Bölüm 178

141 9 0
                                    

"Ha." Sanki ayağa kalkacak gücü bile yokmuş gibi yerde yatıyordu. "Yaşasam bile kimsem yok" dedi. "Peki neden uğraşıyorum? O orada olduğu sürece geleceğim çöpe gidecek. Yaşamanın bir anlamı yok..."

Önümüzdeki birkaç yıl boyunca acı çekecekti. Savaşlara bir çılgın olarak girecek, Lilianna'yı berbat bir durumda bulacak ve çaresizliğiyle sarayı kana boyayacaktı.

Genç Ridrian yüzünü buruşturdu, gözleri sımsıkı kapalıydı. Onu acı içinde görünce ağlamaya başladım. Bunun sadece bir rüya olmasından ve sesimin ona ulaşamamasından nefret ediyordum.

"Bütün kraliyet mensuplarını öldür."

Başını çevirdi, saçları gözlerini kapattı. Onun umutsuzlukla dolu dileği beni perişan etti.

Rian, demeye çalıştım. Lütfen pes etmeyin. Seni bekliyorum. Ben...seni mutlu edeceğim. Orijinal romanı görmezden gelirsen seni mutlu ederim. Lütfen yaşa.

Bu ona gerçekten söylemek istediğim bir şeydi. Ama figüran olduğumdan bahsetmeye bile gerek yok, utanmıştım ve bu yüzden bunu söylemeye hakkım olduğunu düşünmemiştim. Eksik olduğum için kendime inanamadım, o yüzden söyleyemedim. Ama artık bunların hiçbiri umurumda değildi. O mutlu olduğu sürece başıma gelen her şeye katlanabilirdim.

Tam o sırada yerden bir ışık parladı. Gece ışıklarından birinin düşüp düşmediğini görmek için geriye baktım ve ışığın ne olduğunu anlayınca hemen paniğe kapıldım. Kırmızı parıltı Ridrian'ın kolundan uzanıp bir çizgi oluşturarak bir şekil oluşturdu.

Bu nedir?

Tüm odayı dolduran devasa bir sihirli daireydi. Anında oluştu, okuyamadığım semboller ve harflerle doldu. Daire yaklaşık iki metre uzunluğundaydı ve içine birinin yatabileceği kadar büyüktü.

Uğursuz bir kan rengi.

Akan sıvının sesi kulaklarımı doldurdu ve aniden utanarak döndüm.

Bu... kan mı emiyor?

Bu kırmızı, büyülü daire Ridrian'ın kanını emiyordu. Zaten aşırı derecede kanıyordu ve bu sihirli çember bir makine gibi kanını emiyordu. Hem yerdeki hem de kolundaki kanı akıtıyormuş gibi görünüyordu.

H-hayır! Gerçekten ölecek!

Büyü çemberini durdurmaya çalıştım ama faydası olmadı. Elim sadece zemine gitti.

Lütfen. Lütfen dur!

Sihirli daire bir süre sonra parladı. Sonra bir süre sonra durdu ve odayı muazzam bir ışık doldurdu.

Ridrian!

***

Beni kör eden ışık bastırıldı. Kolumu indirdim ve nefesimi bastırdım. Büyü çemberinin merkezinde biri vardı.

Kim o?

Çemberin içinde rastgele beliren kişi, 100 yaşlarında görünen ve açık gri bir elbise giyen yaşlı bir adamdı. Uzun, beyaz saçları sanki bu kapalı odada rüzgar varmış gibi hafifçe dalgalanıyordu.

"Hım?"

Orada olduğumu fark etmiş gibi bana döndü.

Ne? Beni görebilir mi?

Yaşlı adamın kırmızı gözbebekleri yatay olarak çaprazlanmıştı. Sanki vücudundaki tek taze kısımlarmış gibi parladılar.

Geri çekildim, telaşlandım ve kırmızı gözleri kıvrıldı.

"Aha." Anlayış gözlerinde parladı. Sonra ölü gibi yatan Ridrian'ı gördü ve gülümsedi.

"Demek bu küçük şey binlerce yıldır beni çağıran ilk kişi" dedi.

Sanki hiçbir şeymiş gibi Ridrian'ı ayağıyla dürttü.

B-yapma!

Açıkçası beni duymuyordu.

“Tsk-tsk, neredeyse ölüyordu. Hiç eğlence yok. Tamam çocuğum. Bana dileğini söyle. İstediğin nedir?"

"Ne...sen nesin?" Ridrian zayıfça sordu.

Yaşlı adam sırıttı. "Neyi sordun mu ? Hm, genç olabilirsin ama hala altın bir çizgisin. Evet, güzel soru. Ben bir insan değilim. Ben bir iblisim."

Rirdian gözlerini kırpıştırdı. "İblis?"

“Evet, en azından sizin insani bakış açınızdan. Benim türüm uzun zaman önce Theres tarafından sürgüne gönderildi. O zamanlar gücümüzü size bir bedel karşılığında ödünç verirdik.”

İblis! Şaşkınlıkla bir elimi ağzıma kapattım. Bu odanın tuhaf hissettirdiğini biliyordum ama içine iblisleri çağırmak için sihirli bir daire çizildiği aklıma gelmemişti!

Bunu sarayda nasıl bir deli yaptı?

Bu geçmişte olmasına rağmen, bir öfke parıltısı hissettim. Ama Ridrian altın bulduğunu düşünüyormuş gibi görünüyordu.

"Theres tarafından... sürgüne gönderilenler."

"Hmm." Yaşlı adamın yüzü ilgiyle aydınlandı. Görünüşü beni endişelendiriyordu.

Şeytanlar aşağılık varlıklardı. Onlar, kendilerine fayda sağlayacaksa her şeyi yapacak sosyopatlardı. Onlardan gelen olumlu tepkiler genellikle insanların ölümü anlamına geliyordu.

“Tanrıyı inkar eden altın çizgi. Çok iyi çok iyi. Harika bir anahtar yapacaksın.”

"Anahtar?"

“Evet çocuğum. Dileğin nedir?"

Dileğin nedir?

Bu çok kaygı verici bir soruydu. O anda tüm bunları bir bilmece gibi çözmeye çalışıyordum: İlahi güç tarafından yaralanan Ridrian; Gözleri öfkeden yaşlanmış gibi görünen Ridrian; Ridrian, insanın hayal gücünün ötesinde bir güce sahip olacaktı.

Mümkün değil…

Cehennemden geçip geri dönen çocuk ağzını açtı. Ve yalvardı.

“Güce… ihtiyacım var.”

Sadece bir yanılsama olduğunu düşündüğüm şey gözlerimin önünde ortaya çıkıyordu.

"Nasıl bir güç? Yetki? Büyü? Kuvvet?"

“Ben...hangisi olduğu umurumda değil. Ben... buradan canlı çıkacağım, onu... parçalayacağım... o piç veliaht prensi parçalayacağım ve Lily'yi bulacağım, annemi öldüren İmparatoru öldüreceğim... ve herkesten kurtulacağım. Bu dünyayı yok edeceğim.”

Umutsuzluğu içinde dünyanın yok edilmesini istiyordu. Yaşlı adam konuştukça daha da memnun görünüyordu.

"Çok iyi" dedi. “Tamam—dileğini gerçekleştireceğim.”

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin