Bölüm 102

432 25 1
                                    

Hala dışarıda bekleyen insanlar olabilir diye ona unvanıyla hitap etmeye dikkat ettim. Ama elbette bana bu konuda seslenmeyi de ihmal etmedi.

“…. Ravis.”

“Görüşmeyeli uzun zaman oldu, Iona.” Ona ismiyle hitap etmemden memnun oldu ve yüzünde kocaman bir gülümsemeyle yanıma yaklaştı. Kontes Luboa, Ravis'in isteği üzerine utanç içinde oradan ayrıldığına göre yarın ne olacağını merak ediyordum. Kendimi huzursuz hissederek aceleyle ağzımdan kaçırdım.

"İmparatorun söylediği gibi pek meşgul görünmüyorsun."

Ravis filtrelenmemiş sözlerime kıkırdadı, "İmparator bana dans dersleri için burada olacağını söylediği için geldim."

Bunun beni ziyarete gelmesiyle nasıl bir ilgisi olduğunu anlamıyorum.

"Bir süre burada oturmak ister misin?" Odanın yan tarafındaki koltuğu işaret etti. Memnun bir şekilde oturdum. Ayaklarımı işaret edip "Acıyor mu?" diye sordu.

İşte o zaman ayaklarımın çok acıdığını fark ettim. Günlerce tekrar tekrar pratik yaptıktan sonra kabarcıkların yeniden oluşacağını biliyordum ama bunun bu kadar acı vereceğini hiç düşünmemiştim. Hızla ayakkabılarımı çıkardım ve acıyla tısladım. Tabanımdaki kabarcıklar göz kamaştırıcı derecede kırmızıydı.

"Acı çok mu fazla?"

“…. Bu iyi."

"Belki de bir bakmalıyım." O önerdi. Hemen itiraz ederek geri çekildim ve ona el salladım, “Hayır! Merhem gayet iyi çalışıyor. Zaten yeterince şey yaptın, Ravis.”

Başrahip olmak onun oldukça yoğun bir programa sahip olmasını gerektiriyordu; O kadar meşguldü ki Lila ve Ella saraydayken neredeyse hiç uyumadığını söylerdi. Neyle meşgul olduğundan tam olarak emin olmasam da, imparator bunun Rahibin yegane görevi olduğunu belirtmiş olsa bile, bu onun benim kişisel şifacım ve yardımcım olmakla meşgul olması gerektiği anlamına gelmez. Bu çok saçma bir düşünceydi ve Ravis'in teklifini iki elimle reddettim. Ne yazık ki itirazlarımı görmezden geldi ve önümde tek dizinin üstüne çöktü.

Ah! Yine yapıyor! Lütfen ayağa kalkın, diye içimden sızlandım. Bana dikkatle baktı ve benim yapabileceğim tek şey ona bakmaktı, “Benim için endişelenmene gerek yok. Sadece yardımcı olmak istiyorum." Devam etmeden önce bir kez daha nazikçe gülümsedi, "Iona, bunları küçümsemeye gerek yok ve bana yaralarını göstermeni tercih ederim."

“Eğer biri seni bu şekilde diz çökerken görse, insanlar benim hakkımda olumsuz düşünür. Ben kraliyet mensubu değilim ya da özel biri değilim, bu yüzden bunu yapmanıza izin veremem. Kesinlikle reddetmemden sonra bırakacağını umuyordum. Duruşu sertleşirken şunları söyledi:

“Dürüst olmak gerekirse bu beni gerçekten rahatsız ediyor.” Belirsiz bir şekilde söyledi ve ben sessizce ona bakıp dudaklarında bir sırıtış oluşturduğumda herkes onun sözlerini kesinlikle yanlış anlayacaktır.

"Naçizane size katılmıyorum. Sen gerçekten özel birisin, o yüzden lütfen rahatça otur ve izin ver bunu ben yapayım." Elimde tuttuğum ayakkabıları alıp yere koyarken tepki verme şansım olmadı. Ne yapmak üzere olduğunu şaşırmış bir halde ona sormak üzereydim ki avucunu uzattı: "Iona, lütfen ayaklarını görmeme izin verir misin?" Ben yenilgiyle iç çekerken, sözsüz işten çıkarılmamdan kasıtlı olarak kaçınmasından, onu bundan vazgeçiremeyeceğimi biliyordum. Aşağıya baktığımda çoraplarımda birkaç kırmızı leke görebiliyordum. Ravis'in kendisi de bu görüntü karşısında irkildi ve nefesini verdi.

"Çok fazla pratik yapmış olmalısın. Eminim bu gerçekten acı vericidir."

"Sanırım pratik yapmaya o kadar dalmıştım ki farkına bile varmadım."

"Bundan nasıl rahatsız olmayayım?" İnanamayarak başını salladı.

Bununla ne demek istediğini anlayamadım ama topuklarımdaki zonklayan ağrı dikkatimi geri çekti. Ayaklarımı hafifçe eğerek yanma hissinin giderek daha fazla farkına vardım ve nefesimi dışarı verdim: "Ah, acıyor."

Daha çok dizlerimin üzerinde toplanmış bir çoraba benzeyen çorabımı aceleyle çıkardım. Mendilimi çıkarıp kanı sildim, kan kokusu havaya yayıldı.

"I-Iona."

"Evet?" Ravis'in ses tonundaki değişime baktım ve başını yana çevirerek kızardığını, görünüşe göre göz temasından kaçınmaya çalıştığını gördüm.

"Çıplak ayakların..." Boğazını temizledi.

"Ne…? Ah!" Sanki kafamın içindeki ampul yanmış gibi, sonunda onu bu kadar telaşlandıran şeyin ne olduğunu anladım. Bu dünyada bir kadının çıplak ayakları kutsal sayılıyordu; neredeyse yalnızca kocalara veya çok küçük çocuklara gösterilmesi uygun olan özel alanlarla eş anlamlıydı. Günümüz Koreli kadınının zihniyetine sahip olmak bana neyin uygun olup olmadığını unutturdu gibi görünüyordu.

Aceleyle eteğimin eteğini üzerime çekerek ayaklarımı kapattım. Yüzüm tıpkı Ravis'inki gibi kızarmıştı, “O-oh! Çok üzgünüm Ravis. Bunu bilmediğimi anlamalısın… yani biliyordum ama unuttuğum zamanlar da oluyor….” Ne diyeceğimi bilemedim ve onun yerine kucağıma baktım. Boğazını temizledi,

“…. Sorun değil. Hiçbir şey düşünmedim. Anladım." Gözlerini birkaç saniyeliğine sıkıca kapatıp tekrar açtı. “Eğer senin için sakıncası yoksa, seni eteğin altından iyileştirmem senin için sorun olur mu? Her ne kadar göremeyecek olsam da yakınlık nedeniyle hiç sorun olmaz.”

"Evet elbette." Daha sonra ayaklarımı eteğimin altında kalacak kadar ayarladım. Neyse ki eteğim oldukça uzundu ve uzatılmış bacaklarımı hâlâ alabiliyordu.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin