45. Kapitola

479 45 12
                                    


Tae-Hyung

Jung-Kookie tiše zasténal a mě zalila ještě větší vlna vzrušení. Bylo opravdu vzrušující slyšet, že se mu to líbí! Všiml jsem si jak reaguje a jak se stydí. Mám ho potrápit a nebo dělat jakoby nic? Rozhodl jsem se pro první možnost. Aniž bych se mu podíval do tváře, bavil jsem se jeho rozpaky a začal přesouvat své rty níž a níž... na pupík, podbřišek...

Trhl sebou a chytl mě za vlasy jako by mě chtěl zastavit, ale já se jen usmál a pokračoval až tam, kde bylo jeho vzrušení nejvíc patrné. „Tae?!", zakňoural a zatahal víc za mé vlasy. „Ne..." Proč ne? Ať se uvolní, bude se mu to líbit! Každému se to líbí! „Tae..." Ignoroval jsem jeho protesty a opatrně si vzal jeho přirození do úst. Trochu se mi zatajil dech. Tohle jsem nedělal poprvé, ale poprvé to byl on! Vážně jsem se do něj moc zamiloval! Rozhodl jsem se, že mu způsobím takovou slast jakou ještě nezažil a už nebude chtít přestat! „Tae... Tae...", zavzdychal a znovu mě zatahal, tentokrát dost bolestivě, za vlasy. Už ale neprotestoval a já se opravdu moc snažil, aby se mu to líbilo. Slyšet jeho vzdechy, které se snažil za každou cenu dusit, bylo jako rajská hudba. Netrvalo to dlouho, protože nezkušený Kookie neměl žádnou výdrž... I to mi přišlo roztomilé! Spolykal jsem jeho nadílku a konečně se mohl zase přesunout k jeho tváři. Zprudka dýchal, ale tvář si zakryl dlaněmi abych se na něj nemohl dívat.

„Kookie...", usmál jsem se a zlehka oddělal jeho ruce z obličeje, ale on si je tam rychle dal zase zpět. „Nedívej se na mě!", řekl skoro plačtivě. „To bylo... to..." Znovu jsem se pobaveně usmál. „Bylo to pěkné, Kookie?" Věděl jsem, že se stydí za svou reakci i za svůj orgasmus, ale bavilo mě to. Panic... nezkušený a sladký! „Trapné!", vyhrkl rozechvěle. „Nebylo to trapné!", řekl jsem něžně a pohladil jej po hřbetu ruky. „Bylo to přirozené a zatraceně sexy, Kookie!" Pochybovačně se na mě podíval, celý rudý. „Proč jsi to udělal, Tae? Proč jsi mě nechal to..." „Líbilo se ti to?", usmál jsem se. „Líbilo...", přiznal trochu neochotně. „Ale... Do pusy?" „No a?", ušklíbl jsem se. „Chtěl bys to raději na peřině?" „Bože...", vydechl Kookie zahanbeně. „Můžeš toho nechat? Je to vážně trapné! Já jsem trap..." Zase ty řeči! On si vážně nedá pokoj ani po orgasmu??? Umlčel jsem ho polibkem. Líbal jsem jej a on konečně zmlkl a začal můj polibek opětovat. Opravdu učenlivý, jen se ještě nenaučil kdy má mlčet a co má říkat... Líbal jsem jej se vší vášní kterou jsem cítil. Lehl jsem si vedle něj, mírně si ho pootočil k sobě a rukou jsem jej začal hladit po zádech a po zadečku. Mírně se chvěl, ale opětoval stále můj polibek. Sám položil svou ruku na má záda a opatrně mě hladil. Už to dlouho nevydržím!

Pomalu a jen nerad jsem se odtrhl od jeho úst. „Máš kondom?", zeptal jsem se. Vzpomněl jsem si na Hobiho a jeho slova o ochraně. Kookie byl panic, ale já jsem spal s Angelem... „Ne...", zavrtěl hlavou. „Nemám! A ty?" „Myslíš, že s sebou nosím kondom jako správný playboy?", ušklíbl jsem se. „Myslím.", přiznal. „Tak to tě zklamu!", řekl jsem sám zklamaný. „Asi nejsem ten správný playboy!" Sakra, co teď?

 „Mu... musíme to mít?", zeptal se nervózně. „Myslím že bychom měli!", řekl jsem vážně. „Asi to nepůjde bez kondomu, Kookie..." „Ale... ty si myslíš, že tě můžu něčím nakazit?", vydechl chlapec skoro uraženě. „Ne!", vykulil jsem na něj překvapeně oči. „Proboha, nemyslím! Jde o mě..." „Já ti věřím, Tae.", pousmál se trochu křečovitě. „Nemusíme mít kondom!" „To je sice hezké, ale..." „Prosím...", zašeptal. „Pokračujme i bez kondomu, ano? Už nebudu mít příště odvahu... Chci to dokončit, prosím!" Chvíli jsem váhal. Co když mě opravdu Angel něčím nakazil? Mohl jsem tak riskovat Kookieho zdraví? Kvůli čemu vlastně? Jen kvůli sexu??? Přišlo mi to moc sobecké... „Tae...", řekl znovu a já jsem se mu podíval do očí.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat