Bölüm 38

874 70 0
                                    

Liliana'nın delici çığlıkları şakaklarında yarılmış bir baş ağrısına neden oldu, bu çığlıkların kafasının içinde sektiğini, affetmeden yankılandığını hissetti ve ne kadar çabalarsa çabalasın onları bastıramıyordu. Gözleri Liliana'nın gittikçe büyüyen, her iki omuzunda sürünen ve boynuna dolayan sıska parmaklarına odaklandı.

Ve kısa bir süreliğine nefesleri kesildi. Sanki suyun altındaymış, nefesi kesiliyor ve hava almak için yukarı çıkmaya çalışıyormuş gibi hissetti.

Ridrian göğsünü tuttu ve bu duygu onu tamamen sararken dengesini kaybetti.

"Majesteleri!" Bir hizmetçi aceleyle imparatora doğru koştu. Yüzünün rengi uçtu. Şu anki çevresini göremiyordu, kolunu acımasızca ileri doğru fırlattı ve hizmetçiyi kenara itti. “Dokunma bana!” diye bağırdı.

"Ahh!"

Kendisi kadar büyük bir şövalyeyi zahmetsizce fırlatabilecek kudretli elleri, ince hizmetçiye yankılanan bir kuvvetle daldı ve sanki bir kağıt parçasıymış gibi geri fırlatıldı.

Hizmetçinin çığlıklarını kargaşa izledi ama Ridrian bunu fark edemeyecek kadar ileri gitmişti.

Nefesleri ağır ve düzensiz çıkıyordu ve görüşünü siyah noktalar dolduruyordu. Onu saran dehşetin ortasında, kafasına kanlı bir bandaj sarılı baygın bebeği gördü. Gözleri kanlı ve kanlıydı, kendini gerçekliğe geri çekmeye çalıştı ve bebeğe tekrar baktığında Liliana'nın ölmekte olan yüzünün sanki aynı kişiymiş gibi bebeğinkiyle örtüştüğünü gördü.

Liliana!

Liliana kendi kanıyla boğulurken, ağzının kenarlarından sürekli bir akıntıya damlayan Lotuboru'yu tam göğsüne saplanmış halde görebiliyordu. Ridrian titreyerek ellerini Lotuboru'nun üzerinden çekti ama sanki kılıcın kendine ait bir canı varmış gibi, kılıcı saat gibi Liliana'nın göğsünden itip çekiyordu. Göğsünden siyah sıvı sızdı, tüm uzuvlarına yayıldı ve Liliana şeklini aldı. Kanlı yaratık da aynı hızla ona doğru koştu ve çığlık attı.

" Beni korumalıydın! Ama yapmadın! Seni berbat, sorumsuz adam! Seninle tanışmamalıydım! Beni öldürdün, beni öldürdün! Senin yüzünden öldüm!”

Sanki çığlıklarından tahrik olmuşçasına zemin siyah, yumuşak bir sıvıya dönüştü ve Ridrian'ı en derinlerine kadar boğmak istercesine bir gelgit gibi yüzeyi sular altında bıraktı. Yoğun sıvı onu sararak onu sıkı bir kavramayla sarmaladı ve Ridrian acınası bir çığlık attı.

"Durmak!" Ellerini başının yanlarına koyarak halüsinasyonların durması ve onu yalnız bırakması için yalvardı. Gözlerini yumarak halüsinasyonlar gördüğünü, yatakta yatanın Liliana olmadığını ve bebeğin de Liliana olmadığını kendine hatırlattı.

Uyanmak!

Vücudu titremelerle sarsılmıştı. Dün gece bebeğe nefes alamayacak kadar sıkı sarıldığını hatırladığında kafası karışmıştı ve aklını kaçırmıştı. Bileklerini birbirine bastırarak ellerinin titremesini engellemeye çalıştı ama başaramadı. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki göğsünden fırlayacakmış gibi hissediyordu.

Ridrian dudaklarını o kadar sert ısırdı ki kan aktı. Kendini gerçekliğe geri döndürmek için çaresizce oyuncak bebek ile Liliana arasındaki farkı düşündü. Bebeğin yüzünü düşünün!

Şu anda yaptığı şey, her gece yaptığının tam tersiydi; önceden bebeğe bakar ve kendisini onun Liliana olduğunu düşünmeye zorlardı ama şimdi kendine bu bebeğin Liliana olmadığını, onların tamamen farklı insanlar olduğunu hatırlatıyordu.

Üzerinde yoğun duygular hissedilirken doğru düzgün düşünmek zordu ama neyse ki ikisi arasındaki farkı hatırlamak oldukça kolaydı.

Bebeği Liliana'dan bu kadar farklı kılan şey ne?

Gözleri Lily'ninkinden biraz daha büyük...

Karşılaştırıldığında daha küçük ve daha zayıf…

Lily'den farklı olarak her zaman sakindir ve Lily'den farklı olarak cesur ve korkmaz.

Onu her zaman sessizce dinleyen, travmalarının ortasındayken rahatça sırtını okşayan bir oyuncak bebekti ve son olarak her gece aynı yatakta uyuyan ama yine de her seferinde utanan bir oyuncak bebekti. ona dokunuyor.

Ve daha bu sabah, utangaç bir şekilde onun yüzüne dokunuyordu, ancak onun ona baktığını görünce irkildi. İmparator onu altına çektiğinde geri çekilmeye başladı ve sanki telaşlanmış gibi pozisyondan çıkmak için çabaladı.

Çok sevimliydi.

Yavaş yavaş kendine gelmeye başladığını hissederek ağzının kenarlarının yukarıya doğru döndüğünü fark etmedi. Nefes al nefes ver. Kalbinin atışları yavaş yavaş ve istikrarlı bir şekilde artmaya başladı ve çevresi yavaş yavaş ona geri geldi.

Kahretsin.

Bu, vücudunun kontrolünü kaybettiği ilk sefer değildi ama bu seferki özellikle tatsız ve rahatsız ediciydi. Şakaklarından çenesine doğru süzülen ter damlaları en sonunda halının üzerine düştü.

Bütün bunların ortasında odadaki herkes korku dolu gözlerle onu izliyordu. Hareketsiz ve tamamen hareketsizdiler. Bu görüntü onları hareket edemeyecek kadar korkutmuştu. Herkes, imparatorla bu savunmasız durumdayken konuşmanın, yalnızca kafalarının vücutlarından ayrılmasına yol açacağının farkındaydı.

Kısa bir duraklamanın ardından Ridrian kendini yerden kaldırdı. Gözlerindeki buğuyu kırpıştırıp elleriyle yüzünü kapadı ve derin bir iç çekti.

Sanki sakinleştim.

Gözlerini yavaşça kapattı ve üçe kadar saydı. Bir. İki. Üç. Gözlerini açtı ve önündeki baygın bebeğe baktı. Ridrian yaklaştı ve hâlâ nefes alıp almadığını kontrol etmek için parmağını burnunun altına koydu. Nefesinin sıcaklığını hissedince biraz rahatladı.

Sorun değil. O yaşıyor.

Daha sonra aklına bir dizi soru geldi. Bu bebek Liliana'ya çok benziyor ama Liliana değil. Kendisine onun çoktan öldüğünü ve bu bebeğin sadece onun yerine geçen bir bebek olduğunu hatırlatması gerekiyordu.

Peki onun iyi ve hayatta olduğunu öğrendiğinde neden bu kadar rahatlamıştı?

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin