Ama Ridrian'ın sesi benimkinden daha yüksekti ve odadaki herkes ona baktı.
Oturduğu yerden kalktı ve Kardinal Rampard'ı çağırdı. Gelirken topu ona verdi.
[Rampard.] Papa söyledi.
"Evet evet! Kutsallığın."
[Özel olarak sohbet edebilir miyiz?]
“Evet, lütfen biraz bekleyin.”
Kardinal Rampard kristal küreyi kavradı ve Ridrian'ın daha önce oturduğu yere yaklaştı.
"Majesteleri, görüşme nasıl gitti?" diye sordu.
Ridrian'a sorduğumda gülümsedi. Bu, halinden memnun bir yırtıcının ifadesiydi.
“300 rahip ve 50.000 ünite kutsal su göndermeyi kabul etti. Papa bunları bir hafta içinde teslim etmeyi planlıyor” dedi Ridrian.
"Aman!" Kardinal Bahan inanamayarak haykırdı. Ancak Ridrian etkilenmedi ve bana dikkatle baktı.
"Papa ayrıca kıtayı kurtarma bahanesiyle Liman, Alterra, Altoe ve hatta Lucretia'nın kontrolünü ele geçirdiğimizi de kabul etti" diye bilgilendirdi beni.
"Aman Tanrım…"
Nefesim kesildi, elim inanamayarak ağzıma gitti. Rahiplerin ve kutsal suyun çokluğu beni zaten hayrete düşürmüştü ama bu, şaşkınlığın yeni bir seviyesiydi.
"Yaşamı ve refahı temsil eden bir örgütün savaşa katılımımızı tanıması için..." Düşüncelere dalarak sustum.
Bu, mezhebin Ridrian'ın otoritesine boyun eğdiğinin ve silahlarını onun önüne bıraktığının bir göstergesiydi.
***
"Neden şaşırdın?"
“B-Ama bunu kabul etmeleri…”
“Hepsi sizin sıkı çalışmanız sayesinde, sevgili kişisel asistanım. Bir imparator olarak böylesine mükemmel bir yardımcının yanımda olmasından gurur duyuyorum.”
Altın rengi gözleri yumuşadı. Yüzü bana tanıdık gelse de Kardinal Bahan irkilmeğe başladı, belki de imparatorun nadir ifadesine ilk kez tanık oluyordu.
Bana yaptığı büyük iyiliğe rağmen, bunu gerçekten takdir etmediğim hissinden kurtulamıyordum. Odak noktam tamamen, Ridrian'ın akıllıca kendi avantajına kullandığı ve sonunda istediği sonuca ulaştığı saldırı saldırılarına karşı kendimi savunmaktı. Daha da kötüsü, kozunun ne olduğuna dair hâlâ hiçbir fikrim yoktu.
Kardinallere, "Artık burada kalmanız için hiçbir neden yok," diye konuştu, ilk kez şaşırtıcı derecede düşünceli bir tavırla. "Bugün iyice dinlenin ve yarın güneş doğmadan yola çıkın."
“Bugünkü toplantıyı mutlaka resmi olarak kaydedip gönderin. Asistanım Vikont Lesprey bunu sizin için yazacak, o yüzden lütfen minnettarlıkla kabul edin.”
Aniden Ridrian'ın insanlarla uğraşırken ne kadar acımasız olabileceğini fark ettim. Bir aziz olarak (hıh!), kilisenin yazdığım mektubu görmezden geleceğini hayal edemezdim. Yani bunu bu şekilde belirtmek, rakibini iki kez öldüren kötü adam olmaya benziyordu.
"Asistan Esteban'a bu akşamki akşam yemeği hakkında bilgi vereceğim, o yüzden keyfinize bakın." Onun sözleri üzerine kilise yetkililerinin ifadeleri gözle görülür şekilde değişti. Karşılığında hiçbir şey elde etmeden istediğimiz sonuca ulaşmıştık.
'Soru kilisenin yetenekli insanlarının olup olmadığı veya Ridrian'ın bu kadar olağanüstü olup olmadığıdır.' Canlarını tehlikeye atarak bu savaş alanına gelen din adamlarının kararlılığı böyle sonuçlandı.
***
"Bu benim ödülüm mü?" diye sordum, karşımdaki manzara karşısında ağzım sulandı. Burası gerçek bir yeme-içme cennetiydi.
"Lütfen içeri gel. Uzun bir gün geçirdin, Iona."
"Rian."
Fiziksel ve zihinsel olarak tükenmiş bir halde, akşam yemeğinden sonra odama geri döndüm. Ama kapı koluna uzandığımda donup kaldım. Zaten içeride birisi vardı.
"Neden öyle duruyorsun?" O sordu.
Reudrian banyodan çıktı; vücudu hâlâ su damlacıklarıyla parlıyordu. Islak siyah saçlarının üzerine dalgın bir şekilde havlu sürerken beline bol bir şekilde sarkan bir elbise giyiyordu.
Batan güneş odaya uzun, kırmızı bir ışık saçıyor, kaslı sırt kaslarını ve pazılarını vurguluyordu. İyi tanımlanmış fiziği karşısında büyülenmiş halde ona bakarken bir arzu hissinden kendimi alamadım.
"Vay canına," diye mırıldandım kendi kendime. "Onu sadece geceleri görüyorum ama bu kadar formda olduğunu bilmiyordum."
O an hiçbir şey düşünemedim ve olduğum yerde donup kaldım. Çünkü vücudunun üst kısmı tamamen çıplak bir şekilde bana yaklaşıyordu. O yaklaştığında içgüdüsel olarak bir adım geri çekildim.
Ridrian hızlı hareketlerle bana yaklaşırken hareket edemiyor ve konuşamıyordum. Eli belime dolandı ve birden duyularımın geri geldiğini hissettim.
"Ne yapıyorsun?" Sonunda sormayı başardım.
“Neden böyle davranıyorsun?” Sorumu görmezden gelerek cevap verdi.
"Lütfen git!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...