Bölüm 35

918 64 0
                                    

“Kabus mu gördün?” O sordu. Tamamen uyanıktım ve kim olduğumu unutmuştum. Yüzüne dokunduğumda sadece gözlerine baktım.

Ne yapıyorum ben? Sınırlarımı aştığımı fark etmek beni korkuttu ve ondan uzaklaşmak için yataktan atlamaya çalıştım. Güçlü elleriyle beni engelledi, bu yüzden yapabileceğim tek şey kenarda durup pencereden yükselen şafağa bakmaktı. İmparator ayağa kalktı ve beni odasından koridorun karşısındaki maviye boyalı ve zevkli bir şekilde dekore edilmiş daha küçük bir odaya götürdü.

Sanki doğan güneş bir yalanmış gibi yeni yatağına uzanırken, "Seni uyandırdığım için özür dilerim," dedi. Güçlü, çıplak göğsü ve dağınık saçlarıyla yatağın üzerinde halsiz bir şekilde yatarken hâlâ büyüleyiciydi. Yüzüm kırmızıya döndü. Bakışlarına bir türlü alışamadım, onu her gördüğümde kalbim patlayacakmış gibi hissediyordum.

Geri çekildim ama imparator hâlâ elimi tutuyordu ve sırıtarak beni geri çekti. "Kaçmaya devam edersen seni yanıma bağlamak zorunda kalacağım" dedi.

Gerçekten böyle bir şey yapar mıydı? Düşündüm. Geri çekilmeye çalışmayı bıraktım.

"Buraya gelin" diye emretti. İmparatorun beni kendisine doğru sürüklemesine uysalca izin verdim. Her ne kadar hayatımı kurtarmış olsa da eğer o isterse onun eliyle ölebilme şansım hâlâ vardı. Bir çekiş yaptı ve ben de yatağa düştüm.

Ne oluyor? Ona endişeyle bakarken düşündüm. İmparator üstüme çıktı. Aynı yatakta uyuduğumuzu biliyorum ama eğer bu olacaksa bu konuda daha tutkulu olamaz mısın? Benim istediğim bu değildi.

Bana baktı ve hala yüzümde olan gözyaşlarını yumuşak bir okşamayla sildi. Bu nazik dokunuş alışılmadıktı.

"Hala korkuyor musun?" O sordu. Suikastçının neredeyse beni öldüreceği dün geceden bahsettiğini sanıyordum. Sorusu karşısında hızla başımı salladım. Rahatsızdım ve onun benden uzaklaşmasını istedim. Saldırı korkutucuydu ama ben daha çok vücudumdaki bu alışılmadık baskıdan korkuyordum. Benimle bu sağlam, güçlü adam arasında ince bir maddeden başka bir şey yoktu!

Bana yardım et! İçeriye bağırdım, yüzüm bir kez daha kızardı. Daha önce hiç ilişkim olmadığı için buna hazırlıklı değildim. Kendimi kurtarmak için çabaladım ama ani sözleri üzerine durdum.

"Seni koruyamadığım için üzgünüm." Ciddiydi. Parmakları yanağımın üzerinde titredi.

Yine benden ya da Liliana'dan mı bahsediyordu? Bir an tereddüt ettim, sonra her şeyin yolunda olduğunu söylemek için sırtına hafifçe vurdum. Sadece elimi saçlarının arasında gezdirmek istedim ama bunu yapmak kesinlikle imparatorun gazabına uğrayacaktır.

Ben Lily değilim.

Bu gerçeği zihinsel olarak onun zihnine aşılamaya çalıştım.

Ve sen beni kurtardın.

Yazabildiğimi bilmiyordu ve yasak olmasına rağmen benim için yaptıklarını ne kadar takdir ettiğimi okuduktan sonra ona yazacağım bir mektubu affedeceğinden emindim.

İmparator dokunuşumla gözlerini açtı, sonra beni yana doğru yuvarladı. Battaniyeye gömülü yüzünü göremiyordum ama uzun bir iç çektiğini duydum. Kıyafetlerimi düzeltirken, sıcağa rağmen daha kalın bir şeyler giymem gerektiğini kendime hatırlattım.

Ona baktığımda bana dönmüştü. İşte o zaman gözlerinin her zamanki altın rengine döndüğünü fark ettim. Dün gece gördüğüm dik gözbebekleriyle birlikte kırmızı gözler, imparatorun kendisinde en çok nefret ettiği yöndü. Ne zaman gerçekten sinirlense altın rengi gözleri kıpkırmızı oluyordu. Bu orijinal hikayenin aynısıydı. Ciddi bir tehlike altında olmadığı ya da derinden gücenmediği sürece gözleri kırmızı olmuyordu.

Birisi köle bir bebeğe zarar vermek istediği için sinirlendiğini anlayamıyordum. Gerçek öfkesi Liliana'yı düşünmesinden kaynaklanıyordu.

“Neden hiçbir şeyi sorgulamıyorsun?” diye sordu aniden. Şok olmuştum. Sözlerini Liliana'ya değil bana yöneltmişti. Belki aramızdaki farkı biliyordu. “Sorun ne, Lily?”

Geçmişi, bugünü ve geleceği ayırt edemezsiniz. Kim olduğumdan emin değilsin, değil mi? Ben sadece sesimi kaybetmiş bir bebeğim. Ben de konuşabilsem bile konuşamıyordum. Düşüncelerim beni bunaltıyordu.

Onunla konuşamadım.

Kimseyle konuşamıyordum.

Şarkı bile söyleyemiyordum.

Son düşünce en kötüsüydü. Şarkı söylemek benim tutkumdu. İmparatorluk sarayına ve imparatora alışmaya o kadar odaklanmıştım ki, onun gitmiş olması beni hiç rahatsız etmedi. Şimdiye kadar. Açıkça imparatorun elini tuttum ve boynuma götürdüm. Ve ilk defa konuşmayı denedim.

“Ah… ah….” Ses kötü bir ruhun fısıltısına benziyordu. Korkutucuydu. Boğazımda bir ağrı ve muhtemelen ses tellerimin zorlanmasından dolayı kan tadı hissettim. Öksürmeye başladım.

İmparatorun yüzü buza döndü. Hızla elini bırakıp ağzımı kapattım. Son bir öksürük parmaklarımın arasından sızdı . Bunu yapmamalıydım, diye düşündüm.

İmparator oturdu. Bana bakmadı ve sert bir şekilde "Anladım" dedi. Daha sonra elbisesini alıp odadan çıktı.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin