68. Kapitola

390 39 8
                                    


Jung-Kook

Tae mě konečně přestal lechtat. Ne že by mi vadilo, že to dělá, miluju každý jeho dotek, pokud mi zrovna nedává facku, ale už mě až moc bolelo břicho od smíchu. Nedalo se to vydržet. „Řekni, že to bylo úžasné a nejlepší, nebo tady zemřeš!", řekl Tae a snažil se tvářit výhružně. V očích mu ale blikal čertvovský plamínek a smích. Pořád mě držel pevně a byl připravený na nové lechtací kolo. Já už jsem ale chtěl jít ven z vany, teda až mu taky umyju záda. Žádné lechtání, to už stačilo! :)

„Byl jsi úžasný a nejlepší!", kapituloval jsem. Nebyl problém to říct, protože Tae prostě JE úžasný a nejlepší! Tae se mi láskyplně podíval do očí a usmál se. „Opravdu?, vydechl a něžně mě políbil. „Opravdu opravdu!" Chvíli jsme se hrozně něžně líbali. „Taky ti umyju záda, ano?", řekl jsem. „A potom už půjdeme ven... Mám hlad a je mi zima..." „Nechceš jít hned?", staral se Tae, ale já jsem trval na tom, že budu věnovat péči jeho čistotě tak, jak on věnoval té mé. Tae teda zaujal stejnou pozici jako já před tím. Vzal jsem namydlenou houbičku a zálibně si prohlédl miláčkovo tělo. Je tak nádherný, tak mužný! Zlehka, abych ho nepodřel, jsem přejížděl houbičkou po jeho krásných zádech, mužných ramenech a vypracovaných pažích. Můj Tae má krásné a sexy ruce! Pomalu jsem klouzal níž...

Ach, ten jeho zadeček je vážně skvost! Nevím jestli by to šlo dělat opačně, asi spíš ne, na to se nějak necítím, ale... mít výhled na něco tak krásného a sexy stojí fakt za to. Napěnil jsem houbičku trochu víc a na jeho půlkách jsem pak trochu přitlačil. Tae se  zavrtěl a s úsměvem se na mě otočil. Vlepil jsem mu rychlý polibek na rty, ale pak jsem se zaměřil zpět na jeho zadní část. Pečlivě jsem umyl každý milimetr jeho jemné kůže. Neodolal jsem a něžně jsem mu po zadečku přejel rukou. Tae se maličko prohnul v zádech a opřel se o mě. „Co to děláš?", zeptal se udiveně. Zněl trochu vzrušeně. „Nevím...", přiznal jsem rozechvěle. I na mě to mělo takový účinek. „Nechtěl jsi už jít ven z vany?", zeptal se mírně hlubším hlasem. Všiml jsem si, že se mu to tak někdy stává, když je hodně rozrušený a nebo vzrušený. „Chtěl...", přisvědčil jsem, ale má ruka jako by to nevěděla. Znovu jsem ho pohladil po zadečku a má dlaň v klouzla i mezi jeho půlky. „Kookie...", vydechl Tae. „Hned toho nech, nebo..." „Nebo co?", zeptal jsem se a srdce se mi prudce rozbušilo vzrušením. Nebo co? „Nebo... ach..." Tae zavřel oči a vzdychl, protože má ruka našla jeho štěrbinku mezi půlkama. „Nebo..." Tae nemohl mluvit vzrušením. Sám jsem nevěděl co dělám, ale přišlo mi to jako dobrý nápad ho takhle dráždit. Nebo to nebyl dobrý nápad? Cítil jsem jak rudnu. Nevím co to do mě vjelo, že dělám takové věci. Váhavě jsem dal ruku pryč, ale Tae mě prudce chytl a vrátil mou ruku zpět k svému zadečku. Už nic neříkal, jen vzrušeně dýchal a já jsem poslušně zajel dlaní mezi jeho půlky a znovu našel jeho štěrbinku. Tae se na mě přitiskl a v ten okamžik jsem vklouzl prstem dovnitř.

 Ztuhl jsem. Tak takové to je uvnitř? Takové hebké a teploučké... vzrušující?! Proto se tak Taemu líbí si mě připravovat? Ach... Tae... Přidal jsem další prst a Tae se ke mně přitiskl jak nejvíc mohl. „Pokračuj...", poprosil a já jsem rozechvěle přikývl. Věděl jsem co mám dělat, protože mě to naučil on. Zlehka jsem pohyboval prstama v jeho zadečku a sám jsem byl víc a víc vzrušený. Bylo to tak neskutečně intimní a zvláštní. Políbil jsem ho zezadu na krk. Tae se víc otočil a políbili jsme se na rty. „To stačí!", řekl najednou. Překvapeně jsem z něj vysunul své prsty. Nelíbí se mu to snad? Byl jsem zmatený. Ale Tae mě prudce chytl za pas a otočil mě k sobě zády. Než jsem se vzpamatoval, byl jsem na všech čtyřech a Tae do mě vnikl jako uragán. Asi zapomněl na to, že to já jsem měl prsty v jeho zadečku a ne on v tom mém. Bylo to rychlé. Než jsem si uvědomil, že to zase děláme zezadu, Tae do mě vyvrcholil a já jsem vyvrcholil chvíli po něm. Oba jsme potom zprudka dýchali a chvěli se. Opatrně si mě otočil tváří k sobě a polekaně se mi podíval do očí.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat