Düşünürken dalgınlıkla çeneme hafifçe vurdum. Lavis bana doğru koştu ve şöyle dedi: "Yakında Majesteleri hakkında daha fazla ayrıntı duyacaksınız. Ama şimdi bitişik odaya geri dönmeniz gerekiyor. İnsanların buraya yeniden gelmesinin zamanı gelmişti."
Cevap verme şansım olmadı; Lavis beni hemen yan odaya yönlendirdi ve bana başka bir oda hazırlamaları için imparatorluk sarayındaki insanlarla konuşacağını söyledi.
Kısa bir süre sonra, imparatorluk doktorları aceleyle imparatorla ilgilenirken, odaya bir sürü acele adım girip çıktı. Başımı tahtaya yaslayıp kalın kapıdan dinlemeye çalıştım. Bunun biraz zaman alacağını fark ederek yere oturdum ve başımı dizlerime gömerek derin bir nefes aldım. Lina da kendini huzursuz hissederek ileri geri yürüyordu.
Ben şimdi ne yapacağım?
Ne düşüneceğimi bilmiyorum. Orijinal hikayede dünyayı sonuna kadar götürecek kişi oydu. Sanırım, çeşitli türlerin ve ejderhaların bir arada yaşadığı bir dünyada olsanız bile, sahip olduğunuz gücün bir önemi yok çünkü çıplak ellerinizle dünyayı yok etmeniz kesinlikle imkansız.
"Gitmiş!" İmparator, romandaki kahramanın kanlı bedenini göğsüne yakın bir yerde kucaklarken, ıstırap dolu bir sesle şöyle demişti:
"Bu dünya işe yaramaz! Hiçbir şeye sahip olmama izin vermiyor! Her şey yok olmalı!"
Ana karakter çaresizlik içinde histerik bir şekilde ağlıyor, feryat ediyor ve kendisine zalimden başka bir şey olmayan dünyanın yok edilmesi için çağrıda bulunuyordu. Daha sonra elindeki tüm gücü topladı ve çok geçmeden her şey kontrolden çıktı. Dünya keskin bir şekilde sonsuz karanlıkla kaplandı ve her şey sona erdi.
Bunları düşünürken birden aklıma bir şey geldi.
"Olmaz..." diye mırıldandım kendi kendime ve bu düşünceyi kafamdan uzaklaştırdım. Bu çok üzücü bir düşünceydi ve umarım fazla düşünüyorumdur.
***
Birkaç saat sonra .
İmparatorun bulunduğu odaya geri dönmeden önce derin düşüncelere dalarak gece yarısına kadar bekledim.
"Şafakta geri döneceğim." Lavis benim girdiğimi gördüğü anda yüzünün hala yorgun ve bitkin olduğunu söyledi. Bütün gününü hem imparatorluk sarayındaki hem de tapınaktaki insanlarla imparatorun durumu hakkında konuşarak geçirmiş olmalı. Benim için bir oda hazırladığını söyledi ve çok ihtiyacım olan dinlenme için oraya gitmemi istedi. İlgisinden dolayı kendisine teşekkür ettim ama ayrılmayı düşünmüyorum.
Ufukta iki mavimsi ay, geçen bulutlarla ince bir şekilde örtülmüştü. Pencere, ay ışığının içeri girmesine izin veriyor ve imparatorun yattığı yatağın geniş kısmına loş bir ışık yansıtıyordu. Sırtımı pencereye vererek imparatorun uyuyan, savunmasız yüzüne baktım. Bu çok alışılmadık bir manzaraydı.
"Şey..." Yüzü solgundu ama her iki yanağı da ateşten kızarmıştı. Şakaklarında ter birikmişti ve gözlerinin çevresinde koyu halkalar vardı ama savunmasız görünümüne rağmen hâlâ her zaman sahip olduğu güzelliğe sahipti ve itiraf etmek gerekirse, kendimi başka yere bakmaya getiremedim. Eğer bu normal bir durum olsaydı göğsümü sıkar ve rüya gibi bir şekilde onun ne kadar tehlikeli derecede çekici olduğunu söylerdim ama elbette bu tür maskaralıkların zamanı değildi.
Onu bu kadar kırılgan bir durumda görmek kalbimi ağırlaştırıyordu. Alnındaki teri silmek için bir havluyu ıslattım ve parmaklarım ateşli tenine değdi. Gözleri öyle sımsıkı kapalıydı ki onunla ilgilenmekte tereddüt ettim ama soğuk ellerimi alnına koymaya karar verdim ve dokunuşumla gözle görülür şekilde rahatladığını gördüm. Ellerimin serinliği muhtemelen onu rahatlatmıştı. Bir elimle saçını taradım ve buklelerinin parmaklarımın arasından kayıp gidişini izledim. Bir süre sonra sandalyeyi alıp yatağın yanına oturdum.
Uyku şu an aklımdaki son şey. İmparator bu haldeyken nasıl uyuyabildim? Başka bir şey düşünmeye çalıştım ama işe yaramadı, zihnim tekrar tekrar imparatorun durumuna dönüp duruyordu. Kendimi meşgul etmek için bir kez daha yüzünü sildim ve gecenin sessizliğinde havluyu sıkarken leğene çarpan su damlacıklarının hafif sesi duyuluyordu sadece.
Bu kişiyi nasıl güzel bulabilirdim ki? Beni bir odaya kilitleyip benden şüphe eden mi? Ona kesinlikle kızgındım ama onu böyle bir durumda görmek bastırılmış öfkemi uzak tuttu. Eğer bunu sırf onun hakkında kötü hissetmem için kasıtlı olarak yaptıysa, o zaman başardı.
"Benden kaçacak mısın?"
O zamanlar ne kadar üzgün olduğunu, birkaç gün önce bana nasıl acımasızca bağırdığını hatırladım. Cesaretimin kırıldığını hissederek omuzlarım iki yanıma düştü ve derin bir iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...