"Bir, iki, üç! Bir, iki, üç!" Yanımda duran kontes, tiz bir sesle vuruşları sayarak bir ilahiyi tekrarladı. Hafif, dökümlü bir elbise giydi ve saymasıyla eş zamanlı olarak iki tahta çubuğu birbirine vurarak koyu yeşil saçlarını geriye doğru savurdu. Onun belirlediği ritmi takip etmeye çalışarak ayağa kalktım.
Sağ ayak, sol ayak… sol ayak? Beklemek! Doğru mu yaptım?
Umutsuzca ayak uydurmaya çalışırken ayaklarım altımda büküldü ve gözlerim panikle büyüdü, "Ahh!"
"Oh hayır!" Yeni hizmetçi slash dans partneri Ella'nın beni son saniyede yakalaması olmasaydı neredeyse halının üzerine düşecektim. "İyi misin?" Diye sordu.
Ella, imparatora hizmet eden çok daha alt düzeydeki aristokrat bir ailenin üçüncü kızıydı ve kendisi, onun harika bir davranışa sahip olduğunu ve ihtiyaçlarıma uygun eşsiz bir beceriye sahip olduğunu gördükten sonra onu bizzat benim oda hizmetçim olarak atamıştı. Hizmetçilerin beni merdivenlerden aşağı ittiği olaydan sonra, seçim sürecini kendisi üstlendi ve bu da baş hizmetçinin bir dizi protestosuna yol açtı. Belli ki imparator, sanki onu hiç duymuyormuş gibi onun şikayetlerini görmezden geldi.
Merkez tapınağa geldiğimden beri imparatorun bana karşı bariz kayırma yaptığına dair söylentiler ortalıkta dolaşmaya başladı ve çok geçmeden tüm saraya yayıldı. Bu çok sayıda konuğun yer aldığı açık bir etkinlik olacağından bazı patronlar, ihtiyatlı olma çabalarımıza rağmen imparatorla benim yakınlığımıza mutlaka şahit olacaklardı. Lina bana, haber yayıldığında, geçmişte bana eziyet eden hizmetçilerin korkudan titrediklerini, artık hayatlarının tehlikede olduğundan kaygılı bir şekilde endişe duyduklarını söyledi.
Artık oyuncak bebek gibi davranmadığım için yakınan hizmetçilerin gözle görülür korkuları nedeniyle Ella, sanki gerçekten kraliyet ailesinden biriymişim gibi özenle görevlerini yerine getiriyordu. Duymayı başardığı abartılı hikayeler yüzünden olsa bile bana büyük bir özenle davranması beni rahatlattı ve zaten sekiz ay sonra onu göremeyeceğim için bunun bir önemi yok.
"Ben iyiyim. Beni yakaladığın için teşekkür ederim Ella.” Ella dirseklerimden destek alırken kendimi doğruldum. Kontesin bize yaklaştığını fark etmedim ve sert bir sesle konuştu: “Sonraki adım sol ayağınızla yapılır. Sorun ne?”
"Kafam karıştı. Tekrar denesem sorun olur mu?”
"İyi. Hadi hadi bakalım." Kontes Luboa sopalarını birbirine vurarak tekrar saymaya başladı. Kafamdaki sayıları tekrarlayarak, yavaş yavaş her seferinde bir ayağımı atıyorum.
Ama içten içe zaten ağlıyordum. Ne zamandır pratik yapıyorum? Aklımın bir köşesinde, işten başka bir şeyle meşgul olmam gerektiğini biliyordum ve imparatorun karşı konulamaz cazibesine kapıldıktan sonra, onun maskeli baloya ortak olma davetini çoktan kabul etmiştim.
Bütün bunları planladığını kim bilebilirdi? İmparatorun işleri titizlikle ele alma şeklini kesinlikle hafife aldım. Beni davet etmesinden birkaç dakika sonra, önümüzdeki birkaç hafta boyunca ne kadar çok şeye hazırlıklı olmam gerektiğini fark ettim.
İki hafta içinde balo dansını, kraliyet görgü kurallarını, nazik alışverişleri, uzun kraliyet soyağacını ve hatta adım adım cilt bakımını öğrenmem gerekecekti.
Tek başıma durdum, durumumun beni etkilemesine izin verirken kendimi dik durmaya zorladım. Bunun umduğumdan daha fazlası olduğu açıktı. Bir galaya hazırlanmak nasıl bu kadar zaman ve enerji alabilir? Yapmam gereken şeyler çılgınca, el emeği de yapabilirim.
Bütün bunlar bir maskeli balo içindi ve kimliğimin bir maskenin ardına gizleneceği gerçeği.
Konuşmamız sırasında imparator, benzersiz altın rengi gözlerinin anında kimliğini ele vermesi nedeniyle takacağı maskenin işe yaramadığını fark etti ve kalabalığa karışmak için bulduğu şey büyü kullanmaktı. saç rengini değiştir. Sanki güçlü fiziği ve bariz kibirli davranışları, sadece bir saç boyasıyla fark edilmeyecekmiş gibi. İnsanların imparatorun yakınlarda olduğunu anlayana kadar ancak zaman gelmişti.
Kraliyet ailesinin de kartal gibi bakan gözleri vardı. Galaya adım attığı anda onu tanıyacaklarına şüphe yok.
Öte yandan benim elimden geldiğince uyum sağlamam gerekiyor. Başparmak gibi dışarı çıkmak bir seçenek değildi, bu yüzden toplumsal toplantılara yakışan görgü kurallarını öğrenmem gerekiyor ki bu da elbette çok çalışma gerektiriyor.
Karmaşıklığına rağmen gala için ihtiyacım olan tüm hazırlıkları bana sağlayan imparatora minnettarım. Kendileriyle aynı kraliyet kanını paylaşmayan birine temel görgü kurallarını ve dansı öğretmeye istekli kraliyet mensuplarını işe almanın kolay olamayacağını biliyorum. Galadan bahsettikten bir gün sonra tüm bunları bana sağlamayı başarması, gücünün ve otoritesinin boyutunu bir kez daha kanıtladı.
Ayrıca benim için ön siparişini verdiği elbisenin gelecek hafta geleceğini de söyledi ve sanırım baş hizmetçi her şeyi onun adına ayarlamıştı.
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar planlamış gibi görünüyordu. Ve eğer hayal gücümün çılgına dönmesine izin verirsem maskeli baloyu sadece benim için düzenlediğini varsayardım.
Birisi düşüncelerimi duysa mutlaka bana balta atardı. Ama bunun hakkında ne kadar çok düşünürsem, varsayımımın o kadar doğru olduğunu görüyorum. Yani, tam yaz başlamak üzereyken, havaların sıcak olması nedeniyle insanlar coşkuyla şarkı söylemek üzereyken, aklı başında kim maskeli balo düzenlerdi ki? Sanırım sırf ben galanın tadını çıkarabileyim diye kasıtlı olarak bunu bir maskeli balo gibi gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...