, a onda su se smo skljokali jedno preko drugog teško dišući. Nekoliko minuta su tako ležali nepomični, čuli su se samo teški izdisaji. 

Kad su se dovoljno smirili Nebojša se počeo izvlačiti iz Mirande. To mu nije bio veliki problem jer je dole sve bilo i previše klizavo i od Nebojšine bele tečnosti, a unutrašnji pritisak je nestao. Mirandu koja je skoro bespomoćno ležala na stomaku, je okrenuo na leđa, pa ju je poklopio svojim telom i počeo da ljubi. Ona je njegove poljupce željno prihvatala i bila veoma srećna zbog toga. Sa ljubljenjem je prestao, a onda joj je počeo ljubiti grudi, pa se počeo spuštati sve niže.

-Nemoj dole da me ljubiš.

-Zbog čega? - upitao je.

-Ja sam se već umorila i to zajedno s tobom.

-Jesi?

-Najsigurnije.

-Onda ću to odgoditi za kasnije.

-Ako baš insistiraš i uživaš u tome.

-Imam nekih ideja da nećeš ni ti ostati ravnodušna.

-Znam da neću, a za ovo što je bilo ne verujem da je i jedan par ikad ovako raskidao. S druge strane ovo će biti nemoguće zaboraviti.

-Da li ti se svidelo?

SolariaWhere stories live. Discover now