Jung-Kook
Uplynuly dva týdny od našeho návratu z Busanu. Jen silou vůle jsem se snažil nemyslet na to co by bylo kdyby... Kdyby Tae za mnou nepřišel na toalety, kdyby se tam neobjevili ti neznámí kluci... Nezhroutil jsem se jen díky tomu, že jsem si nic nepamatoval. Poslední vzpomínka byla ta, že jsme s miláčkem byli v klubu, udělalo se mi špatně a já jsem šel na toalety. Potom už je jen tma a mé probuzení v posteli v babičtině domku. Za tuto amnézii jsem byl opravdu vděčný. Byl jsem ale rád, že mi Tae řekl všechno co se stalo. Budu si muset dávat větší pozor až budu příště v Busanu! Nejraději bych tam už nikdy nejel, ale je tam rodinná hrobka o kterou se musí sem tam někdo postarat a taky má restaurace. Rozhodl jsem se totiž, že si ji nechám, protože tam pro mě pracuje Gi. Byl jsem rád, že mám provozního jako je on a doufal jsem, že si k sobě našel někoho stejně tak milého a spolehlivého jako jen on. Navíc jsem ho začal považovat za svého kamaráda. Doufal jsem, že i on ve mně nevidí jen svého šéfa. Slíbil, že přijede na náš obřad, snad to není jen z pocitu povinnosti?! To by mě mrzelo. Byl jsem rád, že už tam není sám, protože si konečně může vzít dovolenou a taky přijet do Seoulu, aniž by musel zavírat restauraci.
Náš obřad... Zbývá do něj už jen něco přes dva týdny. Srdce mi tlouklo až v krku, kdykoli jsem na to jen pomyslel. Věděl jsem, že to nebude oficiální, ale i tak... před Taeho rodinou a před našimi přáteli si vzájemně potvrdíme své city a slíbíme si lásku a věrnost až do smrti. Vlastně to bude tak trochu oficiální, protože u toho budou naši blízcí a všichni budou svědci naší lásky. Pozvánky už byly rozeslané a já s miláčkem jsem měli vybrané svatební obleky. Taky nám v centru představili nějaké kapely, které by byly ochotné nám zahrát a my si jednu vybrali. Chtěli jsme živou muziku při obřadu i při hostině, která se bude konat ve stejném sále. Svatební dort, květinová výzdoba... spousta věcí na to aby z toho šla člověku hlava kolem. Naštěstí nám v centru hodně pomohli. My jsme jen mohli říct co si přejeme a oni to zařídili. Byl jsem neskutečně šťastný! Min-Ki slíbil, že mi půjde za svědka a Tae si vybral Hobiho. Tae pozval samozřejmě i Jimina a Yoon-Giho. Měli přijít také Seok-Jin, Nam-Joon, Min-Ho, Tae-Min se svým přítelem Kaiem, Baek-Hyun s Xiu-Minem a taky Chen. Pozval i nějakého Chanyeola o kterém mi jen řekl, že je bývalý Baekův přítel a že se seznámili když jsem byl v kómatu. Nevadilo mi to, alespoň ho taky poznám, když je prý tak fajn. A taky pozval profesora Parka za to že nás seznámil s Kim Jo Gwang-Soo, který nás bude „oddávat". Profesor přislíbil účast i se svou manželkou a miláček měl velkou radost. Já jsem si pozval Jong-Hyuna, který samozřejmě přijde s Ki, Hong-Giho s případným doprovodem a taky taťku Lee. Taťka Lee navrhl, že mě přivede k oltáři jako opravdový otec nevěstu, ale já jsem protestoval. Nejsem přece žádná nevěsta! :( Nakonec, když Tae moc prosil, že to bude mega sladké, mi nezbylo nic jiného než souhlasit. Ale závoj a kytku prosím ne! :)
V pondělí přijeli Taeho rodiče s Eon-Jin a dokonce taky s Jeong-Gyu, což mě překvapilo. Přišli se podívat do našeho bytu. Eon málem udlachmala mě i chudáčka Yeontana. Taeho rodiče byli milí jako vždy a máma mě pochválila za to jak mám krásně uklizený byt. „Tae mi hodně pomáhá!", usmál jsem se, zatím co jsem se mírně červenal a miláček mě vděčně políbil. Pomáhá mi, to je pravda, přesto má ale své mouchy, jako třeba špinavé prádlo v koupelně na zemi namísto v koši a nebo v pračce, a rozházené kusy oblečení po bytě... Ale rozhodně nedělá takový binec jaký prý míval na kolejích! Vzpomněl jsem si na jeho dokonale rozházenou skříň a musel jsem uznat, že je to tak. :) Gyu se mnou skoro nemluvil, ale zdálo se, že jeho nepřátelský postoj už je pryč. Nevadilo mi, že spolu moc nemluvíme, protože jsem stejně nějak nevěděl co si s ním říct. Rodiče nás pozvali na večeři do Lotte, kde se taky potom všichni čtyři ubytovali.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionNení v tom žádné nadpřirozeno... Je to TaeKook příběh, ale nejde v něm o to, jestli spolu Tae-Hyung a Jung-Kook skončí v posteli, i když sexu si snad užijete dost. :) Je to taky o hledání cesty k sobě navzájem, o nejistotě a pochybnostech. Kluci pro...