Maskeli balodaki olaylar ve Lesprey ailesinin eski durumuna getirilmesi, sanki bir rüzgar ruhunun kanatlarında taşınıyormuşçasına, tüm İmparatorluğa bir kalp atışıyla yayıldı. Eclard'ın hükümdarlığı sırasında pek çok aile sürgüne gönderildiğinden, halk hepsi için adaletin sağlanacağı konusunda umutla doluydu.
Ancak diğer ailelerin aksine Russen ailesi yıkılmış gibi görünüyordu. İmparator tarafından ağır yaralanan genç lord nedeniyle ailenin ortamı perişandı. Pek çok doktor geldi ama hepsi, kesilen eli onarmanın Tanrıça'nın ilahi güçlerine ihtiyaç duyacağını söyledi. En azından sinirlerin kesildiği bileği onarabilirlerdi. Kont tapınaktan bir rahip istemek için bir mesaj gönderdi, ancak imparatorun hoşlanmadığı bir aileye gelmeye istekli bir rahip olmayacağından endişeliydi.
Evdeki tek sessiz yer Kont Russen ve Marquis Piett'in oturduğu misafir odasıydı. Kont bütün gece ayakta kalmaktan yorulmuştu ve hayal kırıklığı onu ele geçirmişti. Elini masaya vurdu.
"Neler oluyor Marquis Piett! Kadın kölenin Lesprey ailesinin çocuğu olması gerçeği çok mantıksız! Majesteleri neden onu tercih ediyor?"
Piett, Kont'un kendisine verdiği puroyu okşuyor, merakla inceliyordu. Puro bir Kont'un sahip olabileceğini düşündüğünden daha kaliteliydi.
"İmparatora yakın olduğunu sana bildirmiştim. Bu yüzden onu sessizce dışarı çıkarmanı istedim. Onu geri almayı başaramadığın için hayal kırıklığına uğradım, dedi Piett puronun tadını çıkarırken. Sesindeki öfke Kont Russen'ın irkilmesine neden oldu. Russen, hakkındaki kötü söylentiler nedeniyle genellikle Marquis Piett ile konuşmaktan kaçınıyordu.
Piett'in piç bir çocuk olarak aileye alınmasından sonra önceki markinin tüm mirasçılarının gizemli bir şekilde öldüğü söylendi. Bu, Marquis Piett'in genç yaşta pozisyona yükselmesiyle sonuçlandı. Ona karşı çıkanlar asılmıştı ve hatta onu öldürmek için tutuldukları iddia edilen bir suikastçı loncasının tamamını yok ettiği bile söyleniyordu. Bu söylentilerin hiçbirinin kanıtı olmasa da, ölümlerin tamamı kesinlikle şüpheliydi. Marki'nin, çalıların arasında saklanan zehirli bir yılan gibi, hedeflerine ulaşmak için her şeyi yapacak kadar çılgın olduğu açıktı.
Marki'nin imparatordan bile daha tehlikeli olabileceğini anlayınca Kont Russen'in ağzı kurudu. Kendini toparlamak için biraz çay içti. Marquis Piett'i ilk tanıyan ve tanıştıran oğluydu. Marki ona Iona'nın nerede saklandığını bildirdi ve onu gizlice geri getirmesi talimatını verdi. İş vaatleri verdi ve Rackden adını verdi.
Rackden kıtada ünlü bir yerdi. Burası bir kaçakçılık merkeziydi ve Kont Russen bunun tehlikeli olduğunu bilmesine rağmen Marquis'in şartlarını kabul etti. İmparator sınırlardaki savunmayı sıkılaştırdıkça mal kaçakçılığı da zorlaşıyordu. Rackden'da bulunan becerileri kullanabilseydi, kaçakçılık operasyonlarını eski haline döndürebilirdi.
Oğlu Hedin de anlaşmanın gerçekleşmesini istiyordu. Russen, köle kız evindeyken oğlunun ona takıntılı olduğunu ve başkaları tarafından görülmesin diye onu kilitlediğini biliyordu. Düşes onu bir piç sahibi olmanın sonuçları konusunda eğitmeseydi, çoktan ondan bir çocuk sahibi olacaktı. Düşes, oğlunun güvenliğini sağlamak için köleyi uzak bir pazara sattı. Artık kölenin oğlunun üzerinde hakimiyet kurmasını istemiyordu. Hedin bunu öğrendiği anda İmparatorluktaki her köle pazarına giderek Iona'nın adını haykırdı.
Kont Russen, eğer oğlunun anlaşmayı yapmasına izin vermiş olsaydı, Hedin'in bunu kesinlikle mahvedeceğini biliyordu. Bu yüzden, soylu bir aileden gelen bir adama, onu saraydan gizlice çıkarması için para ödedi. Ancak İmparator kızın yanından ayrılmadı ve Hedin onu alma fırsatını yakaladığında imparator onu durdurmak için tam zamanında geri döndü. Russen, çok geç olana kadar Hedin'in maskeli baloya gizlice girdiğini fark etmemişti. Şans eseri imparator onu öldürmedi ama hayatının geri kalanını tek eliyle yaşayacaktı. Russen az önce Tanrıça'ya o gece soyunun sona ermediği için teşekkür etti.
Çizim odasının kapısı hızla açıldı. Hedin tökezleyerek eşikten geçti, solgun ve zayıf görünüyordu. Bileğine sarılı kanlı bir bandaj vardı, kafasındaki yaranın üzerinde de bir tane daha vardı. Gözleri kan çanağına dönmüştü ve vahşiydi.
Kont Russen ayağa kalktı ve o sabah bilinci yerine gelen oğlunun yanına koştu. "Hedin! İyi misin?"
"Baba. Iona!" Hedin öksürerek bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...