Jung-Kook
„Hyungové?!", řekl Tae překvapeně. Kus dál totiž stál Nam-Joon se Seok-Jinem. Joon se šklebil od ucha k uchu a Jin na nás civěl stejně udiveně jako my dva na ně. Ulevilo se nám. Mysleli jsme, že bude nějaký problém ale to si jen Nam-Joon chce už zase hrát na tvrďáka?! :P „Ahoj, Tae! Ahoj, Kookie!", usmál se Jin. „Ahoj, hyungové!", řekli jsme oba zároveň. „Jine, hyungu, kde se tady bereš?", zeptal jsem se udiveně. Před Joonem jsem měl pořád jistý ostych a Jin mi hodně přirostl k srdci... ne že bych Joona neměl rád... :) „Jsem tady s ním!", řekl Jin šibalsky a ukázal prstem na důležitě tvářícího se Nam-Joona.
„Ale co vy tady děláte?", zajímal se Nam-Joon. „Chceme vidět ohňostroj!", pokrčil rameny Tae. „Myslím v Tokiu!", upřesnil Joon. „Chceme vidět ohňostroj!", ušklíbl se Tae pobaveně. „Tak jako vy, nebo ne?" Zkoumavě si je prohlédl. „Vy dva... je něco co jste mi neřekli?" Naklonil hlavu na stranu a pořád je zkoumal pohledem. „Kookie, co je na nich jinak?" „Asi je jinak to, že už nejsme jen kamarádi!", usmál se Joon a přitáhl si Seok-Jina blíž k sobě. „Já to věděl!", vyhrkl miláček až jsem leknutím nadskočil. „Všiml jsem si, že se po Jinovi sápeš, hyungu! Tenkrát u Jung-Kookieho...", mrkl na Joona Tae. „Vážně?", začervenal se oslovený. „Ale to jsme spolu teprve začínali... ty sis vážně všiml?" „Měl jsi ruku na Jinově stehně...", usmál se miláček. „Takhle!" Položil ruku na mé stehno, aby to názorně předvedl. Jin se začal červenat. „Říkals, že to nikdo nevidí!" „A není to už jedno?", zasmál se Joon a něžně políbil Jina na rty. Ach... jsou tak sladký páreček! Tae jako by se nechal inspirovat, popadl mě a taky mě začal líbat. Ne že by se mi takové inspirování nelíbilo... :) Takže jsme byli v podpalubí vyhlídkové lodě a líbali se. Dva páry z Koreje v Tokijském zálivu... Dva klučičí páry! :P „Jak se to stalo?", zajímal se Tae, když se odtrhl od mých lehce podrážděných rtů. Sotva jsem popadal dech. „Netušil jsem, že jste oba na kluky?!" „To my taky ne!", zasmál se Joon. „To je ale na dlouhé vyprávění, viď lásko?", usmál se zamilovaně na drobnějšího Jina. „Prostě nám postupně došlo, že k sobě cítíme něco víc než jen přátelství, ale to vám povíme až jindy, ano?" „Tak dobře!", souhlasil Tae a nepřestával na kluky fascinovaně civět. „Kde jste ubytovaní?", zeptal jsem se, když jsme vyšli zpět na palubu. Přece jen jsme na Hotaluna Ship a chceme z vyhlídkové plavby něco vidět.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionNení v tom žádné nadpřirozeno... Je to TaeKook příběh, ale nejde v něm o to, jestli spolu Tae-Hyung a Jung-Kook skončí v posteli, i když sexu si snad užijete dost. :) Je to taky o hledání cesty k sobě navzájem, o nejistotě a pochybnostech. Kluci pro...