Sanki sevgi dolu büyük bir kralmış gibi söylemişti bunu.
Alay etti. Bu şimdiye kadar duyduğu en saçma açıklamaydı.
Iona güçlü ve kendinden emin bir sesle devam etti. “Theres, Majestelerinin kıtamızı lanetten kurtarma çabalarından çok etkilendi. Bunun bilincinde olarak Theres beni bu anıtsal görevde ona yardım etmem için görevlendirdi." Durumun ciddiyetine rağmen Iona, Ridrian'ın yüzündeki şaşkınlık ifadesini fark ettiğinde kıkırdamasını bastırmaya çalıştı.
Daha büyük bir sıçramaya hazırlanan kurbağa gibi bir an durakladı, derin bir nefes aldı ve sona doğru devam etti.
“Bazen tamir edilemeyecek bir şeyi düzeltmek için yıkıma ihtiyaç vardır. Böylece iyileşme çağı gelebilsin.”
Bu sözleri söyler söylemez kalabalıktan bir kargaşa çıktı. İnsanları öldüren bir savaşı kabul eden bir Aziz. Bu o kadar benzeri görülmemiş bir durumdu ki, toplanan insanların çoğunluğu şaşırmıştı.
O anda Iona genişçe gülümsedi ve kollarını açtı. Vücudu anında parlamaya başladı.
"Bunun gibi."
Tüm alan parlak bir şekilde parlamaya başladığında insanlar gözlerini kapattı ve şaşkınlıkla yavaşça ağızlarını açtı.
"Aman Tanrım!"
Grup izlerken, yükselen güneşin aydınlattığı kar benzeri hafif parçacıklar gökten indi. Görüntü nefes kesiciydi ve hem Ivant hem de Lucretian askerleri olmak üzere orada bulunan herkes hayranlık içindeydi. "Bu... bu... mu?" diye mırıldandı biri.
Parçacıklar indikçe tüm yaralı askerlerin yaralarının üzerine düştü. Orada bulunan herkesi hayrete düşüren büyük ve küçük yaralar anında iyileşmeye başladı. Savaştan sadece bitkin düşenler bile enerjilerini yeniden kazandılar.
Fısıltılar havayı doldururken, orada bulunan herkes bu mucizevi olaya tanık oldu. “Bu, İmparatorlukta var olan Tanrı'nın bir lütfudur!” "Bu gerçek. Yaralarım iyileşti. Demek istediği buydu!”
Bu gerçek bir mucizeydi; Tanrı'nın İmparatorluğa olan lütfunun ve lütfunun bir işaretiydi. “Düşmanlarını bile iyileştirebileceğini düşünmek.”
"Aman Tanrım, o gerçekten Azize!"
"Bu bir mucize. Yüce Theres'e şükürler olsun!”
Herkes mucizenin bir parçası olacağı için o kadar heyecanlıydı ki, henüz şafak vaktinin erken olması umrunda değildi.
"Tanrı'nın iradesini alan Aziz, İmparatora yardım ediyor."
"İmparator, Tanrı'nın bile desteklediği büyük, nazik bir kraldır."
Böyle bir kralın var olduğu bir ülkede yaşadıklarına inanamıyorlardı.
Ivant askerleri, mucizeye tanık olduktan sonra Aziz'in görkemli tanıklığından çok etkilendiler. Öte yandan Lucretian cehennemdeymiş gibi görünüyordu. Dünyanın kurtarıcısına karşı çıktıklarının yeni farkına varmışlardı .
"Bu kadar yeter, Iona," diye fısıldadı Ravis.
Iona yaydığı ilahi gücü yavaş yavaş azaltırken, "Vay be," diye içini çekti. Biraz solgun görünüyordu.
Çöküyor mu?
Heyecanlı askerlerin aksine Ridrian oldukça tedirgindi çünkü Iona'nın tekrar bayılabileceğinden korkuyordu. Neyse ki bu sefer sadece biraz yorgun görünüyordu. Görünüşe göre ilahi gücü kullanmaya biraz daha alışmıştı. Yine de Ridrian onun gerçekten iyi olduğundan emin olmak için onu kollarına almak istedi.
Iona amplifikatörü tekrar boğazına yaklaştırdı.
"Sevgili yurttaşlar," diye devam etti Iona, "Theres'in merhameti altında, İmparator Ridrian Ferid Lebrooks, yolsuzluk ve lanete maruz kalan Lucretianları kurtarmak için burada. Onun asil iradesini kabul ediyorum ve bu savaşı en az kayıpla bitirmek için çabalayacağım.”
Konuşmasını bitirdiğinde askerlerin sinirleri yatışmış görünüyordu. Hatta bazıları hipnotize edilmiş gibi görünüyordu. "Zor ama lütfen bu savaşta elinizden gelenin en iyisini yapın," diye sözlerini saygıyla selamlayarak tamamladı.
Asil Aziz az önce onlardan yardım istemişti ve askerler coşkuyla karşılık vermeden edemediler. “Bize bırakın!” “Azizlere şükürler olsun! Majestelerine şükürler olsun!” Bağırdılar.
Iona podyumdan inerken gülümsedi. Mucizeye tanık olanların gördüklerini kavramaları biraz zaman aldı.
Onun sözlerinin ve eylemlerinin, artık daha motive ve daha büyük bir iyilik için savaşmaya istekli hisseden askerler üzerinde yadsınamaz bir etkisi vardı. Azize'nin varlığı savaş alanına sükunet ve amaç duygusu getirmiş gibi görünüyordu ve askerler ülkeye barışı getirmek için onun liderliğini takip etmeye hazırdı.
***
"Ah."
Bacaklarım titriyordu.
Podyumun arkasını döndüğüm anda bacaklarım jöle gibi hissetmeye başladı ve ayaklarımın üzerinde sallanmama neden oldu.
"Iona!"
Aniden Lina yanımdaydı ve ağırlığımı destekliyordu. Teslim oldum ve ona yaslandım ve bir dakikalığına olabildiğince derin nefes aldım ve yavaşça verdim. Az önce on binlerce kişinin önünde bir konuşma yaptığımı düşünün. Birkaç iş arkadaşının önünde sunum yapmaktan tamamen farklıydı.
"Iona."
Ridrian ve arkadaşları bana doğru koştular. Az önce sergilediklerimden sonra onların birkaç sorusu olacağını kesinlikle biliyordum.
Ama önce Ridrian'ı sakinleştirmenin bir yolunu bulmam gerekiyordu çünkü bana ancak öfkeyle körüklenebilecek bir hızla yaklaşıyormuş gibi görünüyordu. Üzgün olduğundan emindim çünkü tüm bunları ona danışmadan yapmıştım.
Kendimi öfkeli soruların saldırısına hazırladım ama ilk sözleri aklımdan geçenlerden tamamen farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...