Bölüm 141

190 9 0
                                    

"Onu aradım." Ravis bir koruma ayarlayacağını söylemişti ama bu kadar erken olacağını düşünmemiştim. Elbette Dalen gibi şeytanlara karşı kendini idare edebilecek biri olmalıydı. Endişelerime rağmen merdivenlerden lobiye doğru devam ettim.

Yüzümü nerede gördüğünü kaydetmeye çalışan Dalen'ın bakışlarından kaçınmak için elimden geleni yaptım. Gülümseyip onu selamlamaktan başka seçeneğim yoktu. "Hoş geldiniz Sör Portis. Benim adım Iona Lesprey.”

"Yani sen Leydi Eris Cia Deron değilsin?" Dalen sordu. Beni tanımıştı. Utancım giderek artarak malikaneden kaçmak istedim.

“O dönemde bazı talihsiz durumlar nedeniyle durumumu açıklayamıyordum. Sana sahte bir isim verdiğim için özür dilerim.”

"Durumunuzu duydum. Majesteleri sizi gizlice koruyor. Yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilemesi gereken kişi benim.” Dalen başını eğdi.

"Hayır, sadece düşünceli davrandın."

Ravis, "Dalen sadece önünde olana odaklanma eğiliminde" diye konuştu ve eleştirinin iyi niyetli olduğunu göstermek için gülerek konuştu.

Dalen hafifçe irkildi. "Etrafımdaki herkese gülümsemek yerine odaklanmayı sürdürmenin daha iyi olduğunu düşünüyorum."

“O yüzden o sert yüzünle çocukları ağlatıyorsun. Herkese karşı hoş biri olmamın bir avantaj olduğunu düşünüyorum.” dedi Ravis biraz sinirlenerek.

Dalen, "Senden bahsettiğimi söylemedim," diye çıkıştı.

Her zaman kötü ilişkiler içinde miydiler? Merak ettim. Bir düşününce, Ridrian tapınakta yere yığıldığında onların tartıştıklarını duydum. Orijinal hikayede birbirleriyle gerçekten kavga etmiyorlardı. Ama artık herhangi bir şeyi orijinaliyle karşılaştırmanın ne anlamı vardı? Maskeli baloda Eris'le tanıştığımda tüm hikaye değişmiş gibiydi.

Tartışma daha fazla devam etmeden hemen müdahale ettim. “Buraya kadar geldiğiniz için teşekkür ederim Sör Portis.”

Dalen, "Kardeş Ravis'ten iblisler tarafından kovalandığınızı duydum" dedi.

“Evet, öyle görünüyor. Şu anda birkaç karşılaşmam oldu,” diye bilgilendirdim onu.

“Bu malikanenin güvenliğinin kontrolünü ele alacağım ve onu canım pahasına koruyacağım. İblisler biz Haçlılara rakip olamaz o yüzden artık endişelenmene gerek yok.”

Dürüst olmak gerekirse, karanlık geçmişimin bir kısmını bilmesine rağmen Dalen'ın beni koruyacağı için rahatlamıştım. Onun dışında imparatorun bu evi güvende tutmaya yardım etmek için gönderdiği yalnızca iki şövalye vardı. Yetenekli savaşçılardı ama sıradan insan şövalyeler, iblislerin dengi değildi.

Teşekkür ederim Dalen, dedim minnettarlığımı göstererek. “Roban. Dalen'a misafir odasına kadar eşlik edin. Bir süre kalacak olabilir, o yüzden ana evin odalarından birini hazırlayın.”

"Nasıl isterseniz hanımefendi. Ben hazırlayacağım.”

***

Ertesi sabah başka bir konuğumuz daha vardı.

“Iona! Seni tekrar gördüğüme çok sevindim! Eris bana sarıldı ve bu kadınla ilişkimin nasıl olacağını merak ettim.

“Eris mi? Burada ne yapıyorsun? Peki beni bulmak için buraya gelmeyi nasıl bildin?” diye sordum.

"Yöntemlerim var." Eris, Ravis ve Dalen'ın arka planda durduğunu fark etti. "Aman Tanrım, kurnaz Başrahip ve katı haçlı da burada."

Eris çok resmi değildi ve ne düşündüğünü açıkça söylüyordu. Tamamen şaşkın bir halde onu kendimden ittim. Kahvaltıdan hemen sonra birdenbire ortaya çıkması yeterince kötüydü ama arkadaşlarımla bu şekilde konuşmak çok fazlaydı.

"Seni özledim Iona. Saraydan çıkmanın bu kadar uzun sürmesine şaşırdım. İmparatoru gerçekten sevmiyorum.” Eris susmuyordu.

“Iona, bu kaba insan kim?” Ravis sordu.

Dalen, "Ben de bilmek isterim" dedi.

İki adam yeni misafirden son derece hoşnutsuz görünüyordu ama benim onu ​​tanıştırmaktan başka seçeneğim yoktu. Onlara, “Bu gerçek Leydi Eris Cia Deron” dedim.

Ravis sinirlenmiş bir şekilde, "Demek koroya katılmak için kayıt yaptıran ve sonra hiç gelmeyen kişi o" dedi.

Dalen, "Tüm zamanını iblislerle geçirdiği için insanlarla nasıl etkileşim kuracağını unutmuş gibi görünüyor" diye ekledi.

Eris, babasına banliyölerin ve sınırların iblislere karşı korunmasında yardım etti. Deron mülkü, aşırı miktarda iblis faaliyetinin olduğu Troto vadisi ve krallık sınırının yanındaydı, bu nedenle sürekli olarak tehlike altındaydı. Eris aynı zamanda kılıç ustalığı konusundaki bilgisiyle de ünlüydü. Görevleriyle o kadar meşguldü ki herhangi bir sosyal etkinliğe nadiren katılıyordu, bu yüzden Ridrian onu ilk kez maskeli baloda görmüştü.

“Bu ikisini dışarı atamaz mıyız, Iona?” Eris sordu.

Üçünün arasındaki gerilimin arttığını hissedebiliyordum. Bir misafirin rastgele ortaya çıkıp hane halkının dışarı atılmasını istemesi duyulmamış bir şeydi. Ortada kendimi garip hissettim. Gülümsemeye ve herkesin arasında gerginleşen ortamı rahatlatmaya çalıştım.

"Hadi oturma odasına gidelim ve bir şeyler içelim. Birbirimizi resmi olarak tanıyabiliriz,” diye önerdim.

"Bekle Iona. Eşyalarımı nereye koyabilirim?” diye sordu Eris dışarıyı işaret ederek. Kapıda bekleyen çantalarla dolu bir araba bulmak için ön verandaya doğru yürüdük.

“Eris mi? Tüm bunlar ne?"

Eris gülümsedi. "Aman Tanrım, Majesteleri size mesajı göndermedi mi?"

"İleti?" Neden bahsettiği hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Eris güldü ve ellerimi tuttu. "Bugünden itibaren senin koruman olacağım. En iyi arkadaşlar olacağız!

Dondum. Ne oluyordu. Sanki Lesprey malikanesi orijinal hikayedeki tüm karakterlerin buluşma noktası haline gelmişti. Konuşmadan sadece Eris'e baktım.

***

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin