"Bu güç nereden geliyor?" nefesi kesildi. Ve sonra bayıldı, başı sert taş duvara ciddi şekilde çarptı.
Olduğum gibi kaldım, dehşetten donmuştum. Bu çılgın manyağa karşı tek savunmam ortadan kaybolmuştu. Genç kontun yüzünde muzaffer bir sırıtış oluştu ve bana doğru sendeleyerek ilerlemeye devam etti.
"Iona" dedi. "Sonunda seni buldum. Benim Iona'm."
"Hmph!" Çığlık atmaya çalıştım ama ağzım dolu olduğu için dışarı çıkamadım. "Hmph!"
Eli yüzüme dokundu ve kendi iğrenç yüzünü yanağıma yaklaştırdı ve bayılacağımı düşünene kadar ovuşturdu. Daha sonra bana sarılmaya çalıştı.
"Seni asla bırakmayacağım" dedi. "Sen Benimsin. Sonsuza dek benim. Bu sefer daha sağlam kilitli bir kafes hazırlayacağım. Şimdi benim için şarkı söyle, Iona."
Hayır, seni çılgın, sapık piç!
Bu adamın sorunu neydi? Neden bana bu kadar takıntılıydı? Ne yapmıştım? Sessiz, sıradan bir köleden başka bir şey değildim. Gözyaşlarım yanaklarımdan aşağı akmaya başladı.
Rdirian! Onu aramak alışkanlık haline gelmişti ama gelemeyeceğini biliyordum.
Genç kontun elleri yavaş yavaş bedenimi okşuyordu. Üzerimde böcekler geziniyormuş gibi hissettim ve kusmak üzere olduğumu hissettim. Bir elini kalçama doğru sürttü ve yüzünde memnun bir ifadeyle yanağımdaki gözyaşlarını yalamaya başladı. Eli yanağımı okşamak için kalktı.
"Iona, sonunda geri döndün."
Kusmak istiyorum.
Hava giderek ısınıyordu. Bu sıcaklığı vücudumdan atmak istiyordum. İçimde yavaş yavaş büyüyor, başımı döndürüyordu. Belki bayılırsam...
Kaza! Bu odadaki tek pencere patladı.
"Iona!" diye bağırdı bir ses.
Tuhaf bir şekilde tanıdıktı. Ben ona bir yüz ve isim koyamadan, yeni gelen genç kontu benden uzaklaştırdı.
"Seni p * ç!"
"Ah!" Genç kont yere atılırken homurdandı, iğrenç kokusunu da yanında götürdü. Bir saniye sonra ağzımdaki havlu kesilerek biraz daha rahat nefes almam sağlandı. İp de kesilmiş olmalıydı çünkü vücudum aniden öne doğru sendeledi. Neyse ki yere düşmeden kollarım beni yakaladı.
"Iona, iyi misin?"
Nefes nefese başımı kaldırdım. Bu Ridrian'dı. Gözlerim aniden büyüdü. O nasıl buradaydı? Kaçırıldığımı nereden biliyordu?
"R-Ridrian mı?" Nefesim kesildi.
"Evet benim." Gözleri yüzümü aradı. "İyi misin? Yaralandın mı?"
"B-ben yaralanmadım. İyiyim."
Baloda olduğu gibi beni korumak için önümde durdu. Bu sefer dizlerinden birini büktü ve ben sandalyeye otururken gözlerimin içine baktı. Yanaklarımı silip yüzümü okşadı.
"Iona, bana yüzünü göster" dedi. "Gerçekten iyi misin?"
"İyiyim" diye yanıtladım. "Yaralanmadım."
Ama hiç iyi değildim. Bu sefer Ridrian'ın beni bulamayacağı düşüncesi beni uzun zamandır hissetmediğim kadar korku ve umutsuzluğa sürüklemişti. Kesinlikle sarayda olurdu. Gelip beni kurtaracağını nereden biliyordu?
Şu anda bunun bir önemi yoktu. Omuzlarım gevşedi ve yanaklarımdan daha fazla gözyaşı aktı.
Tekrar geldi.
Elinde rahatlık hissettim. Ve öyle görünüyordu ki bunu hisseden tek kişi ben değildim.
"Seni bulduğumda ne kadar rahatladım" dedi. "İyi olmana sevindim."
Bunun üzerine kollarını bana doladı. Güçlü ve sıcak bir kucaklaşmaydı bu. Tanıdık baskı bana onun ne kadar önemsediğini hatırlattı. Aniden, sarayda oyuncak bebek olarak geçirdiğim ilk anı kaçırdım.
O anda genç sayım yaşadığı şoku atlatmış görünüyordu. Bir çığlık attı.
"İnmek! İmparator olsan bile Iona'yı almana izin veremem. O benim."
Aniden Ridrian'ın ifadesi değişti. Atmosferin düştüğünü hissedebiliyordum. Beni bıraktı ve bir tanesiyle gözlerimi kapattı.
"Gözlerini kapalı tut, Iona," dedi.
"Ridrian."
"Sen kanı sevmiyorsun."
Bir anda ne yapmak üzere olduğunu anladım. Ağzımı kapattım ve itaatkar bir şekilde gözlerimi kapattım.
"Şu anda hiçbir şey göremiyorum" dedim.
Cinayetin bir parçası olmak istemedim. Ama aynı zamanda daha fazla berbat ilişkiler de istemiyordum. Ne kadar trajik olsa da Hedin Russen'in hayatı şu anda benim elimdeydi. Gözlerimi kapalı tutarak bu eylemi kabul ediyordum.
Ridrian'ın ayağa kalktığını hissettim.
"Biraz böyle kal" dedi.
O uzaklaşırken yavaşça ellerimi indirdim. Hedin Russen'in sonuna tanık olmak zorunda kaldım. Kabusumun sonunu izlemek zorundaydım ve bir başkasının canını alma kararından vazgeçmeme sorumluluğum vardı.
"Hedin Russen," dedi Ridrian. "Senin sinir bozucu hayatına son vereceğim, böylece artık Iona'nın evinde görünmeyeceksin."
Lotuburu'yu çağırarak çılgın genç konta doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...