Sesi hâlâ ölüm döşeğindeymiş gibi görünmesine rağmen umutsuzca Iona'yı arıyordu. Birisi onu görse sevgilisinin tesellisini istediğini düşünebilirdi ama gerçek şu ki ona delirecek kadar takıntılıydı.
Kont Russen ne yapacağını bilmiyordu. Soylu bir ailenin varisi olan oğlu, baş belası bir köle kız yüzünden mahvolmuştur. Iona'nın gerçekten güzel bir sesi vardı ama akıl sağlığını kaybedecek kadar büyüleyici değildi. Her şey ne zaman ters gitmeye başladı? düşündü.
Köle yüzünden Marquis Shamalon ailesinin on yıl önceki ihaneti yeniden ortaya çıkarılmak üzereydi. Bu daha büyük sorundu. Russen ailesinin o dönemde silah ticaretiyle uğraştığı ortaya çıkarsa, ailelerinin işi biter. İmparator onları zaten küçümsüyordu. Bu onların tabutuna çakılan son çivi olacaktı.
Kont Russen'in oğlunun odasına geri dönmesine ihtiyacı vardı. Dışarı, salona baktı. "Orada kimse var mı? Hedin'i hemen odasına geri götürün!"
Efendilerinin çağrısı üzerine birkaç hizmetçi odaya geldi ve genç lordu yakaladı.
"Hayır baba! Iona! O benim!" Hedin öksürük krizine girdi. Bu durumda sesini tamamen kaybedecekti. Hizmetçiler onu sürüklerken Russen, Hedin'in koridor boyunca bağırdığını duyabiliyordu. Sonra her şey sessizleşti. Kont Russen yalnızca oğlunun tekrar baygınlık geçirmesini umuyordu.
Kont Russen, baş ağrısının başlamasıyla şakaklarını ovuşturarak misafir odasının kapısını kapattı. Tekrar sandalyesine oturdu ve çayının geri kalanını bir dikişte yuttu. Yüzünden hem sıcaktan hem de hayal kırıklığından damlayan teri sildi.
Sessizce purosunun tadını çıkararak gösteriyi izleyen Piett konuştu. "Başka bir el aramalısın."
Kont Russen dişlerini sıktı. Bu gidişle ailesi ortadan kaybolacaktı. Marki Shamalon'un ihaneti tekrar ortaya çıkarılmadan önce bir şeyler yapması gerekiyordu. Kont içini çekti ve PIett'e baktı.
"Yardımın karşılığında senin için ne yapabilirim?" O sordu
Marquis Piett ilk kez gülümsedi.
***
Uyandığımda öğleden sonra geç vakitlerdi. Balo salonunda bayıldıktan sonra yenilenmiş bir şekilde uyandım. Büyük ihtimalle Ravis'in ben uyurken yaptığı ilahi şifa geri kalan şeylere yardımcı oldu. Yaşananlardan oldukça utandım. Köle olarak tükenene kadar çalıştırıldığımda bile asla yıkılmadım. Görünüşe göre bu sarayda yaşamanın stresi artmaya devam ediyordu.
Giyinmeme yardım ettikten sonra Ella imparatora uyanık olduğumu bildirmek için gitti ve Lina da bana yiyecek bir şeyler getirmek için mutfağa koştu. Bir süre boş odaya baktım, sonra pencereye gidip kapıyı açtım. Yaz ortası olduğundan rüzgar oldukça sıcaktı. Rüzgârdaki çimenlerin kokusunu alabiliyordum. Kaotik zihnimi sakinleştirmeye yardımcı oldu.
Başımı kaldırdım ve akşam yaklaşırken ufukta yeni yükselen iki aya baktım. Bana balo salonundaki lambaları hatırlatan altın sarısı küçük ay, daha büyük, fildişi rengindeki ayı kovalıyordu.
Aya baktım ve iç çektim. Tek düşünebildiğim maskeli baloda yaşanan olaylardı. Sadece meraktan ve imparatorun yanında olmak için katılmıştım ve orada bulunmak çok fazla kargaşaya neden olmuştu.
Olanları orijinal hikayeyle karşılaştırdım. Orijinal hikayeden farklı bir zamanda ortaya çıkan Eris. Hatta beni tanıyordu ve tekrar geleceğini söyledi. Orijinalinden tamamen farklı bir duyguya sahip olan Piett. Onu düşünmek beni rahatsız ediyordu. İmparatora ve diğer bebeklere bir şey yapmış olmalı. Ve sonra Hedin Russen vardı.
Bir yumruk yaptım. Onu gördüğüm an geçmiş beni ele geçirdi. Olayları hatırlamamak için dişlerimi sıktım ama yine de geldiler. İmparator yüzünde büyük bir öfkeyle kılıcını sallıyor ve eli kesilmiş halde kolunu tutan genç Kont, yarasından kan akıyor. Balo salonu kanla kırmızıya boyanırken korkum beni ele geçirdi. Nedense beni rahatsız eden yalnızca kandı. İmparator içindeki öfkeye rağmen beni hiç korkutmamıştı.
Bana yaptıklarından dolayı Hedin'den intikam almayı hiç düşünmemiştim. Onu affetmiş olduğum için değildi ama intikam almaya karar verdiğim an, yaptığım her şeyin doğrudan bana geri döneceğini biliyordum. Bundan önce kendimi korumanın bir yolu yoktu. Ben sadece küçük, önemsiz bir köleydim.
Son on yıldır uğraştığım şey buydu. Böylece imparator öfkemin ve çaresizliğimin intikamını aldığı anda kalbimin atışı hızlandı. Lord Russen'ın yaptığı gibi benden faydalanmak yerine beni koruyan biri vardı.
"Ridrian." Adını minnetle günün rüzgârlarına söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...