Oldukça tuhaf bir duyguydu bu. Kaşları konsantrasyonla çatıldı, göğsünde kıpırdanan duyguyu anlamaya çalıştı. Ağzında acı bir tat hissetti. Alışılmadık duyguyu kavramaya çalışırken gözleri başka yerlere kaydı.
Bu nedir?
Duygularının yoğunluğundan dolayı bir süre sessiz kaldı. Bunun başka bir biçimde öfke olması gerektiğini, birinin açıkça kendisine ait olan bir şeye dokunduğu gerçeğine kızdığını tahmin etti.
Ne bulduğuna tam olarak ikna olmamıştı ama henüz anlayamadığı için şimdilik bununla yetinmek zorunda. Okunamayan bir ifadeyle derin bir nefes aldı ve yan odadan çıkmak için arkasını dönmeden önce parmaklarıyla bebeğin kıvırcık saçlarını taradı. Hastanın yalan söylediği bir sahne yaratmak istemedi.
"Sana tekrar sorayım. Neler oluyor?" Sözleri hâlâ yerinde donmuş olanlara yönelikti.
Odadaki herkes imparatorun sorusu karşısında titredi. Nasıl cevap vereceklerini bilemedikleri için birbirlerine endişeyle baktılar. İmparatora incelikle baktılar ve yüzünde tanıdık olmayan bir ifadenin oluştuğunu gördüler.
Majestelerinin yüzünde o ifadeyi görmeyeli çok uzun zaman olmuştu.
Çoğu zaman ifadesiz ama hesaplı bir bakışı vardı. Sanki rakibini ölçüp biçiyor ve onun zayıf noktalarını bulmaya çalışıyormuş gibi her zaman temkinli görünüyordu. Yüzündeki soğuk, korkutucu bakış, İmparator tahta geçtiğinden beri bir yıl boyunca hizmetçilerin her gün gördüğü şeydi.
Ve eğer sorularına tatmin edici olmayan bir cevap verilirse, herkesin boynu bir anda kopacak.
Neyse ki geçen ay boyunca oyuncak bebeğin varlığı bir şekilde gerginliğini azalttı. Son zamanlarda geçirdiği iyi geceler uykusu onu her zamankinden biraz daha iyi yaptı ve tahtını düşmanlarının kanı üzerine kuran acımasız İmparator'un her zaman istediğini elde eden bir adam olduğu herkesin aklından uçup gitti. .
Özellikle de bu kadar kızgınken .
İmparator taş gözleriyle onlara baktı. Öndeki hizmetçi tutarlı bir şekilde konuşamadığı için kekeledi. “B-bu...”
"Düzgün konuş." İmparator gürleyen bir sesle talep etti.
Bu konuyu daha fazla uzatmanın anlamı yoktu. Bunca zamandır saklanan iki hizmetçi şimdi yerde yatıyor ve bariz bir korkudan titriyorlar.
“Bu iki yaratık ne yaptı?”
“Lütfen bu ikisinin kendilerini açıklamalarına izin verin.”
İmparator net bir şekilde yanıt verdi. "Devam et."
“Teşekkür ederim Majesteleri.” Baş hizmetçi diz çökmüş hizmetçilerle yüz yüze geldi. "Şimdi imparatora bebeğine ne olduğunu anlat."
Hizmetçilerin gözleri etrafta gezindi, ağızları hafifçe aralandı ve dişlerinin hafif takırdayan sesi dışında hiçbir kelime çıkmadı. İçlerinde korku kol geziyor, imparatorun onayına rağmen konuşmalarını engelliyordu. Açıklama yapılmadığı için imparatorun daha da öfkeleneceğinden korkan baş hizmetçi, onları o kadar yüksek sesle çağırdı ki, yerlerinde irkilmelerine neden oldu. "Acele et ve ona söyle!"
Esmer hizmetçi başını hafifçe kaldırdı ve baş hizmetçinin ona doğru kaşlarını çattığını gördü. Sanki sözlerini dikkatle seçiyormuş gibi ağzını açtı, sonra tekrar kapattı. Sonra şöyle konuştu: “…Eh, bu bizim hatamız değil! Ne olduğunu biz de bilmiyoruz! Gerçekten öyle demek istemedim—“
"Sadece onunla dalga geçiyordum!" Kızıl saçlı hizmetçi şöyle konuştu: "Ama kendime geldiğimde Marie çoktan merdivenlerden düşüyordu!"
Bundan sonra hiçbir söz söylenmedi. Daha iyi bir açıklama olmamasına rağmen imparator ne olduğunu hemen anladı. "Onu merdivenlerden aşağı ittiğini mi söylüyorsun?"
"Majesteleri, lütfen sakin olun!" İmparatorun öfkesine alışmak, nöbet tutan şövalyelerin harekete geçmesine ve imparatorun saldırmasını aceleyle durdurmasına neden oldu.
Hepsi onun muzaffer arayışlarına yol açan çok sayıda savaş alanında bulunması, kendisini kendi gücü ve büyüklüğüyle taçlandırmasını sağladı. İmparator sadece şövalyelerini öldürmekle kalmıyor, aynı zamanda onların hayatlarını tehlikeye atacak kadar hepsini dövüyor. Öfkesinin ortasındayken onu durdurabilecek tek kişinin kendileri olduğunu biliyorlardı. Ridrian onu durdurmaya gelen şövalyelere dik dik baktı, altın rengi gözleri onları bir avcının avlayacağı gibi süzüyordu.
“Bu olaylar olurken neredeydin?” Havladı.
"Şey... Majesteleri..." İki şövalye endişeyle birbirlerine baktılar ve ağızlarını kapattılar.
Bu sabah erkenden imparatorun yatak odasını korumaları talimatı verildi. İkisi de kapının yanında yerlerini alınca iki hizmetçi belirip birbirlerine altın para rüşvet vererek içeri girdiler. Dürüst olmak gerekirse, hizmetçilerin muhtemelen daha önceki bebeklerle yaptıkları gibi oyuncak bebekle oynayacaklarını düşünerek bunu pek düşünmediler.
Hizmetçilerin bebeği gerçekten öldürmeye çalışacağı akıllarının ucundan bile geçmezdi . Şövalyeler, boyunlarının vahşice kesilmesi korkusuyla bunu yüksek sesle dile getirmeye cesaret edemediler.
"Neden ikinize de odayı korumanız talimatını verdiğimi sanıyorsunuz?" İmparator koptu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...