Jung-Kook
Baek-Hyun mě docela rozhodil a fakt, že si byli s Tae-Hyungem tak blízcí a že spolu spali, se mi taky moc nelíbil. Rozhodl jsem se ale, že ten polibek pro tentokrát hodím za hlavu a budu jim věřit, že už to opravdu skončilo. Jinak vypadal Baek-Hyun jako docela milý kluk, přesto, že nějak zapomněl sundat své pracky z Taeho zadečku. „Ehm, Baek-Hyune...", řekl jsem a taktně kývl směrem k Taeho pozadí. Baek se jen usmál a sledoval očima pohyb mé ruky. „Ach...", zasmál se a konečně uvolnil Taeho půlky ze svého sevření. „Můžu za to, že má Tae zadeček tak návykový? Úplně jsem zapomněl sundat ruky..." Usmál se na mě. „Tak to musím souhlasit!", rozpačitě jsem se usmál a hned jsem připlácl jednu svou ruku na Taeho půlku. „Taeho zadeček je hrozně moc návykový!" Připlácl jsem tam i druhou, abych ukázal komu tenhle sedmý div světa patří. Tae se jen pobaveně usmíval a do naší konverzace se zjevně nehodlal plést. „Líbíš se mi!", mrkl na mě Baek. „Myslím, že si Tae vybral opravdu moc dobře!" „Vá... vážně?" Celý jsem zrudl rozpaky. Mám docela rád komplimenty, ale neumím je moc přijímat. „Vážně!", potvrdil mi Tae a otočil se na mě. Něžně mě políbil na rty. „Je to v pořádku, miláčku?", zeptal se nejistě. „Tsss...", nafoukl jsem tváře dotčeně. „Jasně že je! Přece nebudu řešit nějaké blbosti?!" Mrkl jsem na Baeka a ten se jen vesele culil. Tae se zatvářil vděčně a otřel si svůj nosík o můj. Znovu mě něžně políbil.
„Jo, Baekie...", otočil se Tae na chlapce. „Víš, že má Kookie rád CBX?" „Vážně?", zaradoval se Baek-Hyun a zvědavě se na mě podíval. Jejda, málem bych zapomněl na CBX! „Vážně!", potvrdil jsem. „Kdysi jsem se hodně věnoval tanci a pořád tanec miluju! Do vás jsem se úplně zamiloval hned, když jsem přijel do Seoulu a zjistil jsem, že existujete... jste skvělí!" „To je super!", radoval se Baek. „Fanoušci se vždycky hodí! Takže už se tanci nevěnuješ? Proč?" „No..." trochu jsem znervózněl. „Prostě už nechci! Stejně jsem nebyl moc dobrý..." „Už zase se podceňuješ!", zamračil se Tae. „Nevěř mu, Baekie, on byl jistě skvělý!" „Jak to můžeš vědět?", zeptal jsem se dotčeně. „Nikdy jsi mě tancovat neviděl!" „To máš pravdu, neviděl... Tak něco předveď!" „Ano, můžeš nám ukázat jak tancuješ.", usmál se Baek. „Ne.", zavrtěl jsem hlavou. „Nechci nic ukazovat."
„Tak fajn...", pokrčil rameny Baek-Hyun, ale Tae se na mě pořád díval. „Ne!", řekl jsem miláčkovi rozhodně. „Vážně nechci!" „Tak dobře...", kapituloval Tae. „Miláčku, máme tady fanouška!", usmál se Baek-Hyun na kluka, který se k nám zrovna připojil. „To je Jung-Kook, Taeho kluk!", řekl mu Baek a chlapec se na mě zvědavě podíval. „Tohle je Xiu-Min, můj přítel!" Tak nás skvěle představil a my jsme si s úsměvem podali ruce. Hmmm, oba jsou opravdu moc hezcí a spolu jim to vážně sluší! „To mě moc těší!", usmál se Xiu-Min. „Tak to by tě možná mohlo zajímat, že chystáme nové cd!" „Počkat, jako zpívané?", nechápal jsem. „Ano, normální písničky!", usmál se. „Má to být překvapení pro naše fanoušky, ale už je to tak. Ujala se nás jedna agentura a zjistili, že umíme docela zpívat, takže z nás bude normální boyband." „To je skvělé!", řekl jsem nadšeně. „Mohli by jste něco předvést?" „Možná jo...", usmál se Xiu-Min. „Pokud má Min-Ho domácí karaoke..." „To by šlo i bez mikrofónu, ne?", řekl Baek. „Stejně tu nemáme muziku..." „Aha... Tak uvidíme...", usmál se znovu Xiu-Min. „A teď se jdeme bavit!" Namísto úsměvu se ale oba zatvářili hrozně vážně.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanficNení v tom žádné nadpřirozeno... Je to TaeKook příběh, ale nejde v něm o to, jestli spolu Tae-Hyung a Jung-Kook skončí v posteli, i když sexu si snad užijete dost. :) Je to taky o hledání cesty k sobě navzájem, o nejistotě a pochybnostech. Kluci pro...