Romana göre, yanlış hatırlamıyorsam imparatorun onbeşinci "bebeği" yaklaşık bir hafta önce elden çıkarılmıştı. Ve onun mizacını ve hiç uyuyamadığını bildiğimden, imparatorluk sarayının şu anda muhtemelen bir kan gölüyle karşı karşıya olduğunu tahmin ediyorum.
Muhtemelen Raven'ın beni satın almak için buraya gelmesinin nedeni de buydu.
Raven eldivenli eliyle çenemi güçlü bir şekilde tuttu ve beni iyice inceledi. Ona bu kadar yakın olduğum ve onu canlı olarak gördüğüm için içten içe neşelendim ama aynı zamanda biraz da kızgındım.
'Fantastik romanlar okursanız, bütün kızların iyi uyuyan, iyi yemek yiyen ve iyi yaşayan asil bir hanımefendi olarak yeniden doğduğunu bilirsiniz. Neden köle olacak tuhaf kişi ben olayım ki?'
Onun kaba ve kaba hareketlerine rağmen, uzun yıllar köle olmayı öğrenen kızdan aldığım alışkanlıklar sayesinde, ifadesiz bir yüzle sessizce orada durdum.
"Kaç yaşındasın?"
Raven sert bir şekilde sorduğunda yanımda duran köle taciri hemen cevap verdi.
"On dokuz yaşında."
"Sana sormadım." Raven acı bir şekilde cevap verdi.
"Efendim, konuşamıyor. Kısa süre önce boynunu incitmişti."
Raven'ın bakışları köle tüccarının açıklaması üzerine bana döndü. Beni biraz daha kontrol etti ve sonunda elini indirdi.
"Gerçekten bir oyuncak bebeğe benziyor."
Raven dimdik ayakta duran bana hafifçe başını salladı, sonra bakışlarını köle tüccarına çevirdi ve konuştu.
"Onu alacağım."
"İşiniz için teşekkür ederim, her zaman iş yapmak bir zevktir efendim!"
Her zamanki gibi karşılık veren köle tüccarı, Raven'ın acı gözlerindeki yoğun bakış karşısında hayrete düştü.
"Söylediklerine dikkat etsen iyi olur."
"O-tabii ki efendim!"
Tüccar hayalet gibi bembeyaz oldu, soğuk terlerle kaplı bitkin başını öne eğdi. Raven ifadesiz bir yüzle büyük, ağır bir deri çantayı köle tüccarının ayaklarına fırlattı.
Hafif bir bakışta bile çantanın binlerce altınla dolu olduğunu anlayabiliyordum. Bekar bir köle kız için aşırı bir miktardı bu.
"Onu saraya götürün."
Astlarına bunu yapmalarını emretti ve ardından arkasına bakmadan salondan ayrıldı.
O gün imparatorun "bebeği" olarak satıldım.
Etherium, Büyük Ivant İmparatorluğunun başkentidir. Başka hiçbir yerde bulunmayan, ileri teknolojiye sahip bir medeniyetle övündüğü bilinen bu kente ana yollardan iki faytonla ulaşmak, köle tüccarının malikanesinden beş saat sürüyordu.
Vay. Çok büyük.
İmparatorluk Sarayı tam merkezdeydi; imparatorluk kalesinin varlığı ve onu çevreleyen, sonsuzca uzanıyormuş gibi görünen mükemmel bakımlı bahçelerin varlığıyla birlikte tüm ihtişamıyla muhteşem ve öne çıkıyor. Her iki hayatımda da gördüğüm hiçbir şeye benzemeyen göz korkutucu bir ölçekti. Onu bir kitaptan okumak, onu yakından ve kişisel olarak görmeye yaklaşamaz.
Önceki imparatorun hükümdarlığı sırasında bile imparatorluk her zaman kendi ihtişamı ve büyüklüğüyle övünmüştü. Varlıklarının tüm sivillere fazlasıyla hissedilmesini sağladılar. Ancak erkek kahramanın görevi devralmasıyla her şey değişti; Tahta adım atar atmaz, yozlaşmış kraliyet ailelerini hiç düşünmeden öldürmüş, geri kalanları ise imparatorluktan kurtarmak için başka ülkelere sürgüne göndermişti.
Emirlerine cesurca karşı çıkan soylular bile onun egemenliğinden kurtulamadı. Bu nedenle, imparatorluk sarayında bir yıl boyunca kanlı demir kokusunun ve çığlıkların unutulmaz bir şekilde devam ettiği, imparatorluğun gücündeki değişimi müjdeleyen canlı bir hatırlatma olduğu söyleniyor.
Sadece üç yıllık bir süre içinde imparatorluk şimdiye kadar var olan en güçlü ülke haline geldi. Bütün bunları romanda okuduğum için biliyorum.
Ve bunu kendi gözlerimle görmek, kitabın imparatorluk hakkında söylediği her şeyi doğruladı. Çevreme baktıkça her şeyin daha canlı ve gerçek olduğunu hissettim.
"Bu taraftan." Arabadan iner inmez Raven aradı. İmparatorluk Sarayı'na huşu içinde bakarken gözlerim merakla doluydu, ağzım biraz açıktı. Arabadan inmeden hemen önce üzerime bir pelerin giydirdi ve kapüşonu başıma çekti. Raven beni birkaç kadının sabırla beklediği bir binanın arka kısmına götürdü.
Beni teslim etti ve "Baş hizmetçi Elmeria, bu kadın yeni oyuncak bebek" dedi.
Ellili yaşlarında gibi görünen kadın kısa bir süre bana baktı ve ardından gri-kahverengi saçları hafifçe dalgalanan Raven'a döndü. "Zor zamanlar geçirmiş olmalısınız Sör Esteban. Artık saray çok daha sessiz olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Chick-LitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...