Bölüm 76

658 46 0
                                    

Sesim boğuk ve hırıltılı çıktı. Ona seslendiğimi duyan Lina'nın göz kapakları titredi. Açmadan önce gözlerini birbirine bastırdı ve bana bakmak için döndü. Uyandığımı görünce gözleri büyüdü ve koltuğundan fırlayıp paniklemiş bir sesle sordu: "Iona! Gerçekten uyanık mısın?"

Ona kısaca başımı salladım, "Ben bayıldıktan sonra ne oldu?"

"Beklemek! Ben doktoru çağıracağım." Odadan çıkmadan önce bana bir bardak su uzattı. Sanırım bu kadar aniden uyanacağımı beklemiyordu.

Sıvının kurumuş boğazımı serinlettiğini hissederek küçük yudumlar aldım. Rahat bir nefes alıp içkimin geri kalanını içtim.

Odaya dalgın dalgın baktığımda yabancı bir odada olduğumu fark ettim. İmparatorun ortalığı karıştırdığı yatak odası muhtemelen temizleniyordu ve bunu düşünmek bende bir tür deja vu hissi yaratıyor.

Sanırım İmparatorluk Sarayı kırık mobilyalarla ilgilenecek.

Ben çevremi gözlemlerken kapı açıldı ve bir Berman saray doktoru belirdi. Tıbbi malzemelerle dolu bir çantayı tutuyordu ve Lina da hemen onun peşindeydi. "Ah, uyanıksın." Geniş bir gülümsemeyle söyledi.

Ben de gülümsedim, "Doktor Berman, sizinle çok sık tanışıyorum."

Kendisi, büyükbabasının saray doktoruydu ve büyükbabası sık sık yatalak olduğundan birkaç kez görüşmüştü. Doktorun sert görünüşlü ifadesinin aksine, aslında iyi kalpliydi ve iyi bir işçiliğe sahipti, bu yüzden onun emin ellerde olduğunu biliyordu.

"Beni tekrar göreceğin için heyecanlanmamalısın. Peki nasıl hissediyorsun?" Aletlerini yatağın yanındaki küçük masaya bırakırken sordu. Stetoskobu çıkardı ve diyaframı yavaşça göğsüme bastırdı.

"Ben iyiyim. Sadece biraz başım dönüyor." Berman nefes alma düzenimi inceledi ve bana gülümsedi. Lina'nın onun için çıkardığı sandalyeye oturdu.

"Evet. Görünüşe göre ilahi güç sana iyilik yapıyor. Her şey daha iyi görünüyor."

"Gerçekten mi?" Diye sordum.

Doktor başını salladı: "Evet. İçinizde açtığınız yaralar çok azaldı. Kaybettiğin enerjiyi geri kazanabilmek için daha fazla dinlenmen gerekiyor. Mutfağa ona besleyici yiyecekler getirmesini söyle.

"Elbette." Lina onun arkasından yaklaştı.

Uzun zamandır kırık olan bedenimin nihayet iyileşmesi şaşırtıcıydı. Tanrı'nın gücünü tam olarak anlayamasam da onun gerçekten etkili ve yeterli olduğunu inkar edemezdim. "Teşekkürler doktor."

Ona saygımı göstermek için başımı eğdim ama o sadece elini sallayarak reddetti: "Bana teşekkür etme. Bu, Baş Rahip Lavis'in ilahi gücüydü."

"Başrahip buraya mı gitti?"

"Üç gün önce seni iyileştiren oydu. Bu arada, şimdilik seni kontrol etmeme gerek yok. Kendinizi rahat hissedin, böylece daha çabuk iyileşebilirsiniz."

"Tamam aşkım." Onun önerisine tuhaf bir şekilde gülmeden edemedim.

Ama burada olmaktan rahat değilim. Bu, bıçağın ne zaman düşüp boynunuzu ikiye böleceğini bilmeden boynunuzun giyotine dayandığı kenarda yaşamak gibi bir şey.

"Artık uyandığınıza göre, bunu Majestelerine bildirmem için lütfen kusura bakmayın." Koltuğundan kalktı ve bana uzanmam için işaret ederek yataktan kalkmamı ve ona eşlik etmemi engelledi. "Uzan, tamam mı? Dört gündür bir şey yemedin, o yüzden git bir şeyler ye ve biraz egzersiz yap."

"Ama beni tedavi etmek için çok fazla zaman ve enerji harcadın. Minnettarlığımı göstermem doğru olur."

Lina'nın desteğiyle yataktan kalktım ve ona hafifçe selam verdim. O olmasaydı merdivenlerden aşağı yuvarlandığımda büyük tehlike altında olurdum. Bir rahip tarafından iyileştirilebilecek durumda olmadığım için beni sağlığına kavuşturan oydu. Neyse ki o imparatorluk ailesine ait kraliyet doktoruydu, bu yüzden gizliliğe gerek yok.

Lavis kim olduğumu biliyordu, bu yüzden ilk etapta iyileştim.

Belki de Berman bana bir kez daha gülümseyip eşyalarıyla birlikte odadan çıktığından beri ne düşündüğümü biliyordu. O gittiğinde kanepeye oturdum ve beklentiyle Lina'ya baktım. Ona sormak istediğim bir şey var: "Lina, düştükten sonra ne oldu?"

Bu sorunun Lina'ya daha önce sorulup sorulmadığını merak ederek başımı yana eğdim. Lina bana yeni bir şişe su verdi ve karşıma oturdu.

"Siz odaya getirildikten sonra Baş Rahip Lavis içeri girdi. Majesteleri kapıyı kapatmış ve dışarıda bekliyordu. Ama aniden Majesteleri aceleyle imparatorluk doktorunu aramaya gitti. Çevredeki herkesi şaşırttı."

Lina usulca göğsünü okşadı, "Sonra Baş Rahip odadan dışarı koştu. Seni baygın gördüğüme çok şaşırdım!"

Bilincimi tamamen kaybetmeden önce birinin bana doğru koştuğunu gördüğümü hatırlıyorum.

"Bu Lavis." Söyledim. Lina sözlerimin formalite eksikliğinden dolayı içini çekti. Bizim gibi sıradan insanlar için Lavis gibi insanlar bizden çok daha üstündür; sosyal rütbeleri gök kadar yüksektir. Lina, sanki yan taraftaki köpeği çağırıyormuşum gibi onu bu kadar gelişigüzel aramamdan hiç hoşlanmamıştı.

"Biliyor musun bazen sadece bir gün yaşayabileceğini düşünüyorum."

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin