Bölüm 16

1.3K 76 0
                                    

Hikayeleri sanki her geçen dakika ömrümü kısaltıyordu. Diplomasi için imparatorluğu temsil etmek üzere kimi göndereceğine, ona karşı çıkan birini öldürmekten nasıl vazgeçtiğine ya da sözlerine karşı çıkan biriyle nasıl baş edeceğine karar vermesi.

Kasıtlı olarak sadece gizli şeyler hakkında konuştuğunu hissetti. Bu yüzden kendimi rahatsız hissetmeden edemedim, sırtım zaten fazlasıyla terliyordu.

'Lütfen bana bu gizli şeylerden bahsetmeyin!'

Baş hizmetçinin bu işi bana vermeden önceki ilk şartının, sır tutabilmem gerektiğini tüm varlığımla anladım. Bilgi sızdırdığımın tespit edilmesi veya bu konuşmalardan herhangi birinin yayılması durumunda kafam vücudumdan uçup gidecekti.

İlk defa konuşamadığım için kendimi çok rahatlamış hissettim. Yanlışlıkla gizli bilgileri yayıp hayatımı tehlikeye atamam.

Sonra bir şeyin daha farkına vardım.

'İmparator çok konuşkan bir adamdı.'

Orijinal Liliana onunla birlikteyken o kadar konuşkandı ki imparatorun konuşacak fazla zamanı bile olmamıştı. Daha sonra kadın kahramanla tanıştığında fazla konuşamadı çünkü yeni yüz karşısında kendini kaybetmiş hissediyordu.

Bu nedenle orijinal romanda imparatora dair senaryoda çok fazla satır yoktu. Tür trajik bir aşk fantezisi olduğundan, konuşmasından ziyade kılıçlarla kan püskürttüğü sahneler olağan olaydı.

'Sadece kendi kendine konuşuyor olabilir mi?'

Aniden onun oldukça acınası olduğunu hissettim.

'Peki ya büyük bir imparatorluğun imparatoru olsaydın? Hatta bu konuları konuşacak kimseniz bile yok ve durumunuzdan dolayı da başkalarıyla rahatça konuşamıyorsunuz.'

Bu nedenle onun yerine bir oyuncak bebeğe şikayette bulunmaktan başka seçeneği yoktur. Eğer bir oyuncak bebek olsaydı, sıkıldığınızda onu kolaylıkla elden çıkarabilirdiniz.

İmparator koltuğunun yalnız olduğu söylenir ve onun geçmişinin farkındaydım. Kimsesiz çocukluğunda Lilliana dışında saraydaki herkes onu görmezden geldi. Annesinin ölümünden sonra imparator babası onu terk etmiş ve bu berbat dünya ona ihanet etmiş ve onunla alay etmeye başlamıştır.

Duyarlı ve zeki imparator, çocukluğundan dolayı giderek daha ihtiyatlı ve insanlara karşı güvensiz hale geldi. Zaten başkalarından izole olmanın kendisi için doğal olduğunu düşünüyordu.

Daha önceki deneyimleri göz önüne alındığında, halk tarafından saygı görmesine ve birçok sırdaşı ve hizmetkarı tarafından çevrelenmesine rağmen imparator oldukça yalnız görünüyordu.

'Raven etrafta tuttuğu birkaç kişiden biri ve bunun tek nedeni, imparator sonunda pes edip onu rahat bırakana kadar Raven'ın onu yıllar boyunca her gün takip etmesiydi.'

Ona acıdım.

'En azından bana güvenebilmelisin.' Kendi kendime düşündüm.

Ben hayatımın geri kalanında rahat yaşamak isteyen biriydim, bu yüzden beni doğrudan öldürmek istemiyorsa ona ihanet etmem için hiçbir neden yoktu.

Beklenmedik bir şekilde odanın aniden sessizleştiğini hissettim. İmparatorun aniden konuşmayı bıraktığını bir adım geç fark ettim. Sanki hiç düşünmediği, alışılmadık bir şey keşfetmiş gibi görünüyordu.

'Ne? Ne?! Ne zaman bana böyle bakmaya başladın?'

Sebebini bilmediğim için utanıyordum ama yine de dışarıdan ifadesiz bir yüz ifadesine sahiptim.

"Sen…"

Ayağa kalkıp omuzlarımdan tuttu ve yüzünü yaklaştırdı. Garip bir koku duyularıma çarptı.

'Kapalı! Çok yakın!'

Gözlerimin içine dikkatle baktı, o kadar yakındı ki birbirimizin nefesini hissedebiliyorduk. Parıldayan altın rengi gözleri sanki kalbimin derinliklerine nüfuz ediyordu.

'Bunu neden birdenbire yapıyorsun?'

Farkında olmadan yanaklarımdan bir ter damlası süzüldü. Bunu fark ettiğinde yanaklarımdan aşağı akan soğuk teri ince ama güçlü parmaklarıyla sildi. Bu sadece silmek değildi, aynı zamanda bir şeyler düşünüyormuş gibi görünen bir hareketti. Ne düşünüyordu, bilmiyordum.

Ben zihinsel olarak panik içindeyken imparator kaşlarını çattı ve beni nazikçe kendisinden uzaklaştırdı. Daha sonra odadan çıktı.

Hala takılı olduğundan emin olmak için farkında olmadan boynumu okşadım.

'Bu sefer onun nesi var? Terlememden hoşlanmadı mı? Bir insanın fizyolojik olaylarını nasıl kontrol edebilirim?' diye homurdandım.

'Bu kadar! Bana güvenebilirsin olayını tamamen iptal ediyorum. Bir an önce kadın kahramanın yanına gidin!'

Ben ne olduğuna şaşırmış ve öfkelenmişken kapı açıldı ve Lina içeri girdi.

“Iona, bir şey mi oldu?” Yüzünü gördüğüm an ağlayacakmışım gibi hissettim.

'Her şeyin ne kadar adaletsiz olduğuna dair duygularımı ifade edemem! Konuşamıyorum bile! Ah, sesimi geri ver bana!' Bana bahşedilmeyecek bir şeyi dilerken içten içe ağladım.

Sonra çok baştan çıkarıcı kokan bir koku algıladım ve kafam otomatik olarak o yöne döndü.

Lina'nın elinde lezzetli bir yemek vardı.

"İyi misin? Sana öğle yemeği getirdim, aç değil misin?”

'Ah, bu benim öğle yemeğim!'

Bugünün menüsü tipik bir Eterium geleneksel yemeği gibi görünüyor; hindi, tavada kızartılmış sebzeler, patates püresi ve iki adet beyaz buğday ekmeği vardı. O anda midem kendini belli etti.

Gümbürtü...!

Yarım gündür aç kaldığımı fark ettim. İmparator buraya geldi ve ben de öğlen yemeğimi kaçırdım ve onun yerine uykusunda ona eşlik ederek yemeğimi kaçırdım.

Ağız sulandıran lezzetlerin tadına varamamak yürek parçalıyordu. Utanmadan bu küçük olaydan dolayı imparatoru suçladım.

Ağzıma bir parça hindi eti koyduğumda, lezzetli dokusu dilimi süslerken vücuduma yayılan coşkuyu hissedebiliyordum. Beynim eriyormuş gibi hissediyordum.

Bir parça etten bir ısırık. Bir parça patates püresi. Bir parça sebzeden bir ısırık. Cennetteydim.

'Ha! Bunlar çok lezzetli. Bu yemekleri kim yapıyorsa kesinlikle bir melektir.'

Yiyecekleri sağa sola hızla kapmakta olan çatalı durdurdum. Sarı patates püresini görünce imparatorun az önce titreyen altın rengi gözleri aklıma geldi.

'Gözlerinde gördüğüm panik miydi?'

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin