Bölüm 200

466 22 2
                                    

Onu itmeye çalıştım ama elim kaydı ve dehşetten donup kaldım. Ancak tepkimden habersiz ya da aldırış etmeden sakin bir şekilde devam etti.

"Neden böylesin? Ah anlıyorum. Böyle kalırsan ıslanırsın. Bir dakika bekle, tamam mı?”

Konuşurken beyaz bir havluyla kendini kurulamaya başladı. Onun keskin fiziğine hayran kaldığım için bakışlarımı başka yere çeviremedim, ama hızla kendime geldim ve ona sordum:

"Şimdi giyindin mi?"

"Evet."

Biraz hayal kırıklığı yarattı ama akşamın erken saatleri olmasına rağmen kendimi bu kadar kolay baştan çıkaramazdım. Theresian Tarikatı'nın öğretilerinden henüz öğrenmediğim bir pasajı okurken yavaşça başımı çevirdim.

"Hayır, sadece banyoda kurulayacağım," diye kekeledim, sesim zar zor duyuluyordu. Ama kafamı çevirir çevirmez karşımdaki manzara karşısında yeniden donup kaldım.

"Banyoda ne var?" Ridrian'ın sesi sakindi ama bakışları yoğundu.

"H-hiçbir şey, sadece... ben orada olacağım."

Tutarlı bir cümle kuramadığım için sözlerim üzerinde tökezledim. İmparator çok etkileyiciydi, bal rengi gözleri baştan çıkarıcı bir çekicilikle parlıyordu.

Kendini örterken bile pürüzsüz boynundan aşağıya su damlaları damlıyordu, sağlam ve kusursuz göğsünü ortaya çıkarıyordu. Bakışlarım bilinçsizce damlaları takip etti ve aşağı baktığımda dünyam dönmeye başladı.

Yüzüm ısındı ve kanın yanaklarıma hücum ettiğini hissedebiliyordum.

“Silecekseniz iyice temizleyin!” Onu azarladım, sesimdeki öfkeyi hissedebiliyordum.

"Iona?" diye haykırdı Ridrian, patlamama şaşırarak. Baş dönmesinden sendelerken hızla yardımıma geldi ve beni destekledi.

"Bana havluyu ver!" diye sordum, elindeki beyaz kumaşa uzanarak.

"Havlu? Bundan daha iyi bir şey var mı?” bırakmayı reddederek dalga geçti.

Geri adım atmaya niyetim olmadığından onu neredeyse elinden kapıyordum. "Sorun değil, havluyu bana ver!"

Ridrian ani kararlılığım karşısında şaşırmış görünüyordu ve yumuşayarak havluyu uzattı.

"Oturun" diye talimat verdim yakındaki sandalyeyi işaret ederek.

"Ne?" Davranışlarımdaki ani değişiklik karşısında kafası karışarak sordu.

"Buraya otur," diye tekrarladım, sesim artık daha yumuşaktı.

Yarı sersemlemiş bir halde onu en yakın sandalyeye yönlendirdim ve dikkatlice oturmasına yardım ettim. Kafa karışıklığına rağmen itiraz etmeden itaat etti ve ben de her türlü ani hareketi karşılamaya hazır, kavgacı bir duruşla arkasında durdum.

"Iona?"

Mümkün olduğu kadar otoriter görünmeye çalışarak, "Kıpırdama." diye sert bir şekilde talimat verdim.

İmparator önümde sabırla beklerken tarağı aldım ve var gücümle onun ıslak saçlarını taramaya başladım. Parmaklarımı saçlarının arasında dolaştırma hissi şaşırtıcı derecede rahatlatıcıydı ve çalışırken yavaş yavaş rahatladığımı fark ettim.

Direnmekten vazgeçmiş gibi görünüyordu ve daha fazla itiraz etmeden çalışmama izin verdi. Saçını kurutmayı düşünerek, yol boyunca dolaşan veya düğümlenen her şeyi çıkardığımdan emin olarak özenle taradım.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin