Onun bu onayıyla sırtımdan aşağı bir ürperti geçti. Ridrian güç için şeytanla bir anlaşma yapıyordu. Bunu mümkün olan her şekilde durdurmak istedim ama hiçbir yolu yoktu. Yapabilsem bile onu durdurursam Ridrian burada ölürdü.
Tırnaklarımı yediğimin farkına bile varmamıştım.
"Ama gördüğünüz gibi," diye devam etti adam, "yaşlıyım, dolayısıyla bu İmparatorluğu istediğiniz kadar hayal ürünü bir şekilde yok etmenize yardım edemem. Ayrıca bu anlaşmayı yapmak için yeterince iyi bir fedakarlığınız yok. Hiçbir iblis bununla ilgilenmez."
Ridrian kaşlarını çattı, görünüşe göre cevaptan hoşnut değildi.
"Ama bildiğiniz gibi" diye ekledi iblis, "Ben yaşlıyım. Son eylemim bir insanla sözleşme yapmak olursa bu da iyi olur.”
Tenimi karıncalandıran acımasız bir kahkaha attı.
"Sana kalbimi vereceğim."
“Şeytanın... kalbi mi?” Ridrian'ın kaşları çatıldı. İblisler hakkında hiçbir şey bilmiyormuş gibi görünüyordu. Muhtemelen kalbi almanın büyük gücün anahtarı olduğunu düşünmüştü. Doğruydu.
Bu fazlasıyla doğruydu.
Orijinal romanda okuduklarımı hatırlayarak başımı salladım. İblislerin fiziksel kalpleri yoktu. Sahip oldukları en yakın şey, yaşlandıkça büyüyen ve sertleşen bir büyülü enerji topuydu. Bu kadar yaşlı bir iblisin elmas kadar sert bir kalbi olmalı.
Eğer onun gibi birinden kalp alırsa... Hayır, Rian!
Bunun sadece bir rüya olduğunu unutup duruyordum.
"Ah, çok ilginç," dedi iblis kıkırdayarak. “Tanrı'nın kızı önünde bir anlaşma. Sırf bu amaç için yeterince uzun yaşamış olmalıyım.”
Tanrının kızı mı? Etrafıma baktım ve hiçbir şey görmedim. Hiç kimse.
Hayır sorun bu değildi. Bu gidişle Ridrian gerçekten de iblisin kalbini alabilirdi. Ayak parmaklarımın kıvrıldığını hissedebiliyordum.
“Kalbini alırsam intikamımı alabilir miyim?”
“Sadece intikam almak eğlenceli değil. Geleceğini yarat çocuğum."
"Gelecek? Sahip değilim-"
“Gelecekte komik bir şeyler bulacaksınız.”
"Sen nesin…?" Ridrian'ın sesi bir kez daha öksürmeye dönüştü.
Şeytan güldü. "Çok uzun sürdü sanki. Eğer gerçekten ölürsen o odaya geri döneceğim, o yüzden devam edelim.”
Gülümseyerek siyah bir hançer çağırdı.
Bu Lotuburu mu?
Bunda hiçbir yanlışlık olamaz. Taşıdığı eşsiz sembolle değil. Silahın uzunluğu hatırladığımdan farklıydı ama kesinlikle Lotuburu'ydu.
Bu şeytanın kılıcı mıydı?
Ben şaşkınlıkla bakarken Ridrian tökezleyerek ayağa kalktı. Altın rengi gözleri, sanki sınırına ulaşmış gibi pusluydu.
"Hayır" dedi. "Bir anlaşma yapmayacağım."
“Hım? Ama sen çağırdın..."
"Sen kendi isteğinle geldin."
"Ha?"
İblis şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı ve Ridrian şansını görmüş gibi görünüyordu. Bir homurtuyla atılıp iblise çarptı ve Lotuburu iblisin göğsüne gömüldü.
Ridrian, "Tek yapmam gereken onu almak," diye hırladı.
İblis bir anlığına şaşkınlıkla ona bakmakla yetindi. Sonra gülümsedi ve Ridrian'ın işini yapmasına izin verdi. Hiçbir direniş olmadı.
"Çok iyi" dedi öksürerek. "Sanki bir ardıllık gibi geliyor."
Ridrian zayıfça homurdandı. "Rastgele şeyler söylemeye devam ediyorsun."
“Evet, bunu çok iyi anlayacaktır.”
Bu da anlamadığım bir şeydi. Ridrian umursamıyormuş gibi görünüyordu. Ya da belki de kan kaybından dolayı soramayacak kadar bulanıktı.
Ridrian, "Sana hiçbir şey veremem" dedi. “Kimsenin benden başka bir şey almasına izin vermemeye karar verdim. Artık değil."
"İyi, güzel," diye yanıtladı iblis. “Sadece aptallar eşyalarını başkalarının almasına izin verir. Seninkini koru. Seninkini ve onlarınkini almaya çalışanları öldür.”
Göğsünden kan fışkırdı. Ridrian hançerini çekerek iblisin vücudundan bir şey çıkardı ve yaşlı adam öksürerek sihirli dairenin üzerine düştü ve yerleri kanla kapladı. Eğer kokusunu alabilseydim muhtemelen kokardı.
"Bu kalp mi?"
Ridrian bitkin bir halde oturdu. Elindeki nesne gümüş para büyüklüğünde siyah bir mermerdi ve sadece görüntüsü bile moral bozucuydu. Talihsizliğin, umutsuzluğun ve üzüntünün yoğunlaştırılmış versiyonuna bakıyormuşum gibi hissettim.
Dudağını ısırdı ve sanki onu nasıl kullanması gerektiğini merak ediyormuş gibi bir süre siyah mermere baktı.
"Ye şunu" dedi iblis.
"Ne?"
“Genç bir iblisin büyülü gücü miras alması böyle bir şey. Onu yediğin ve gücü miras aldığın an, o zaman benim halefim olacaksın."
Ridrian tekrar güldü. "Deli. Canavarın halefi kim olacak? Ben…Ben sadece İmparatorluğu yok etmek istiyorum.”
"Bunu duymak ne kadar üzücü." Ayağa kalkarken iblisin vücudundan daha fazla kan fışkırdı ve yerde neredeyse hareketsiz yatan Ridrian'ın üzerine doğru yükseldi.
Ha?
İblis bana doğru döndü ve sihirli çemberin üzerine bastı. Bu bir rüyaydı ama o kadar açıktı ki her an bana saldırabileceğinden korkuyordum. Orada olduğumu biliyordu; bu kesindi.
"Tanrının kızı" dedi. "Bu kader ve sen onu durduramazsın." Beni korkudan titreten bir konuşma yaptı.
Alay ederek kalbini Ridrian'ın ağzına soktu.
"Yukarı!"
Kanlı mermeri yerken Ridrian'ın yüzü acıdan buruştu. Bir süre mücadele etti, sonra yuttu ve bilincini kaybetti.
Artık tüm gücünü kaybetmiş gibi görünen iblis, "Güzel," dedi. "Çok güzel. Bu sefer kazanan biz olacağız."
Ridrian!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...