87. Kapitola

498 35 22
                                    


Tae-Hyung

Vnikl jsem do něj hned celý a zalapal jsem po dechu, když mě obklopilo jeho hebké teplo. Kookie potichu zasténal, ale nijak neprotestoval a nesnažil se mě zastavit. Držel jsem si ho pevně za boky a začal jsem se pomalu pohybovat tím stylem, že jsem svůj penis ponořil co nejhlouběji a pak jsem ho vytáhl celý ven, abych do něj zase mohl proniknout a znovu, co nejpomaleji, ho nořit do miláčkova nitra. Takhle jsem se rozhodl to dělat co nejdýl, dokud to sám vydržím, protože to bylo vzrušující, ale mučivé zároveň. Náramně jsem si užíval ten pohled, kdy jsem se do něj nořil a zase vyklouzl ven. Kookie má opravdu nádherný zadeček a pohled na něj je sám o sobě zážitek! Vydržel bych to takhle po zbytek noci. Teda možná... :)


Jung-Kook

Jen co si mě trochu připravil, celý do mě hned vnikl a já se neubránil bolestnému stenu. Dost to zabolelo i po té přípravě, ale skoro mi to nevadilo. Chtěl jsem ho opravdu cítit a to se taky stalo. „Miluju tě, Jung-Kookie!", řekl něžně. Hned se začal pohybovat. Chtěl jsem mu říct, že já jeho taky, ale nešlo to. Tae měl pravdu, když říkal, že pocítím celou jeho délku i šířku. A taky měl pravdu, že budu šílet. To, jak do mě opakovaně pronikal a jak pomalu do mě své přirození zasunoval a zase vysunoval ven, bylo mučivě vzrušující. Opravdu jsem vnímal, jak dlouhý penis má, když klouzal tam a zase zpět. Když ho vysunul celý ven, chtěl jsem aby ho hned vrátil. Udělal to tak... Chvěl jsem se vzrušením. Tím opakovaným vnikáním jsem dost vnímal i jeho šířku. Opravdu urostlý kousek! Bolestně pomalu zajížděl hluboko do mého nitra a já jsem to opravdu naplno cítil. Když tam byl až po kořen, zase mučivě pomalu se sunul ven až celý opustil mé tělo. Bylo to k zbláznění, ale neprotestoval jsem. Nechal jsem to celé v jeho režii. Skryl jsem tvář do ohbí své paže a měl jsem co dělat, abych se do ní nezahryzl. Nedokázal jsem být potichu, přesto, že jsem chtěl. Věděl jsem, že se Taemu moc líbí, když mu dávám najevo že prožívám rozkoš. Vím, že ho vzrušuje mě slyšet. Přesto bych raději byl potichu, jen jsem to nedokázal, i když jsem se o to opravdu snažil. A Tae mě mučil dál. Nedokážu odhadnout jak dlouho, ale už jsem začínal pomalu, ale jistě šílet.

„Tae...", vydechl jsem zmučeně, neschopen zvládat to vzrušení. „Tae... prosím tě, zrychli!", škemral jsem, ale on mě plácl po zadku a rozhodl se mé přání ignorovat. „Tae... Prosím!" Vážně už jsem to nemohl vydržet. „Copak, miláčku?", zeptal se Tae-Hyung. V jeho hlase jsem slyšel smích. „Už to nemůžeš vydržet? Tak to řekni!" „Tae!", zasténal jsem, když zrovna do mě znovu pronikal. „Já už to vážně nevydržím! Prosím, zrychli!" „Vážně?" Tae pořád udržoval své slimáčí tempo. „Jestli nezrychlíš...", řekl jsem s mírným zavrčením. „tak ti ho ukousnu!" „Ach..." Tae překvapeně vydechl a najednou zrychlil své tempo, aniž by své přirození opět vytáhl celé ven. Spokojeně jsem vydechl, protože tohle bylo mnohem snesitelnější. Ale jen chvíli. Tae tvrdě a zběsile přirážel do mé prostaty a já jsem za chvíli na to vyvrcholil. Vlna rozkoše přišla jako vysvobození, ale současně mé tělo uvrhla do křeče plné ještě víc nesnesitelné slasti. Málem jsem omdlel, jaká síla to byla.

Odpadl jsem, ale nechal jsem Taeho ať se vyřádí, protože on ještě orgasmus neměl. Když se tak stalo, zalehl mě celou svou vahou a přitiskl se na má záda. Při tom vyklouzl z mého nitra. Zprudka dýchal a cítil jsem jak po mém těle tečou jeho pramínky potu. Celý se chvěl, ale já jsem na tom byl stejně. „Jsi v pořádku?", zeptal se rozechvěle. Tiskl se ke mně a já jsem všemi smysly vnímal jeho blízkost. Současně jsem měl pocit, jako kdyby byl pořád ve mně. Asi ho tam budu cítit ještě hodně dlouho... :) „Je mi dobře!", řekl jsem popravdě. Zlé pocity z mé noční můry už zmizely. Napadlo mě, že si sice možná já nezasloužím jeho lásku, ale za to on si rozhodně zaslouží tu mou, když po ní tak touží. A mé tělo taky už patří jen jemu, takže si se mnou může dělat co chce a doteky kohokoli jiného už jsou dávno smazány těmi jeho. Tae přepisuje historii a píše naši budoucnost. Neskutečně moc mu věřím a kdyby snad někdy mou důvěru zradil... tím nemyslím malá klopýtnutí, jako byl polibek s Min-Kim nebo laškování s Baek-Hyunem... kdyby mě opravdu zradil, umřel bych na místě, nebo bych si ke smrti pomohl! Nemohl bych už žít ani chvíli bez jeho lásky a podpory!

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat