Bölüm 121

349 19 0
                                    

Yakınlarda bir garson olmalı, gidip ona soracağım , diye düşündü Ravis bir hizmetçi bulmak için ayrılırken. Vardiya değişikliği olduğu için hizmetçileri bulmak zordu.

Midem guruldadı. Yine aç olduğuma inanamadım. Bu korsenin hatasıydı çünkü bir seferde sadece azıcık yemek yememe izin veriyordu. Yemek masasına yaklaşıp bir tabak alırken mırıldandım. Tabağıma birkaç sandviç ve meyve şiş koydum ve Ravis geri döndüğünde beni bulabilsin diye yerime dönmek üzereyken aşçılar üzeri fındıkla kaplı leziz görünümlü çilekli bir pasta çıkardılar. Birisi arkamdan bana seslendiğinde tabağa bir dilim kaldırıyordum.

Ses, "Bayan Iona," diye seslendi. Elim havada durdu. Arkamı dönmeye cesaret edemedim. Hoş olmayan ve kasvetli bir duygunun üstesinden gelirken sırtımdan soğuk terler aktı. Dudağımı ısırdım.

'Bu his... tanıdık.'

"Ah benim hatam. Arkandan konuşmak kabalıktır." Konuşan adam önüme geldiğinde ses tüylerimi diken diken etti. Ben dehşete düşmüştüm. Uzun boylu, zayıf adam lüks elbise pantolonu ve ayakkabıları giyiyordu ve zarif beyaz bir karga maskesi takıyordu. Zayıftı ama kesinlikle sıska görünmüyordu. Aksine, korkutucu ve tehlikeli görünüyordu. Elinde, tepesini altın karga başı süsleyen siyah bir baston tutuyordu.

'Bu yalnızca süs amaçlı bir baston mu?' Merak ettim.

"Tanıştığımıza memnun oldum Bayan Iona. Ben Labore Piette'im. Ben buna layık değilim ama Ivant'ın Markisiyim."

"Piette?" Romanın son yardımcı karakterinin aniden ortaya çıkışı beni şaşırttı.

Alt erkek karakter Piette orijinalinde böyle değildi. Kurnaz ama kibardı ve tek aşkın adamı olduğu için ana kadın karakteri mutlu etmek için elinden gelen her şeyi yaptı. Her ne kadar alt erkek karakter olarak görünse de kadın karakteri sevdiğinden bahsedilmemişti ama her zaman kadın karakterin yanındaydı ve Koç'un istediği her şeyi yapıyordu.

Böylece okuyucuların hepsi onun masumiyetini ve kurnazlığını alkışladılar çünkü onun nasıl hissettiğinin bile farkında olmayan bir karakter olduğunu düşünüyorlardı. Ancak bir tuhaflık hissettim ve Piette'in alt karakter olarak görülmesi gerektiğine pek ikna olmadım. Raven'ın aslında alt erkek karakter olarak değerlendirilmesi gerektiğini hep söyledim.

Ayrıca Piette, imparatorla çoğu zaman Ivant'ın yüksek bir soylusu olarak tanışmadı. Sarayda bir görevi yoktu ve büyük bir işi olmasına rağmen bu konuda pek fazla yaygara yoktu, dolayısıyla kendisine pek ismi olmayan bir asilzadeydi.

'Ama yine de orada kaldı ve Eris'e yardım etti. İnsanlar onun bunu onu sevdiği için yaptığını söylüyordu. Ama onun gibi bir adam neden böyle olsun ki...'

"Aman. Hasta mısın?" Bir elini omzuma koydu. Vücudumdan kanın aktığını hissettim ve bayılmaya başladım. Yüzümün solgunlaştığına eminim, Piett'i endişelendiren de buydu.

Ravis'in uyarısı zihnimde çığlık attı. Eğer sana böyle hissettiren biriyle karşılaşırsan koş. Arkana bakma, sadece kaç! Piett, Ravis'in aradığı kişi olmalıydı ama o beni çoktan köşeye sıkıştırmıştı ve kaçmamın hiçbir yolu yoktu. Dişlerimi sıkıp gözlerine baktım.

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve fısıldadı: "Seninle her zaman tanışmak istemiştim, Seçilmiş Kişi."

Bir engerekle dolu bir çukurda mahsur kaldığımı hissettim. "Sen kimsin?" Vücudum titrerken sordum.

Adamın gözleri şeytani bir parıltıyla parladı ve bana tuhaf bir gülümsemeyle baktı. "Söylemesem bile kim olduğumu hissedebilirsin."

"Korkunç bir insanmışsınız gibi geliyor. Sen de insan mısın?" Söylediklerimin aşağılayıcı olduğunu biliyordum ama karşımdaki bu figürde hoşnutsuzluk ve dehşetten başka bir şey hissetmiyordum.

Kırılmak yerine daha da geniş gülümsedi. Elini omuzumdan çekip geri çekildi. Korkunun buz gibi pençesi üzerimdeki hakimiyetini bıraktı ve bedenimi yeniden hissetmeye başladım. Ancak yine de bu adamdan hâlâ bir kötülük dalgası yayılıyordu.

"Majesteleri sizinle o kadar çok birlikteydi ki; seni selamlamak zor oldu. Sonunda seninle tanışmak çok güzel. Güzel bir iyilik kokusu yayıyorsun." Mor, yırtıcı gözleri doğrudan bana yöneldi. "Onu ezmek istememi sağlayacak kadar baştan çıkarıcı."

Neredeyse çığlık atacaktım ama bu adamın benden ne istediğini öğrenmem gerekiyordu. "Beni tanıyor musunuz?" Diye sordum. Görünüşe göre bugün pek çok insan beni birdenbire tanıyordu. Buna sebep olacak ne oldu?

Piett maskenin gagasının ucuyla oynadı. "Elbette. Seni çok iyi tanıyorum. Saraya girdiğinden beri seni izliyorum."

Bu sözlere şaşırarak bir anda bacaklarımdaki gücü kaybettim ve tökezledim. Elimde tuttuğum tabak yere düşüp paramparça oldu.

Cam kırıkları havada uçarken Piett, "Aman Tanrım," diye bağırdı. Bastonunu hızla salladı ve siyah dumanın dışarı çıkmasına neden oldu. Bir kalkan görevi görerek keskin plaka parçalarının bana çarpmasını engelliyordu. Aslında beni korumaya çalışıyormuş gibi görünüyordu ama yine de tehlikeli ve şeytani bir his veriyordu. Bir adım geri attım. Piett'in çıkardığı siyah duman, sanki gece onun etrafında katlanmış gibi karanlıkta tüm vücudunu sarıyor gibiydi.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin