Bölüm 123

288 12 0
                                    

Ondan uzaklaşmak için çabaladım ve geriye dönüp baktığımda ortadan kaybolduğunu gördüm. Kalabalık arasında hiçbir yerde ondan iz yoktu. Artık insanları yeniden duyabildiğimi, yemeğin kokusunu alabildiğimi, odanın sıcaklığını hissedebildiğimi fark ettim. Görünüşe göre uygun boyuta dönmüştük. Belki Piett diğer evrende kalmıştı ya da belki de sihir kullanarak ortadan kaybolmuştu. Rahat bir nefes verdim.

Ravis'in aradığı kişinin Piett olması tuhaf geldi. Orijinal hikayede iki adamın çok az teması vardı. İmparatorun travmasına neden olan kişinin Piett olduğunu öğrenince çok öfkelendim. Ravis'e döndüğünde olup biten her şeyi anlatmam gerekiyordu. Yapabileceği çok şey var mı bilmiyordum ama her zerrenin faydası oldu. Ravis'in dönmesini beklerken tanıdık bir ses duydum.

"Iona mı? Neden buradasın?" Bir daha asla karşılaşmak istemediğim bir adamla yüzleşmek için arkamı döndüm. Russen Hedin, Kont Russen'in varisi ve eski efendim.

Bazı nedenlerden dolayı maske takmıyordu ve cübbesi çamur ve yaprak yığını içindeydi. O şaşkınlıkla ona bakarken ben de ona baktım. Daha sonra öne atılıp bileğimi tuttu.

"Neden bunu yaptın?" Kolumu çekerken sordum. Bu adamla tekrar bir şeyler yapmak istememin hiçbir yolu yoktu.

Bu maskeli baloya geldiğime tamamen pişman oldum. Eğer bu kadar kalabalık bir yerde ortaya çıkmasaydım, bu kadar çok insan yanıma yaklaşmazdı. Bu sefer maskemi kendi avantajıma kullanmaya ve bu adamı tanımıyormuş gibi davranmaya karar verdim. Daha fazla kargaşaya neden olmak istemedim. Ayrıca o uğursuz his de geri dönmüştü. O kadar güçlü değildi ama yine de rahatsız ediciydi.

"Beni başkasıyla karıştırmış gibisin," dedim ama onun benim kim olduğuma ikna olduğundan oldukça emindim.

"Gerçekten burada mısın?" Russen gevezelik etti; gözleri vahşi.

"Lütfen, neden bahsettiğinizi bilmiyorum." Kaçmanın bir yolunu aradım. Yüzündeki deliliği hâlâ görebiliyordum.

"Konuşuyor musun? Bu ses benim tarafımdan yapıldı, kendi sesim! Neden konuşuyorsun? Bu benim! Senin sesin benim!" Hastalığı imparatorun yaşadığı travmayla aynı değildi. Russen tamamen psikolojik bir rahatsızlıktan muzdaripti. Tekrar elimi tuttu.

"Elimi bırak. Eğer beni yalnız bırakmazsanız korumaları çağıracağım.''

Beni daha sıkı kavrarken gözleri öfkeyle parladı. "Sen bir kölesin! Bu ne cüret!"

Russen'in sesi yükseldikçe diğer misafirlerin de dikkatini çekmeye başladı. Asilzadelerin kadın ve erkekleri bizi işaret edip fısıldaşıyorlardı. Durum son derece tehlikeli hale geliyordu. Sessizce imparatorun geri dönmesini diledim ama o hâlâ ortalıkta olmadığından bu konuyu kendim halletmem gerekiyordu.

"Iona, ne olduğunu bilmiyorum ama babamın söylediği doğru olmalı. Vücudunuzu Majestelerine satarak rahat yaşıyorsunuz!!"

"Vücudum!? Neden bahsediyorsun?" Söylediklerine inanamadım. Beni yakınına çekti ve neredeyse kolumu yuvasından çıkaracaktı. Dengemi kaybedip yere düştüm ve bileğimi burktum.

Özellikle korse giydiğimde düşüşümü durdurmak zor olduğundan tüm vücudum acı içindeydi. Bileğim Russen'ın büktüğü yerden yanıyordu. Dört ayak üzerinde kaçmaya çalışan Russen, gözleri garip bir saplantıyla parlayarak beni takip etti.

Üzerime tırmandı ve platin saçlarım omuzlarıma düşerken yere düşen maskemi çıkardı. Yüzüme baktı ve memnun bir şekilde gülümsedi. Daha sonra ellerini boynuma doladı. Diğer misafirlerin etrafımıza toplandığını izlerken zaman durmuş gibiydi ama kimse müdahale etmeye çalışmadı. Elleri daha sıkı kapanırken kulaklarımda başlayan uğultu arasında ismimin seslendiğini duydum.

Ravis'in bağıran sesini duyabiliyordum ama cevap veremedim. Kabus yeniden yaşanıyordu. Sesimi aldığı zaman. "Iona, sesin sonsuza kadar benim olacak!" şeytan gibi fısıldamıştı, gülümsemesi beni etkileyen bir zehirdi. Acı dolu ve zalim bir geceydi, son umudumun da beni terk ettiği gece.

Kont Russen'in gülümsemesi o geceki kadar büyük ve uğursuzdu. Küçük bir hançer çıkarırken, "Iona, sen benimsin," diye küçümsedi. Gümüş bıçak lambaların ışığında titreşiyordu. Tek düşünebildiğim, bir daha asla şarkı söylemeyeyim diye sesimi bir kez daha alacağıydı. Ne olacağına dair korkumu bastırmaya çalışarak gözlerimi kapattım.

"Gitmeme izin ver!" Çığlık atarak Russen'ı üzerimden itmeye çalıştım. Tekrar sesimi kaybetmek istemiyordum. Çaresiz olmaktan nefret ediyordum. Kimsenin bana yardım etmemesinden nefret ediyordum. Şu anda yaşadığım bu dünyadan nefret ediyordum.

Anılarıma, hayatın güzel olduğu bir zamana geri çekilmeme izin verdim. İmparatorluk Sarayı'nda yaşarken acı çeken imparatoru teselli etmiştim. İşte o zaman hayatım katlanılabilir olmaya başladı. Bunu kaybetmek istemedim. Lütfen beni yalnız bırak! Neyi yanlış yaptım! Neden bunu sadece bana yapıyorsun?Düşünceler kafamda çığlıklar atıyordu. Beni koruyacak tek kişiye ihtiyacım vardı. Boynuma dolanan ellerin bileklerini kavradığımda adını haykırdım. "Ridrian!"

Bir anda oda çığlıklarla inledi. Yavaş yavaş canımı sıkan el boğazımı serbest bıraktı. Sıcak bir sıvı yüzüme sıçrarken üstümdeki adamın çığlık attığını duydum.

"Ahhh! Elim!" Russen ağlıyordu.

"Iona'ya dokunmaya nasıl cesaret edersin? Belli ki hayatına değer vermiyorsun." Gözlerimi açtığımda imparatorun üzerimde durduğunu, bana zarar verecek herkesten beni koruduğunu gördüm.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin