Tae-Hyung
Baek byl tak sladký. Bylo to neuvěřitelné být zase v něm. Tak jiné než být s Kookiem, ale... důvěrně známé a úžasné! Nechci myslet na Kooka, proto tohle dělám, tak proč se pořád vkrádá do mé hlavy? V mém srdci už nemá místo, tak ať táhne! Proč už neumřel? Zděsil jsem se nad vlastníma myšlenkama. Jsem to ještě vůbec já? Snažil jsem se raději soustředit na to sexy tělo, do kterého jsem se nořil. Už jsem ho stihl svléknout celého a mohl jsem tak obdivovat jeho dokonalost. Baek je tak zatraceně sexy! Líbal jsem jeho sladké rty a on konečně začal spolupracovat. Všiml jsem si, že už ho to nebolí, to je dobře. Ve svém spěchu jsem zapomněl na přípravu, ale už jsme to párkrát dělali i takhle natvrdo, stejně jako s Kookiem. Sakra! Musím myslet jen na Baek-Hyuna! Prohloubil jsem náš polibek a on ho opětoval. Kouzelně líbá. Ochutnal jsem taky jeho bradavky a líbal jsem jeho břišní svaly... Opravdu nádherný! Což je Kookie taky, tak sladký a sexy! Sakra! Jsem tady s Baekem, proč Kookie netáhne k čertu???
Laskal jsem Baekovo tělo a snažil jsem se nemyslet. Nakonec se mi to opravdu podařilo. Baekie ač původně nechtěl, podlehl vzrušení a já jsem si jeho erekci vzal do svých úst. Chtěl jsem ho celého! Nemiluju ho sice tak jako Jung-Kooka, ale... Do prdele! Já už přece Jung-Kooka nemiluju! Ale Baekie je moc roztomilý a úžasný, mám ho strašně moc rád a miluju sex s ním! Nechal jsem ho vyvrcholit do mých úst a všechno jsem spolykal. Nebyl úplně ve své kůži, ale i tak vzdychal rozkoší a já jsem miloval jeho vzdechy. Chtěl jsem aby se cítil skvěle. Nemohl jsem se ho nabažit, chtěl jsem víc. Znovu jsem do něj pronikl a tvrdě jsem přirážel. Po chvíli jsem si ho ale otočil na bříško a vnikl jsem do něj zezadu. Tak krásný zadeček! Později, přitisklý na jeho záda jsem ho líbal vzadu na krk a taky na ouško. Potom jsem ho položil znovu na záda, protože jsem ho chtěl líbat na ústa a taky jsem mu chtěl vidět do tváře, když znovu vyvrcholí. Miluju ten jeho výraz při orgasmu. Nebylo to úplně jako dřív, protože Baek nespolupracoval až tak jak to dělával kdysi, ale i tak to bylo krásné!
Nakonec jsme oba vyvrcholili a já jsem si ho rozechvěle přitáhl do náruče. Něžně jsem ho políbil na rty. „Tohle se nemělo stát!", zašeptal smutně. „Ale no tak, Baekie...", snažil jsem se ho uklidnit. Nevím jakým zázrakem jsem už byl střízlivý, ale ani v nejmenším jsem nelitoval toho, že jsem s ním znovu spal. Baek je prostě... k sežrání! „Nemusíš to Xiu-Minovi říkat!" „Byl by konec, nechal by mě...", povzdechl si. „Nesmí se to dozvědět!" Znovu jsem ho něžně políbil. „To se nestane, neboj! A nevěřím tomu, že by tě jen tak nechal, na to tě moc miluje!" „A kdyby náhodou, mohl by ses vrátit k Chanyolovi!", pomyslel jsem si, ale nahlas jsem to neřekl. „Už půjdu.", řekl potichu, ale pořád se nezvedal. Nevadilo mi to. „Baekie?" Byl ke mně přitulený a spal. Jen jsem se usmál a pak jsem za chvíli taky usnul. Poslední má myšlenka ale patřila Jung-Kookovi.
Ráno mě probudilo zvonění. Protáhl jsem se a podíval se na Baeka. Spal a neprobudilo by ho snad ani zemětřesení. Byl tak sladký, že jsem neodolal a znovu jsem ho něžně políbil na rty a taky na čelo. Vždycky bude mít zvláštní místo v mém srdci tak jako Ren, i když nebyl můj první. Vždycky ale byl speciální a výjimečný! Přitiskl jsem své rty na jeho voňavou kůži, ale s ním to ani nehlo, spal klidně dál! Jen se otočil na bříško, tedy ke mně zády. :)
ČTEŠ
Anděl a Démon
Fiksi PenggemarNení v tom žádné nadpřirozeno... Je to TaeKook příběh, ale nejde v něm o to, jestli spolu Tae-Hyung a Jung-Kook skončí v posteli, i když sexu si snad užijete dost. :) Je to taky o hledání cesty k sobě navzájem, o nejistotě a pochybnostech. Kluci pro...