Onların alışverişinden dolayı sertleştim. Konuşma şekilleri sanki bir aslanın inine atacak yiyecek bulmuş gibi görünüyordu. Beni teslim ettikten sonra arkasını döndü ve gitti. Bana bir bakışını bile esirgemedi. Buraya gelirken arabada beş saat geçirdik ve sen bana bakma zahmetine bile girmedin mi? Evet, seni bu kadar çekici kılan şeylerden biri de bu.
Raven gittiğinde hizmetçi beni İmparatorluk Sarayı'nın arka kapısına doğru yönlendirdi. Sanırım burada tek kişi benim, diye düşündüm kendi kendime çevremi tararken.
"Burası Majestelerinin yatak odası ve sizin de çalışacağınız yer burası."
Altın varaklarla ve mücevherlerle süslü koridoru hayranlıkla seyrederken, salonun sağladığı karmaşık detaylar beni hiç şaşırtmadı. Zaten bildiğim bir şeydi. Bu arada imparatorun ikinci kattaki yatak odası, aklımdan çok daha geniş ve abartılı olduğu için beni hazırlıksız yakaladı. Oda düşündüğüm kadar muhteşemdi.
Yan tarafta küçük bir oda vardı ve oldukça basitti; tek kişilik bir yatak, bir sandalye, bir küçük lavabo ve bir dolaptan oluşan sıradan bir düzenleme. Ayrıca önceki bebeklerin kullandığı birkaç eşyanın bir köşeye yerleştirildiğini fark ettim.
En azından ihtiyacım olan her şey var.
Küçük odayı incelerken hizmetçi bana imparatorun yaşayan bebeği olarak İmparatorluk Sarayı'na getirildiğimi ve burada, küçük odada kalacağımı söyledi.
Hatırladığım kadarıyla orijinal hikaye sadece imparatorun oyuncak bebeklerinin rolünü anlatıyordu. Bebeklerin sarayda nasıl yaşadığı ve onlara nasıl davranıldığı hakkında hiçbir şey söylenmedi.
Zorluklarla dolu bir hayat olup olmayacağı, bir oyuncak bebek gibi nasıl yaşayacağım, sanırım tamamen imparatorun eğilimlerine bağlı.
Romanda oyuncak bebek görevi gören kadın kahraman, imparatorun ondan hoşlanmaya başlaması nedeniyle kendini çok şanslı bir konumda buldu, dolayısıyla yaptığı her şey bir istisnaydı. Kahramanın oyuncak bebek rolünü düşünmek bile tüylerimi diken diken etmeye yetiyordu çünkü onun deneyimi tamamen farklı bir konuydu.
Lütfen bana imparatorun oyuncağı olmam gerektiğini söylemeyin... Onun bütün geceyi onunla geçireceği ve benim neredeyse hiç uyuyamadığım bir oyuncağım.
Bunun olma ihtimali tüylerimin diken diken olmasına neden oldu. Hizmetçi aniden konuşarak beni düşüncelerimden kurtardı. "Sana bugünden itibaren ne yapacağını anlatacağım."
Hizmetçiye bakmak için başımı çevirdim. Canlı bir oyuncak bebek olmanın neleri gerektirdiğini anlatırken ona bütün ilgimi verdim. Konuşmasını dinledim ve bir an kulaklarımın beni yanılttığını düşündüm.
"Majestelerinden çok daha geç uyanabilirsiniz. Sabah bir saatlik görgü kuralları eğitiminin ardından günün geri kalanında bu yatak odasında bekleyeceksiniz. Size atanan hizmetçi programınıza ve hizmetlerinize bakacak kişi olacaktır."
Gözlerim bir anlığına büyüdü. Yapabilseydim şaşkınlıkla bağırırdım. Bana bir hizmetçi atandı ve imparatordan çok daha geç uyanmama izin mi verildi? Bir saat eğitim ve günün geri kalanında bu odada beklemek. Doğru mu duyuyorum? Bu sadece adını duyabileceğiniz işlerden biri olabilir mi?
Önceki hayatımda doğduğum aileden dolayı her gün bedenimi hissedemez hale gelene kadar durmadan çalışarak kendimi köleleştiriyordum. Bu yüzden reenkarnasyon sırasında aklıma gelen şey buydu; daha önce yaşadığım hayattan hiçbir farkı olmayan günlerimi bir kez daha köle gibi geçirmek zorunda kaldım.
Ama hayır. Bana sunulan koşullar başlangıçta şüphelendiğimden çok uzaktı ve fazlasıyla heyecanlandım. Ama umarım çarmıha gerilmeden önceki Son Akşam Yemeği gibi olmaz.
Kadın kahraman ortaya çıktığında her şey ellerimden çıkacaktı. Artık tek yapmam gereken o zamana kadar her şeye katlanmak. İmparatoru onun gözetimine bırakıp sanki hayatım buna bağlıymış gibi buradan kaçabilirdim!
Ama sorun şu ki, iş oldukça iyiydi ve itiraz edebileceğim hiçbir şey yoktu, bu yüzden biraz daha geç ortaya çıkmasını dilemek doğru mu?
Hayatım sonunda daha iyiye mi dönüyor? Bu benim ikinci şansım olabilir mi?
Hizmetçinin çok daha sert bir sesle konuşarak dikkatimi çekmesiyle ayrıcalıklı bir işe sahip olma düşüncelerimin aklımdan geçmesine izin verdim. "Neden bana cevap vermiyorsun? Sağır mısın?" Bana değerlendirici bir bakış attı.
Ben de öyle olmadığımı söylemek üzereydim ama cevap vermeye cesaret edemedim. Boğazım kurudu ve ağrıyordu, ağzımdan hiçbir kelime çıkmıyordu.
"Ah, doğru. Konuşamadığını söylediler. Tamamen aklımdan çıkmış."
Ona utangaç bir şekilde baktım ve ensemin arkasını ovuşturdum. Hizmetçi devam ederken başını salladı. "Uyman gereken üç şey var."
Üç parmağını kaldırdı. "Birincisi, gördüğünüz veya duyduğunuz her şey sır olarak kalacak. Konuşamıyorsun o yüzden bu konuda endişelenmiyorum."
Dışarıda kıkırdayan hizmetçilerin hafif sesi dikkatimi çekti ama baş hizmetçi devam etti ve ben bir kez daha ona odaklandım. "İkincisi, buraya oyuncak bebek gibi çalışmak için geldin, başka bir şey değil. Size bir şey yapmanız talimatı verilmediği sürece hareketsiz kalmalısınız. Majestelerinin istediği her şeyi yapmak zorundasınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...