Yudum!
Ateşli boğazımdan aşağı inmeye çalışan tükürüğün sesi geniş sessiz odayı doldurdu.
Oda uzun, süslü kırmızı halılarla ve korkunç bir şekilde tahrip edilmiş lüks mobilyalarla doluydu. Muhteşem ama harap odanın büyük ahşap girişinin yanında taş gibi hareketsiz durdum. Soluk beyaz tenimde bir yırtıcının soğuk, ağır bakışını hissettim. Boşluğun sessizliğinden, derin, karanlık bir sesin odayı doldurduğunu duydum.
"Sen kimsin?"
Tüylerim diken diken olurken, boynumdan ayak parmaklarıma kadar tüm vücudumdaki tüyler korkuyla havaya kalktı. Ses, odanın ortasından acımasız panter benzeri aurasını sessizce yayan imparatordan geliyordu. Sesi sanki aç bir vahşi hayvan gibi hırlıyormuş gibiydi.
“Kesinlikle kimseyi içeri almamamı söyledim!”
Dağınık, ipek gibi siyah saçlarının arkasında saklanan saf sıvı baldan yapılmış gibi görünen altın sarısı gözlerini uzaktan görebiliyordum. Korkudan nefesimi tuttum, onunla yavaşça göz teması kurarken gözlerinde gördüğüm tek şey katıksız bir cinayet niyetiydi.
Titreyen ince ellerimle eteğimin eteğini sıkıca sıktım. Sadece göz temasıydı ama yenilmeyi bekleyen bir et parçasıymışım gibi hissettim.
Hayır, eğer gerçek bir canavar olsaydı en azından ölü taklidi yapabilir ve benimle ziyafet çekmek istemediğini umabilirdim.
Şiddetli altın rengi gözleri sanki bana sadece hareket etmeye ve ne olacağını görmeye çalışmamı söylüyormuş gibi geldi. Bakışları sanki ayaklarım toprağın derinliklerine gömülmüş gibi vücudumun korkudan donmasına neden oldu. Kaçmaya cesaretim yoktu. Beynim bu durumda nasıl hayatta kalabileceğimi çözmeye çalışırken saatte 1000 mil hızla umutsuzca yarıştı. Hangi çözümü düşünürsem düşüneyim, sihirli bir şekilde kanatlanıp uçup gidebilsem bile her seçenek başarısızlıkla sonuçlanacakmış gibi görünüyordu.
'Ne yapmam gerekiyor?'
Aklım aya gidip gelirken kendimi bu tür bir duruma nasıl soktuğumu düşünmeye çalıştım.
༻✦༺
Birkaç gün önce imparatora bakmadan önce, bana sığacak kadar büyük, küçük, metal bir kafesin içinde uyandım. Kafes dışında uyandığımda fark ettiğim ilk şey gece gökyüzüydü. Yukarı baktığımda, pencerenin dışında parlak bir şekilde parıldayan, ellerimle aynı büyüklükte, biri büyük, diğeri biraz daha küçük iki ay gördüm.
'İki ay?'
Bir an için yabancı ve tanıdık olmayan bir çevre kafamı karıştırdı ama çok geçmeden başka bir dünyaya reenkarne olduğumu fark ettim. Farkına vardığım zaman bunun sadece bir rüya olduğunu ve her an uyanabileceğimi umarak saçlarımı yolmaya çalıştım. Ama hayır….
'Harap! Buradaki hayatım da berbat durumda!'
Kendimi içinde bulduğum dünya, tuhaf bir başlığı olan “Dünyanın Sonunu Getiren” adlı romantik fantastik bir romandan geliyordu, trajik sonuyla ünlüydü. Kitabın dünyasına reenkarne olduğumu fark ettikten sonra bunun o kadar saçma olduğunu hissettim ki birkaç dakika boyunca gülmeden duramadım.
Yine de bunun bir rüya değil de gerçek olduğuna inanmaktan başka seçeneğimin olmamasının sebebi, geçmiş hayatıma dair anılarımın çok canlı olması ve boynumda hissettiğim acının bir illüzyon olarak kabul edilemeyecek kadar dayanılmaz olmasıydı.
Yas tutacak vaktim yoktu, bana dayatılan bu saçma kadere katlanmak zorundaydım. Kartlarımı doğru kullanırsam hayattaki bu ikinci şans benim için bir lütuf olabilir. Önemli olan, içinde uyandığım bu yeni dünyanın ayrıntılarını ve adını hatırlamamdı.
Ancak kolay kolay kabullenemediğim bir şey vardı. Neden imparator için bir 'oyuncak bebek' olarak Kraliyet Sarayı'na giren bir top yemi olarak göç ettim? Kadın kahraman resme girdiğinde ölmesi kaçınılmaz olan bir kişi!
'Neden imparatorun bebeği olmak zorundaydım? Fakir bir köy kızı olmayı tercih ederim.'
Orijinal hikayede benim rolüm, erkek kahraman olan imparatorun kılıcıyla ölmekti. Yazar, rolümün ne olduğunu ve ölümümün ne kadar korkunç olduğunu çok uzun ve ayrıntılı bir şekilde anlattı. On zarif uzun anlatım satırında.
Tekrar düşününce nabzım hızla yükseldi.
'Önceki hayatımı mahvettim, neden bu sefer huzurlu, mutlu bir yaşam şansı yakalayamadım?'
༻✦༺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...