Bölüm 15

1.3K 83 0
                                    

Romanda imparatorun erkek kahraman buffını almış olsun ya da olmasın, tek başına yüz erkeği sorunsuzca idare edebileceği anlatılır. Durumun gerçekten böyle olup olmadığını görmek istedim.

'Ön tarafta duran ve orduyu yöneten bir imparator, böyle bir şeyi ancak bir dizide göreceğimi düşündüm.'

Ön cephe kelimenin tam anlamıyla düşmanla ilk karşılaşan hattır. Böylece bir milletin varlığını simgeleyen imparator, genellikle güvenlik için arkadan komuta ederdi. Ön saflarda olmak ya kibirli olduğunuz ya da kendi gücünüze ve silahlı kuvvetlerinize güvendiğiniz anlamına geliyordu.

Tabii ki, erkek kahraman ikincisiydi. Bunun da kanıtladığı gibi, imparatorun saltanatından sonra onun emrinde hizmet veren seçkin birlikler, en yüksek hayatta kalma oranına sahip birimler olarak biliniyordu. Bu, üç fetih savaşı sırasında onlara tamamlamaları gereken ölümcül görevler verildikten sonra bile oldu.

Bu nedenle soylular, hayatta kalma olasılıklarının daha yüksek olduğu ve görevlerinde başarılı oldukları takdirde imparatorun dikkatini çekmenin daha kolay olduğu için çocuklarını bu birime yerleştirmeye çalıştılar. Tek sorun, bu kararsız imparatorun kılıcından ne zaman öleceklerini bilmiyorlardı.

Savaş alanında silahını sallayan yüzünü hayal ederken, orijinal romanın heyecan verici sahneleri aklıma geldi.

'Aman! O sahneler gerçekten harikaydı. Yanlış hatırlamıyorsam bedeni de...'

Bilincimin akışının o yöne doğru gidişini izlerken onun fiziksel durumunu hatırladım. Ayrıca bütün gece sırtıma dokunan gergin göğsünü de hatırladım.

Aynı zamanda yüzüm de yandı.

'B-Bu bir mücbir sebepti! Onunla sık sık birlikte olmak işimin önemli bir parçası! Kendine gel!'

Kızgın yüzümü serinletmek için başımı salladım, sonra imparatorun vücudu sarsıldı. Hareketlerim durakladı. Uzun kirpikleri yavaşça yukarı kalktı. Beni gördükten sonra birkaç saniye hareketsiz kaldı, sonra esnedi ve vücudunu gerindi.

“İyi uyudun mu, Lily?” Bana iyi uyuduğunu belirten güneşli bir gülümseme verdi.

Dünkü ilk görüşmemizde aniden öldürme niyetiyle dolu imparatoru hatırladım. Ancak bugün imparatorun gülümsemesi bana onun mırıldayan, tok bir canavar gibi hissettirdi. Ayağa kalktı ve elimi hafifçe tuttu.

"Gelmek."

Beni odanın ortasındaki uzun kanepeye oturttu. Daha sonra başını kucağıma koydu.

“Gelecekte bu kanepede oturacağım. Şu sandalye," bir öncekine tatminsiz bir bakış attı ve "zor." dedi.

Masanın üzerindeki güzel cam şişeden renkli şekerler çıkardı ve yemeye başladı.

'Muhtemelen henüz öğle yemeği yemediğim için aç hissediyorum.'

İmparatorun konuşmaya başladığında kötü beslenme alışkanlıklarını düşünüyordum.

“Senin sayende uykuya dalmam hayal bile edilemez. Kendimi biraz rahatlamış hissediyorum." Bir nefes verdi ve konuşmaya devam etti, "Dün, Ivan adında aptal bir adam peşimden gelip bana Lucretia Krallığını yalnız bırakmamı söyledi."

Yüzünde hoşnutsuz bir ifade uçuştu: "Onun yerini alabilecek insanları zaten bulsaydım, ondan hemen kurtulurdum." Sonra kaşlarını çattı.

Bir kulağımdan çıkıp diğerinden çıkan korkunç sözlerini dinledim. Bana bunu neden söylediğini bilmiyordum, durumu bile anlamadım, bu yüzden sessizce Lucretia Krallığı'nın nerede olduğunu düşündüm.

Lucretia Krallığı.

Ivant İmparatorluğu'nun güneydoğusunda, zalim bir imparator tarafından yönetilen komşu bir ülkeydi. Bol buğday üretimi ve kaliteli tekstil ürünleriyle tanınan, zengin ve müreffeh bir krallıktı. Bu krallığa imparatorluktan sık sık seyahat edilirdi.

'İpek orada çok meşhurdur.' Eski sahibimin hediye olarak aldığı ipek şalla sürekli övünen eşini hatırladım.

Diplomasi ve ticaretten kazanılacak çok şey olduğundan komşu ülkeler Lucretia Krallığı ile iyi ilişkiler içinde kalmayı seçtiler. Ancak yıllarca bu zorbanın yönetimi altında ülkeye hizmet eden Şansölye Ivan'ın durumdan çok endişelendiğini gören imparator, Lucretia'yı fethetme arzusundan bahsetmiş olmalı. Üstelik Dördüncü Fetih Savaşı'nı ateşleyecek hedef olarak neden bu krallığı seçtiği de açıktı.

'Eğer Lucretia ise oradaydı, değil mi? Orijinal Liliana sınırlarını geçtiğinde hiçbir şey yapmayan ülke. Eğer kasıtlı olarak durumu görmezden gelmeselerdi o noktaya kadar gitmezdi.'

Ona sempati duyuyordum çünkü orijinal Liliana hikayede çok korkunç bir sonla bitmişti. İmparatorun travma geçirmiş olması anlaşılır bir şeydi. Acının tanımı o kadar detaylıydı ki okuduktan sonra bir süre ben bile kendimi iyi hissetmedim.

İmparatorun Lucretia Krallığı'nı fethetme arzusunu yüzde yüz onaylayarak başımı salladım. Sonuçta onun durumuna sempati duyabiliyordum.

İmparator saçımın ucuna dokundu. “Lucretia kıtadan silinecek. Zaten bir süre ipek fiyatlarını yükseltmeye çalıştılar.” Sonra sırıttı, "Aklıma harika bir fikir geldi. İpeğin fiyatını arttırıp karşılığında soyluların kellesini alsam nasıl olur? Elbette onları sana ithaf edeceğim sevgili Lily. Lütfen bunları kabul edin.”

Bu sözleri yüzünde parlak bir gülümsemeyle söylüyordu. Öldürme niyeti taşıyan bir gülümseme değildi bu, hayat dolu, yumuşak ve güzel bir gülümsemeydi. Eğer sözleri şiddetle kınamasaydı sahne mükemmel olurdu.

İçimden biraz bağırdım. 'Buna ihtiyacım yok!'

Son birkaç fetihteki üç kralın tüm başkanları onun mezarına yerleştirilmiş olacaktı. Bunun nedeni, üç ülkenin de orijinal Liliana'nın ölümüne katkıda bulunmasıydı.

Ama ben Liliana değildim, bu yüzden sorumluların kellelerinin önümde olmasından mutlu olmazdım. Hayır, eğer Liliana onu ilk etapta görseydi imparatordan çok korkardı ve ondan hemen kurtulmak isterdi.

Bundan sonra bir saat boyunca benim düşüncelerimi umursamadan, günü hakkında konuşmaya devam etti.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin