Boğazımı iyileştirdiği için kendisine müteşekkirim ve bunun beni gerçekten mutlu ettiğini söyleyebilirim çünkü bu, bizzat tiranın beklenmedik bir nezaketiydi. Hayatımın geri kalanı boyunca minnettar olacağım bir şeydi bu.
Bu yüzden burada olmanın imparatorluk sarayında kalmaktan daha sinir bozucu olduğu gerçeğini göz önünde bulundurarak elimden gelen her şekilde işbirliği yapmaya özen gösterdim. Sürekli bir odada sıkışıp kalmak boğucuydu. Kendimi kapana kısılmış bir kuş gibi hissettiğim buranın aksine, imparatorluk sarayında en azından yüzümü tanıyan birkaç kişi vardı.
Burada merkezi tapınakta konuşabildiğim tek kişiler imparator ve Lina'ydı ve kişisel banyosu olmayan bu kötü inşa edilmiş yatak odası nedeniyle tek başıma bir tane aramak için dışarı çıkmak zorunda kaldım ve başlayamıyorum bile. ne kadar sinir bozucu olduğunu açıklamak için!
Ve çok şükür odama geri döndüm.
Düşünceler ardı ardına zihnimi doldurdu ve çok geçmeden öfke de bunu takip etti. Ne yapmamı istiyor? Yerimde dumanlar çıkararak yumruklarımı o kadar sıkı sıktım ki tırnaklarım tenime iz bıraktı. Hiçbir şeyi doğru anlayamıyordum. Burada yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Uymak zorunda kaldığım sinir bozucu önlemlerin yanı sıra, bu süreçte yavaş yavaş kendimi kaybettiğimi de hissettim. Meğerse şimdi sıkışıp kaldığım kafesten önceki hayatımda sıkışıp kaldığım kafesten hiçbir farkı yokmuş.
Ben oyuncak bebek değilim!
Bunaltıcı duygularımı dizginleyemediğim için, sağanak yağmurla gözlerimden büyük yaşlar akmaya başladı.
"Iona?"
İmparator benim ağladığımı görmekten gözle görülür bir şekilde rahatsız oldu. Bana ulaşmaya çalıştı ama ben aceleyle oturduğum yerden kalktım ve dokunuşundan uzak durdum.
Bana dokunma! Sıktığım yumruklarım yanlarımda titriyordu. Alt dudağımı ısırdım ama gerçeği söylemem gerektiğini biliyordum. İkimizi de içine alan yanlış anlaşılmayı ancak bu şekilde düzeltebiliriz. Zalimin daha ne kadar sinirleneceğini bilmiyordum ama bunu sadece kendi hayatım için değil, Tapınak'taki diğer insanların hayatları için de yapmalıyım.
Söyleyecek çok şeyim vardı ve nereden başlayacağımı bilmiyorum. Ama aklıma gelen ilk şeyi söylemeye karar verdim: "Ben kaçmadım Majesteleri."
Sesim kırık ve hırıltılı çıktı. Zaten gerçekten hissettiğim şey bu olduğundan, sözlerimde fazla düşünmedim.
"Tuvalete gitmem gerektiği için dışarı çıktım. Hemen geri dönecektim. Majestelerinin oyuncak bebeği olarak rolümün farkındayım bu yüzden kaçmam konusunda endişelenmenize gerek yok." Devam etmeden önce derin bir nefes alarak durdum, "Sen artık bana ihtiyacın kalmayıncaya kadar bir oyuncak bebek olarak görevlerimi sadakatle yerine getireceğim."
Söylemeyi planladığım kelimeler sonunda ağzımdan döküldüğünde kısa bir süreliğine ağzımı kapattım ve derin bir nefes daha aldım. Titreyen kollarım ağrımaya başlamıştı, ya aşırı sinirden ya da kızgınlıktan, tam olarak emin değilim.
İmparator yüzünde şaşkın bir ifadeyle bana baktı. Gözleri tamamen açıktı ve ağzı hafif açıktı. Verdiğim tepkiyle onu hazırlıksız yakalamış gibiydim.
Bakışlarındaki niyet karşısında kızardım. Neden bu kadar şok olmuş görünüyor? Ani davranışım bu kadar şaşırtıcı mıydı? Gerçek bir oyuncak bebek olmadığım için mi?
Sadece hayatta kalabilmek için oyuncak bebek gibi, özellikle de başka biri gibi davrandım. Gerçekte ben bu değilim ve dürüst olmak gerekirse, adımı söylerken bana hala oyuncak bebek gibi davranması nedeniyle hâlâ kızgınım.
Bunca zamandır sadece başka biri gibi davrandığımın farkında değil miydi? İnanıp inanmamanızın bir önemi yok ama ben oyuncak bebek değilim!
Kontrol edilemeyen öfke derinliklerimi doldurdu ve uzuvlarım yeniden titremeye başladı. İçimde derinlerde tuttuğum duygular girdap gibi dönüyor, yıkıcı bir fırtına gibi açığa çıkmak istiyordu. Kalbim soğudu ve nefes almak çok zorlaştı.
Bana ismimle hitap ediyorsun ama yine de bana oyuncak bebek gibi davranıyorsun. Senin için çok endişeleniyor olsam bile bunun hiçbir önemi yok çünkü bunların hiçbiri senin için bir şey ifade etmeyecek.
Gözyaşlarımı elimin tersiyle sertçe sildim. Bugün onu gördüğümden beri göğsüm ağrıyor.
Neden onun yanında kalmaya gönüllü oldum ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...