İmparatorun kırmızı gözlerinin bana baktığını gördüğümde kollarımda bir ürperti oluştu. Kanlı kılıcı göğsüme doğrultuldu ve keskin ucu tenimi sıyırıncaya kadar onu ileri doğru itti. Panik anında üzerime çöktü ve kendimi onun önünde felç olmuş ve hareketsiz buldum. Nefesim kesildi ama çaresizlik içinde hızla başımı salladığımda ağzımdan hiçbir kelime çıkmadı.
Geri adım atarsam kesinlikle Lina'yı öldürecek ve buna izin veremem!
Sonra sanki itaatsizliğimden kışkırtılmış gibi imparatorun gözleri daha da karardı ve bayılmak üzere olduğumu hissettim. İmparatorun bakışlarının yoğunluğu altında dizlerimin büküldüğünü hissederek dudaklarımı sertçe ısırdım. Birkaç saniye daha bana baktı, kılıcını indirirken ağzı kaşlarını çattı.
Dilini şaklattı, sonra beni sertçe kolumdan yakaladı ve beni odadan uzaklaştırmaya başladı, "Beni takip edin."
Dudaklarımın arasından kaçan küçük hıçkırığa engel olamıyorum. Kolumdaki tutuşu çok sıkıydı ama acıdan gelen yumuşak çığlıklarıma aldırış etmedi. Çaresizce sürüklendim ve Lina'nın bana uzanmaya çalıştığını hissettim, "Io...!"
İmparator beni daha uzağa çekip ayrı bir odaya götürdüğü ve kapıyı arkasından sertçe çarptığı için ona cevap veremedim.
Beni kanepeye oturttu. Kolum hâlâ zonkluyordu ve öfkesinden korktuğum için doğrudan gözlerine bakmaya cesaret edemedim. Kalbim birazdan yanacakmış gibi hissediyordu. Titreyerek ona baktım ve onu ilk kez bu kadar duygusal gördüğümü fark ettim.
Hareketsiz oturdum ve kızarmış kolumu ovuşturdum. Oldukça zor bir gün oldu. Şimdi neler oluyor?
Oflayıp bana sırtını döndü. Derin, titrek bir nefes alırken sırtının hafifçe inip kalktığını görebiliyordum. Kendini sakinleştirmeye çalışıyormuş gibi görünüyordu ve öfkeyle avucunu alnına götürdü.
Neden bu kadar öfkeliydi?
Ona ulaşmaya çalıştım ama son anda kendimi hızla durdurdum. Bekle, ne yapıyordum? Gerçekten onu rahatlatmaya mı çalıştım?
İmparatoru rahatlatmak artık doğal olarak hissettiğim bir şey miydi? Kendime hakim olmam gerekiyor. Yumruklarımı sımsıkı kapatırken, şimdi bu şekilde davranmanın doğru zamanı değil , diye düşündüm.
Bir dizi derin nefes aldı, yüzünü bana çevirdiğinde omuzlarındaki gerginlik gevşedi. Gözleri artık kırmızı değildi, sonunda orijinal altın rengine geri döndü. Artık çok daha sakin görünse de, tavrındaki kabalığı hâlâ hafifçe hissedebildiğim için hâlâ endişeliyim.
Kendini önümde konumlandırdı ve ellerini koltuk arkalığının üzerine koydu, kolları beni iki yanıma sardı. Ona doğrudan bakmaya cesaret edemediğim için bakışlarımı ondan kaçırdım. Düzensiz nefesinin yanaklarıma yayıldığını hissedebiliyordum. O çok yakın, çok yakın.
Bir süre kimse konuşmadı ve imparator sessizliği ancak birkaç vuruştan sonra bozdu, "Benden kaçacak mısın?"
Sorduğu soruyla gözlerim büyüdü. Bunu hiç beklemiyordum. Kendi başıma ve onun izni olmadan dışarı çıktığım için beni azarlayacağını düşünmüştüm ama meğerse o tamamen başka bir şeyden endişeleniyormuş. O kadar şaşırmıştım ki, bir anlık tepkiyle başımı salladım ve ona cevap vermem gerektiğini bir saniye geç fark ettim.
"Söyle!" İmparator hırladı. Sesinin yüksekliği kafa derimden ayak parmaklarıma kadar titrememe neden oldu ve aynı zamanda boğazımdan utanç verici hıçkırıkların çıkmasına neden oldu. Aceleyle ağzımı kapattım ama hıçkırık hâlâ devam ediyordu.
İmparator bir kez daha sinirlendi. Düzensiz nefesleri artık avının üzerinde beliren dev bir canavar gibi inip kalkıyordu. Ağzımı sıkıca kapattığımda nefesimin kesildiğini hissettim.
"Boğazını iyileştirdim ve yanımda durmana izin verecektim. Bana borcunu böyle mi ödüyorsun? Kaçarak mı?"
HAYIR! Ben kaçmadım! Ağzım hala kapalıyken umutsuzca başımı salladım. Ona öyle öfkeli bakmak konuşmamı engelledi.
"Bana cevap ver!" Kükreyerek tutunduğu koltuk arkalığını hızlı bir hareketle kırdı. Hareket edemiyordum ve bu noktada vücudum gözle görülür şekilde titriyordu. Elini koltuktan çekip bir adım geri gitti. Tutuşu o kadar güçlüydü ki, yırtık destek yumruğunun altında ezilerek tahta parçalarının halıya düşmesine neden oldu.
Aramızda kalan mesafe sayesinde yüzünü daha net görebiliyordum. Kesinlikle kızgın olsa da gözlerinde bir miktar üzüntü de görebiliyordum. Bu görüntü göğsümde hafif bir kıpırdanmaya neden oldu, sanki kalbim sıkışıyormuş gibi.
Neden?
Hıçkırıklar tamamen durdu.
Neden bu suratı yapıyorsun? İçimde çeşitli kafa karışıklığı, korku ve şok duyguları yükseldi. Beni oyuncak bebek yapıp buraya getiren oydu ve odadan kaçmamın sebebi de oydu. Nasıl oldu da şimdi incinmiş görünen kişi o oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...