İmparator cevap vermeden başını salladı ve yere baktı. Kulaklarının uçları parlak kırmızıydı. Bu şimdiye kadar gördüğüm en tatlı tepkiydi.
Tabaklarımızı güney duvarının yakınına götürdük ve birlikte sessizce yemek yedik. Yemek lezzetliydi. Avuç içi büyüklüğündeki açık sandviçler o kadar lezzetliydi ki anında yuttum. Kekler çok tatlı değildi ama biraz tarçın vardı.
Yemeğimizi bitirmek üzereyken bir hizmetçi imparatorun yanına geldi ve kulağına bir şeyler fısıldadı. İmparator tabağını hizmetçiye verdi ve bana döndü.
"Seni bir süre yalnız bırakmamın sakıncası var mı? Mümkün olan en kısa sürede geri döneceğim.
"Evet iyiyim." Ne olduğunu merak ettim.
Onun gidişini izlerken tok olma acısına rağmen ağzıma bir parça kek daha koydum. Gerçekten korsemi çıkarmak istiyordum. Ancak insanlarla dolu bir odada yapabileceğim bir şey değildi. Toplum içinde kıyafetlerinizi çıkarmak ne kadar da uygunsuz olurdu. Rahatsızca kıvranırken, gelecekte güçlü biri olursam korseleri tamamen yasaklamaya karar verdim. Aklımda bu düşünceyle aptalca son pasta parçasını bitirdim.
Boş tabağımı yakındaki hizmetçiye verirken pastanın bir kısmını odama göndermem gerektiğini düşündüm. Lina ve Ella'nın biraz almak isteyeceğinden emindim. İmparatorun bana verdiği mendille ağzımın kenarlarındaki kırıntıları silerken, yeşil maskeli bir adam yanıma gelip selam verdi.
"Leydim, eğer yemeğiniz bittiyse, bir sonraki şarkıya kadar benimle dans eder misiniz?" Adam sordu.
Genellikle çekici ve cesur erkek, güzel kadının onayını alırdı. Ancak bu durum tamamen farklıydı. İmparatorun kadınına yaklaşmaya kim cesaret edebilir? İmparator balo salonunu terk etmiş olmasına rağmen adamın gelip dans istemek için tam olarak bu zamanı seçmesi hala şüpheliydi. Yerine göre teklifini reddetmek için en iyi bahaneyi düşündüm.
"Üzgünüm. Kendimi iyi hissetmiyorum çünkü çok fazla yedim,” dedim kibarca, özür dileyip yoluna devam edeceğini düşünerek. Ancak adam inanılmaz derecede inatçı olmaya karar verdi.
Adam, "Ben yavaş dans edeceğim, böylece rahatsız hissetmeyeceksin," diye ısrar etti.
“Gerçekten pek istekli hissetmiyorum, o yüzden lütfen kusura bakmayın.” Adam ya demek istediğimi anlamadı ya da tamamen görmezden geliyordu. Bölgeyi terk etmek için ayağa kalktım ama adam hızla bileğimi yakaladı. Geri çekilmeye çalıştım ama o daha da sıkı tuttu.
"Oldukça kabasın," diye tükürdü.
"Bu sadece bir dans, bu yüzden çok önemliymişsin gibi davranmayı bırak," dedim, kolumu çekerek.
"Bunun baloya ilk gelişiniz olduğuna inanıyorum, dolayısıyla kuralları bilmediğinizi varsayıyorum. Bunları sana öğretmem gerekecek, özellikle de partiden sonra neler olacağını.”
Duvara doğru geri adım attım. Bu adam hakkında ne yapacağımı bilmiyordum. Nasıl imparatorun arkasından iş çevirebilir ve sanki ben bir çeşit şırfıntıymışım gibi davranabilirdi? Eğer bu kadar şaşırmasaydım adama tokat atardım. Şu anda ona vurmayı düşündüm ama sonuçlarını biliyordum. Adam ayağa kalktı, beni engelledi ve uğursuz bir sırıtışla gülümsedi. Eğer sinirlenirsem adam saldırırdı ve bu durumu sessizce halletmek zor olurdu. Eğer imparator bu etkileşimi öğrenirse bundan büyük bir kazanç elde ederdi. Hele ki kendisine ait olan her şeye sahip olduğu için bu adama karşı öfkesi sınır tanımazdı. Bir merdiven kazasında hayatını kaybeden bir hizmetçinin anısı aklımdan geçti.
İmparatorun bu durumu öğrenmesi durumunda kanlı bir sahnenin oluşmasını istemediğim için bir kez daha kesin bir şekilde reddetmeye karar verdim. “Senin kadar kaba biriyle dans etmeyi düşünmüyorum. Lütfen bırak gideyim." Adamı iterek geçmeye çalıştı.
Adam bir kez daha kolumu yakalayarak, "Sanırım bunu zor yoldan yapmam gerekecek," dedi. Beni zorla dans pistine sürükleyeceği anlaşılıyordu. Bu adam güçlü bir soylu olsa bile artık çizgiyi aşmıştı. Aklıma gelen tek hareket sanki boğuluyormuş gibi öksürmeye başlamaktı.
En yakınımdaki insanların hepsi dikkatlerini meydana gelen kargaşaya odakladılar. Adam gördüğü ilgiye öfkeyle baktı ve diğer kolumu yakaladı. Ani bir beyaz ışık parıltısıyla kör oldum ve görüşüm netleşmeye başladığında imparatorun sesini duydum.
"Sen kim oluyorsun da onu ele geçirmeye cesaret ediyorsun?" tehdit etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...