Bölüm 152

159 9 0
                                    

"Hayır..." Ellerini ağzına kapattı. "Iona! Iona, beni duyabiliyor musun? Bana cevap ver Lütfen!"

Iona'yı bulmak için dükkânın etrafında dolaştı ama kimseden iz yoktu. Dişleri alt dudağına battı.

Hayır, eğer bunu iblisler yapsaydı iz bırakırlardı , dedi kendi kendine.

İblisleri takip etme yeteneğine sahip olduğundan değil. İlahi güce sahip bir rahibe veya haçlıya, hatta ilahi güce sahip bir araca ihtiyacı olacaktı. Hiçbir aleti olmadığı için bir haçlıya ihtiyacı vardı.

Dylan.

Ayak sesleri onun bakışlarını yukarı kaldırmasına neden oldu. Dylan hafifçe nefes alarak ona doğru koşuyordu.

"Genç Leydi Deron!"

Eris, Dylan'a doğru koştu ve hemen onu azarlamaya başladı.

"Dylan-Iona!" diye bağırdı. "Peki ya Iona!"

Dylan aniden bir şeylerin ters gittiğini fark etmiş gibiydi. Çenesini sıkarak "Ona bir şey mi oldu?" diye sordu.

"Bir iblis hissettim ve şimdi Iona hiçbir yerde görünmüyor." Eris'in sesi bir bağırışa dönüştü. "Acele edin ve izini sürün - hemen!"

"Ne oldu?

"Sana acele edip onu bulmanı söylemiştim! Bir iblisin izini sürebilen tek kişi sensin!"

"Hayır bekle."

"Acele etmek!" Eris ısrar etti.

"Bir saniye sakin ol!" Dylan, Eris'in omuzlarını tuttu. O kadar tedirgin görünüyordu ki, ona normalde davrandığı gibi davranamıyordu.

Ama Eris neredeyse delicesine mırıldanmaya devam ediyordu.

"Iona'yı hemen... bulmamız gerekiyor..."

"Eris!"

Konuşmayı bıraktı ve ona göz kırptı.

"Buna devam edersen geriye kalan delilleri kaçıracağız" dedi ters bir şekilde. "Ve onu sonsuza kadar kaybedeceksin!"

Eris soğukkanlılığını yeniden kazanmış gibi görünüyordu. Gözlerini kapattı, derin bir nefes aldı ve yüz hatlarını gevşetti.

"Sir Fortis, arama büyüsünün kullanılmasını talep ediyorum."

"Merak etme."

Arkasını döndü ve mağazanın etrafındaki arama parametresini ayarladı. Gözlerini kapatıp konsantre oldu ve aniden vücudu ince bir ışıkla parlamaya başladı.

Bu yüksek kaliteli bir tanrısallıktır.

Eris küçük bir sürpriz hissetmekten kendini alamadı. Bu tür bir tanrısallığın yalnızca başrahip tarafından kabul edildiği varsayılır. Diğer rahiplerin çoğunun sahip olduğu tanrısallık daha da zayıf bir ışık gösteriyordu.

"Arpas don hapaty."

Yabancı dilde konuşuyordu. Bu dünyada unutulmuş bir melek diliydi. Biraz mırıldandı ve hafif parçacıklar büyümeye başladı. Yüksek ilahi büyü geçmişin izini sürmek için kullanıldı, bu yüzden zamanda geriye gitti. Bu yalnızca yüksek kalitede tanrısallığa sahip olanlar tarafından mümkündü. Büyünün içindeki ışık parçacıkları bir insanın şeklini almaya başladı.

Iona.

Işık parçacığı başına gelenleri yeniden canlandırdı. Dylan'ın ve yaşlı bir kadının gitmesine izin vermişti ama kapıyı açtığı anda gizemli bir adam tarafından kaçırıldı.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin