Bölüm 24

1K 71 0
                                    

Bu kadar rahat görünen elbiseyi giymenin iyi bir fikir olup olmadığını düşünürken bir hizmetçi elbiseyi elimden aldı.

"Acele et ve kendini yıka. Temizlenmeniz ve makyaj yapmanız zamanınızın çoğunu alacak.”

Kahverengi saçlı hizmetçi bazen baskıcı tavrıyla beni sinir ediyordu ama en azından bana yatak odasından sorumlu diğer hizmetçiler kadar kötü davranmıyordu. Lina her zaman benimle ilgilendi.

Diğer hizmetçilerden biri Lina'nın benden aldığı elbiseyi baştan aşağı inceledi. “Üzerinize tam oturacak gibi görünen bir elbiseyi nasıl buldunuz? Bu iyi. Bunu ben hazırlayacağım, sadece acele etmeli ve hazırlanmalısın. Lina, lütfen git Lily'yi yıka. Hizmetçi dudaklarını kıvırıp beni banyoya doğru itti. Lina diğer hizmetçinin bana kötü davrandığını görünce tedirgin görünüyordu ama çenesini kapalı tuttu.

Ben bu muameleye alışmıştım ama iyi kalpli Lina benim incineceğimden endişeleniyor gibiydi. Diğer hizmetçilerin bana sert davranması umurumda değildi. Bana bu kadar iyi davranan Lina'nın bu yüzden zarar görmesinden daha çok endişeliydim.

Banyo ve makyaj sandığım kadar uzun sürmedi. Su zaten sıcaktı ve sarayın bahçesinde sadece bir yürüyüş olduğu için fazla miktarda makyaj yapılmasına gerek yoktu. En çok soruna neden olan elbiseyi giymekti

' Neden bu kadar sıkı?' Merak ettim, utandım. Bir süre önce giymiş olsaydım üzerime tam oturacağından eminim ama yemek yeme ve uyumaktan dolayı biraz kilo almış gibi görünüyordum. Olağanüstü saray aşçıları tarafından hazırlanan her yemekten gerçekten keyif aldım. Yatak o kadar yumuşaktı ki, hizmetçilerin benden istediği hafif, el emeği gerektiren işleri yapmadığım zamanlarda tek yaptığım uyumaktı. Güzel bir konumda olmanın faydalarını anlamamı sağladı.

Vay be! Lina bana biraz daha fazla kiloyla daha iyi göründüğümü söylemişti ve sanırım bu doğru' . Aynada gördüğüm kişiyi neredeyse tanıyamıyordum. Sıska kollarım ve bacaklarım dolgunlaştı ve yanaklarım da biraz tombuldu. Yüzüm eskisi kadar gergin değildi ve neredeyse gülümseyecektim.

Kapının dışında bir adamın sesini duyduğumda aynada kendime hayran kaldım. “Majesteleri İmparator geliyor”

Kapı açıldı ve imparator şık giyinmiş bir halde içeri girdi. Bir ay öncesinden itibaren ondaki gelişmeleri görebiliyordum. Gözlerinin altındaki koyu halkalar tamamen kaybolmamıştı ama kesinlikle eskisinden daha iyiydi. Belki de geceleri onu düzenli olarak uyutabildiğim içindi.

"Büyük İvant'ın parlaklığını görün!" birisi duyurdu.

İmparatoru düşünerek dikkatim dağılmıştı ama Lina ve diğer hizmetçilerin onu selamladığını fark ettiğim anda refleks olarak başımı eğdim. Kaportam yere düştü. Paniğe kapıldım ve bunun için çabaladım. O anda çok büyük bir hata yaptığımı hissettim. Yanımdaki hizmetçi bana öfkeyle baktı. ' Bebekler selam vermez. Eğilmem ona hakaret etmiş olabilir. Ne düşünüyordum?'

İmparatorla kaydettiğim ilerlemenin beni bağışlayacağını umarak, elimden geldiğince kayıtsız gibi davrandım. Düşününce, onu ilk kez selamlıyordum. ' Lütfen bu ilk selamlamanın son selamlamam olmasına izin vermeyin!' Endişelendim.

İmparator tek kelime etmeden bana baktı ama sanki fırtına öncesi sessizlik gibiydi. Bir an için oda korkunç bir sessizlikle doldu. Halıya bir iğnenin düşmesi bile gök gürültüsü gibi ses çıkarırdı.

'Sadece kızgın olmasını tercih ederim. Bunu kabul edemem!'

İmparator sessizliği bozdu. "Hepiniz dışarı çıkın."

Lina ve diğer hizmetçiler şeytani imparatorun emrine ışık hızıyla tepki gösterdiler ve teşekkürlerini dile getirdiler. “Hemen emekli olacağım.”

"Umarım birlikte huzurlu bir zaman geçirirsiniz."

Hayır ! Lütfen beni yalnız bırakma!' İçeriden bağırdım ama kimse beni duyamadı.

İmparatorla birlikte odada yalnızdım. Gözleri hala üzerimdeyken tedirginliğim daha da arttı. Yüksek sesle yutkundum.

' Gardımı düşürdüğüm için elde ettiğim şey bu', diye düşündüm. ' Bundan sonra daha dikkatli olmam gerekiyor. Bu gidişle, kahraman ortaya çıkmadan çok önce kafam boynumdan ayrılacak.'

İmparator solgun elimi uzattı ve ben de içgüdüsel olarak onun yüzüne baktım.

"Hadi dışarı çıkalım" dedi. Kafam karışmıştı. Bir hata yapmamış mıydım? Kararsızlığım karşısında gözlerini devirdi. “Neden gelmiyorsun?” Benimle bir yetişkin gibi konuştuğunu duymak tuhaftı.

Ben hâlâ hareket edememişken bana yaklaştı. Kaputu elimden alıp sandalyenin üzerine attı. “Buna ihtiyacın yok. Neden güzel yüzünü kapatmaya çalışıyorsun? Daha sonra bir kez daha elime uzandı. "Hadi gidelim Lily."

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin