Bölüm 169

165 10 0
                                    

Kapı kapandı ve içerideki gürültü azaldı.

"Iona?"

"Ben... bu hiçbir şey."

Bir süre sessiz kaldı. Ne yaptığını görmek için ona baktım. Biraz aşağı baktı. Ben ne olduğunu merak ederken konuştu.

"Bana hala kızgın mısın?"

Göz kırptım. "Bağışlamak?"

“Bana neden kızdığını bilmiyorum ama lütfen bana neyi yanlış yaptığımı söyle. Söylemek istediklerinizi saklamayın. Ben...ben böyle şeyleri çözmekte kötüyüm."

O kekeleyince ellerimi sıktım.

"H-hayır" diye yanıtladım. "Ben deli değilim."

"Ama sen benden kaçmaya devam ediyorsun. Bakışlarımı kaçırdın ve elimi vurdun. Bana kızgın olmadığından emin misin? Lütfen bana karşı dürüst ol."

"Bu doğru! Ben deli değilim. Senden kaçınmamın nedeni... aslında benim açımdan bir yanlış anlamaydı." Söyledim.

"Yanlış anlama?"

"B-bunun için endişelenme."

"Daha önce bahsettiğiniz genç Leydi Deron'la öpüşmenizle ilgili miydi?" Sorusu üzerine yanaklarım alev aldı ve birden toz olup uçup gitmeyi diledim. Cevap veremeden bakışlarımı indirdim ve bana yaklaştığını hissettim.

Muhtemelen gülüyordur. Ah.

Ellerimle yüzümü kapattım. Ona bakamadım.

“Bana bak Iona.”

"H-hayır."

"Gerçekten mi?"

Ben ürktüm. Bana gülüyor muydu?

Tereddüt ettim. "HAYIR."

Aniden boynuma yumuşak bir şey dokundu. Dondum, ağzım sessiz bir çığlıkla açıldı. O arzulu altın gözler bana çevrilmişti. Ridrian kollarını yavaşça belime doladı.

"Senin gözünde" dedi, "ben o kadını nasıl öpüyordum?"

"B-bu yani..."

Doğrusunu söylemek gerekirse Eris'in sırtı yüzünden onu doğru düzgün görememiştim bile. Aralarındaki tuhaf duruşu yeni fark etmiştim ve öpüştüklerini varsaymıştım. O kadar utandım ki söyleyemedim.

Ama nasıl bakarsanız bakın, öyle görünüyordu!

Yoğun bakışlarından kaçındım ama o kadar yaklaştı ki nefesini hissedebiliyordum. Sonra kulağıma öyle sessizce fısıldadı ki sadece ben duyabildim.

"Benim öpücüğüm böyle."

"Ridrian."

"Şşşt."

Titreyen ellerim kolunu yakaladığı anda sıcak dudakları benimkilere çarptı. Şakacı bir şekilde boynuma veya elime dokunmak farklı bir duyguydu.

Bu sanki…

Yumuşak ve tatlıydı, tatlı bir şeker çubuğunu ısırmak gibiydi. Tek fark benim hissettiklerimdi. Ona dokunuyor olmam, etrafımın altın ışıkla çevrili olduğunu hissettirmişti.

Ridrian.

Daha dün ona baktığımda kalbimin sıkıştığını hissettim. Eris'e kalbini vermemiş olması ve benim onu ​​sevmeyi seçmiş olmam tüm bunları o kadar tatlı kılıyordu ki ağlamak istedim. O anda tüm dünya kendini altın gibi hissetti.

"Iona."

Sesi bağımlılık yapıyordu. Dudaklarımın içini ve dışını her yaladığında hayretle doluyordum. Güçlü, yumuşak, inatla. Bazen sanki beni bütünüyle yutacakmış gibi tadımı alıyordu.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin