Artık mesanemi boşalttığım için her şey çok daha iyi hissettiriyor. Birkaç dakika öncesine göre daha rahatlamış hissederek banyodan çıktım. Ayrıca ellerimi musluğun altında tertemiz olana kadar iyice yıkadığımdan emin oldum. Sonunda yenilenmiştim, artık içimdeki yanma hissini hissetmiyordum ve yemin ederim o kadar uzaktan cehenneme çağrılıyormuşum gibi hissettim, hatta 'Eureka!' diye bağırdım. Banyo kapısını gördüğümde ciğerlerimin zirvesindeydim.
Dışarı çıktığımda neredeyse kahverengi saçlı şövalyeyle karşılaşacaktım.
"Daha iyi hissediyor musun?" O sordu.
Sözleri yüzümün anında ısınmasına neden oldu. Neden burada banyonun önünde beklemek yerine çekip gitmedi?!
Sıradan bir gün olsaydı onu dürtüsel bir şekilde sapık olmakla suçlardım ama beni tuvalete götüren o olduğu için hemen kendimi durdurdum. "Teşekkürler bayım. Hayatımı kurtardın."
Alnı kırıştı, sözlerime açıkça şaşırmıştı ve elini beceriksizce başının arkasına götürdü.
"Bunu duyduğuma sevindim. Sorabilirsem koridorda ne yapıyorsun? İmparator şu anda sarayda kalıyor. Eğer imparatorluk şövalyelerinden biri seni benim yerime bulsaydı başın belaya girerdi." Belirtti.
Ayaklarımın üstüne bakıyorum. "Ben... ben kayboldum..."
"Bu tapınağa ilk gelişiniz mi?"
Başımı salladım. "Evet."
Benim itirafım üzerine şövalye başlangıçta olduğundan daha da şaşkın görünüyordu ama bana daha fazla soru sormadı. Gözleri bir kez kıyafetimin üzerinde gezindi ve kendi kendine başını salladı.
Zırhının, bereketi tasvir eden Theres Kilisesi'nin sembolüyle kazındığını yeni fark ettim. Üzerinde üç buğday sapı ve yuvarlak güneşi örten birkaç damlacık vardı. Hem bolluğun hem de suyun tanrıçası, yaşamın simgesiydi.
"Bu sarayın şövalyesi olma ihtimalin var mı?"
"Evet benim." Kısa, doğrudan ve doğrudan konuya cevap verdi.
Gerçekten yakışıklıydı, geniş omuzlu, uzun boylu bir adamdı. Fiziği belirgindi ve koyu mavi gözleri neredeyse şeffaf görünüyordu. Dürüstlük ve büyüklükle dolup taşan bir adamın görünüşüne sahipti.
Durun... Bu o mu?!
Onun orijinal kitaptaki karakterlerden biri olduğunu ancak birkaç dakika sonra fark ettim. Onu ilk gördüğümde nasıl oldu da hemen tanıyamadım? Sağ. O zamanlar elimde daha acil meseleler vardı.
"Dylan Lyann Fortis, İşte İlk Kılıcı."
Theres Kilisesi'nin ilk kılıcı olan kendi kılıcını Tanrı'ya kurban eden dindar bir mümindi. Görevine sadık ve sarsılmazdı, aynı zamanda iyi iletişim kurabiliyordu. Birçok insanı Theres Kilisesi'ne katılma konusunda etkilediğine dair sözlerinde güçlü bir inanç vardı.
Orijinal kitaptaki en popüler karakterlerden biriydi, kadın kahramana adanmıştı ve kendisi de imparatorla yüzleşmişti. Raven kadar iyi olmasa da yine de harikaydı.
Yüzüme yavaş yavaş yayılan gülümsemeyle savaştım.
"Şimdi nereye gidiyorsun?" diye sordu Dylan, beni düşüncelerimden kurtararak.
Ona gözlerimi kırpıştırarak baktım. "Ne?"
"Sana dönüş yolunu göstereceğim. Burada öylece dolaşıp tek başına geri dönemezsin."
Sanırım saraya geri dönmem gerekecek. Ona nasıl cevap vereceğimi bilemedim ve sessiz kalmaya karar verdim. Gerçekten kayboldum ve nerede olduğumu bilmediğim halde tek başıma geri dönebileceğimi söyleyemezdim ve son olarak ondan beni imparatorun evine götürmesini isteyemezdim.
Ona nasıl cevap vereceğimi düşünürken Lina'nın elimdeki en iyi seçim olduğuna karar verdim. "Festivalden sonraki ziyafette Lina adında bir hizmetçi var. Lütfen onun yerine beni oraya götürür müsün?"
"Ana binada. Seni oraya götüreceğim."
"Nezaketiniz için teşekkür ederim efendim."
İmparator geceyi geçirmek için dönmeden saraya dönmem gerekiyor. Boş zamanım kaldığını biliyorum ama yine de gerginim.
Sesimi geri kazandığımdan beri bana karşı garip bir şekilde nazik olmasına rağmen sonuçta hala bir zorbaydı ve onu kızdırmaya cesaret edemezdim.
Evet, sesimi geri aldım ama bir kez bile hâlâ şarkı söyleyemiyorum.
Bana bakmak için döndü ve "Ben Dylan Lynn Fortis'im" dedi.
"O-oh, lütfen bana Iona deyin." Aceleyle kekeledim.
"... Yapacağım."
Dylan'ın ani girişine şaşırdım ama şükürler olsun ki aynı hızla yanıt verebildim.
Adımı söylediğimde Dylan'ın gözleri kısıldı ama başka bir şey söylemeden sessizce yanımda yürümeye devam etti. Gözleri ileriye sabitlenmişti, muhtemelen ona soyadımı neden söylemediğimi merak ediyordu.
Ana salon düşündüğüm kadar uzakta değildi. Devasa ve gösterişli bir binanın yanından geçmek zorunda kaldık ve etrafıma baktığımda tapınağın yerini çözemedim çünkü binalar yine birbirine oldukça benziyordu.
Dylan'ın önderliğinde birkaç dakika yürüdükten sonra önümüzde farklı bir tarza sahip devasa bir bina daha belirdi. Ana bina olduğunu söyleyebilirim. Tam rahat bir nefes almak üzereyken Dylan bana döndü ve buranın ana bina olduğunu doğruladı.
Sanırım haklıyım. Lina'yı arayıp saraya geri dönmeliyim.
İmparatorun ara sıra öfkelendiğini bilmek beni o kadar endişelendiriyordu ki, kısa bir an için bile olsa odadan çıkmak beni korkutmaya yetiyordu.
"Beni buraya getirdiğiniz için teşekkür ederim efendim... yani Lord Fortis." Aristokratlardan beklenen görgü kurallarını sergilemeye dikkat ederek kendimi hızla düzelttim. "Buranın tüm ayrıntılarını biliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...