Bölüm 144

180 8 0
                                    

Bu yarışmanın henüz bitmediğini ve ikinci turun başlamak üzere olduğunu görünce ayağa kalktım. Onlara gülümsedim. "Anlaşılıyor gibi görünüyor, o yüzden iyi eğlenceler. Ben içeri girip evdeki bazı işlerle ilgileneceğim. Yarın yoğun bir günüm var."

"Elbette. Katılımcıların işiyle meşgul olacaksınız, bu yüzden dinlenmeniz en iyisi,” dedi Ravis, o da ayrılmak istiyormuş gibi görünüyordu.

Dylan kılıcını kınına koydu. "Eğer gidersen ben de peşinden gelirim. Koruman olarak senden bir an bile ayrı kalamam.”

Eris bunu duyduktan sonra öfkeyle dişlerini sıktı ve kırık kılıcını fırlattı. "Ben de takip ediyorum."

“Zorunda değilsin. İkinizden biri,” dedim. Onların çekişmelerinden kulaklarım ağrıyordu.

Dylan, Eris'e "Tutumunuz sizin sorununuzdur, beceriniz değil" dedi.

Eris, "Iona'nın güvenliğini buradaki herkesten daha çok önemsiyorum, o yüzden kesinlikle bir sorun yok," diye sertçe karşılık verdi.

Onlar birbirleriyle tartışırken sabrım tükendi. Çocuk gibi davranıyorlardı. Korumalarım olmaları umurumda değildi, bir şeyler söylemem gerekiyordu. "Eğer kavga etmeye devam edecekseniz ikiniz de evimi terk edin!"

Yüzleri bana döndüler, ağızları şoktan açılmıştı. Genelde sakin bir insan olduğum için gerçekten kızdığıma hiç tanık olmadılar. Ama sözlerimin patlaması sonunda onları susturdu.

***

Ertesi gün öğleden sonra Ridrian'a söz verdiğim gibi saraya tekrar girdim. Bu sefer oyuncak bebek olarak değil, imparatorun resmi katılımcısı olarak. Saraya gündelik kıyafetler yerine resmi kıyafetlerle girerken hayrete düştüm.

Ön kapıdan girmeye çalıştığımda endişeli görünen bir hizmetçi tarafından durduruldum. Sorunun ne olduğu konusunda kafam karışmıştı, ta ki gözleri beni takip eden figürlere kayana kadar.

Hizmetçi, "Üzgünüm Leydim ama hizmetkarlarınızın saraya girmeden önce silahlarını bırakmaları gerekiyor" dedi.

“Ben Terrace Theres'ten Dylan Lyn Fortis. İmparator tarafından Leydi Lesprey'i korumam emredildi, dolayısıyla sarayın kurallarına uyma zorunluluğum yok.”

"Ayrıca imparatordan Vikont Lesprey'i koruma emri aldım, bu yüzden de silahsızlanamam."

Birbirlerine nefretle baktılar. Bu tavırlarını görünce iç çektim. Bu ikisini etrafımda tutmak zorunda kaldığım için başımın ağrıdığını hissettim.

“Majestelerine görevinizi yapmaya çalıştığınızı bildireceğim. Bizi ona götürebilir misin?”

Hizmetçi bana baktı, sonra iki muhafıza, ardından da Ravis'e baktı ve pes etti. Muhafızların silahsızlandırılmasının mümkün olmadığını bilerek bize liderlik etmek için döndü.

Hizmetçi, ofisinin önünde durarak, "İmparator burada," dedi.

Sesimizi duyan ofisin kapısı açıldı. "Iona!" Ridrian bağırdı.

Şaşkınlıkla bir adım geri attım. Ridrian sevinçle gülümsüyordu. Yüz hatları üzerime çöktüğünde bir an gözlerimi kapattım. Sinirlerim bozulduğundan nefesimi kontrol etmeye çalıştım. Onu iki gündür görmediğim için miydi?

“Ivant'ın…” Resmi selamlamayı yapmaya başladım.

“Zahmet etme,” Ridrian beni durdurdu. "Girin!" Beni ofise kadar takip eden üç kişiye sanki bir iple bağlıymış gibi baktı.

Ofis tam bir kaos içindeydi. Masasının üzerinde bir yığın belge vardı. Hizmetçiler etrafta dolaşıp çeşitli iş konularını tartışıyorlardı. İşçiler yeni gelenleri gözlemlemek için birkaç saniye durduktan sonra işlerine geri döndüler.

Tek düşünebildiğim, kendimi de bu kaosa sürüklemek üzereydim. Kendi başıma getirdiğim felaketin farkına vararak derin bir nefes aldım. Ama yapacak yeni bir şeyim olacağı için mutluydum.

“Burası ofis. Her seferinde buraya geliyorsun, ben de sana o günün görevlerini vereceğim.” Ridrian gülümsedi. “Bu arada, malikanesi beğendin mi?”

"Bu çok fazla! Neden bana bu kadar büyük bir malikane aldın? Ayrıca iç mekanın tamamını kim altın yaptı? İnsanlar sarayı senin getirip oraya diktiğini düşünüyorlar!”

Katılımcılar bana bakıp birbirleriyle fısıldaşırken, buranın patlamam için en iyi yer olmadığını fark ettim. Ancak Ridrian sakinliğini korudu.

"Nasıl hissettiğini anlıyorum." Ridrian, Raven'a döndü. “Görünüşe göre işçiler emirlerini gerektiği gibi yerine getirmişler. Lütfen birbirlerine altın verin.”

"Evet majesteleri." Raven başını eğdi.

Ridrian söylediğim tek kelimeyi bile duymamıştı. Bunun yerine, sanki her şey benim için sorun değilmiş gibi devam etti.

***

“Bu, Lesprey ailesini haksız yere yok ettikten sonra kraliyet ailesinin yapabileceği en az şey. Ayrıca, çalıştığından beri sana bir kuruş bile ödeme yapmadık. Bunu bunun telafisi olarak düşünün."

"İş?" Oyuncak bebeği gibi davranmamı iş olarak mı gördü?

“Sarayı beğenmişsin gibi görünüyordu. Sen de orada yaşayacağın için malikanenin de aynı konforu taşıması gerektiğini düşündüm.”

Ona, "Katılımcılar benimle çok iyi ilgileniyorlar" diye bilgi verdim.

"Bu iyi. Artık burada çok çalışmanız gerekiyor. Bu nedenle malikanenize sahip çıkacak iyi insanlara ihtiyacınız var.”

Ben ürktüm. Sanki iş bahanesiyle beni burada tutmayı planlıyormuş gibi geldi. Hiçbir şey değişmemiş gibi görünmesini istiyor.

Ridrian devam etti. “Yakında Lucretia'yı işgal edeceğiz. Ayrıca Marquis Shamalon davasını temizlemekle meşgul olacağız. Raven, ona işin püf noktalarını göster.”

“Bu sizin ilk gününüz olduğu için size basit görevler konusunda talimat vereceğim. Bu tarafa gel." Raven beni ofisin arka köşesindeki boş bir masaya götürdü. Kullanmam için yazı gereçleri ve bir kağıt parçası vardı. Oyuncak bebek olmaktan başka bir şey yapacağımı hiç düşünmezdim ama şimdi imparatorun resmi katılımcısı olarak çalışıyordum.

Ravis Ridrian'a döndü. “Artık Vikont Lesprey'e güvenli bir şekilde buraya kadar eşlik ettiğime göre işime devam etmek için izin alacağım. Majesteleri,” Ravis eğildi. Ridrian, incelemekte olduğu belgeden gözlerini alamayınca Ravis sinirle içini çekti ve sessizce oradan ayrıldı.

Dylan ve Eris arkamda yer aldılar. Odada başka gardiyan yoktu ama imparator onların arkamda durduğuna dair bir şey söylemediğinden diğer katılımcılar da bunu sorgulamadı. İlişki kurması gereken adam tam karşısında dururken Eris'in koruma olarak burada olması bana hala tuhaf geliyordu.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin