Bölüm 8

1.6K 91 1
                                    

Oyuncak bebeklerin düşmanlıkla karşılanacağını bilen Raven, yenisini getirme kararının akıllıca bir hareket olup olmadığı konusunda şüpheler içindeydi. Son oyuncak bebek tamamen atılana kadar yalnızca üç gün dayanabildi. Ama yine de bu sadece iyi niyetle yapılmıştı ve lordun yakında uykuya dalacağını umuyordu. En azından bir gün uyumasını isterdi; bu yüzden birkaç gününü yeni bir oyuncak bebek aramak için adayı dolaşarak geçirmişti.

Bir süre hiçbir kelime alışverişinde bulunulmadı. Ridrian, önünde diz çöken adama baktı, adamın sadakatinin eşsiz olduğunu düşündü çünkü ne söylerse dinlesin bir kez bile tereddüt etmedi.

Ancak sıra bebeklere gelince adam bu isteğine hiç uymaz, sanki hiçbir şey duymamış gibi yoluna devam eder. Bunun benim zayıflığım olduğunun gerçekten farkında olmalı.

Ve doğruyu söylemek gerekirse Raven bu konuda haksız değildi. Bir başkasının İmparatorluk imparatorunun zayıflığının farkında olması oldukça sinir bozucuydu ama tabii ki o da Raven'ın teklifini görmezden gelmenin iyi bir fikir olmadığını biliyordu. Bütün bunlarda kibirli davranmak sadece daha fazla kan dökülmesine neden olur.

Aniden ona bakan bebeğin gözleri aklına geldi. Gerçekten imparatorun gözlerinin içine bakmaya cesaret etti ve kara kara gözleri camlaşırken içinde bir merak kırıntısı yükseldi. "Gidip bakalım mı?"

"Majesteleri." Raven nefes verdi. İmparatorun fikrini bu kadar çabuk değiştireceğini beklemiyordu. İmparator odadan çıkıp onu takip etmek için el salladığında hâlâ diz çökmüş durumdaydı. “Pekala, bugün bunu kırmamaya çalışalım. Mükemmel yardımcımın tekrar aramaya çıkmasını istemeyiz, değil mi?” Neşeyle güldü ama gözleri jilet gibi keskindi.

*** Akşam yemeğimi yeni bitirdikten sonra, imparatorun yatak odasını dalgın bir şekilde incelerken hâlâ sandalyede oturuyordum, ancak imparator odanın hemen dışında göründüğünde sözünü kestim. 

"Gerçekten çok zayıfsın." Sesi sessizliği bir bıçak gibi yırttı ve şaşkınlıkla irkildim. Başım onun kapı pervazına yaslandığı yere döndü, kollarını kavuşturmuş halde bana bakıyordu. Onu ilk kez tam olarak kendine benzemediğinde gördüğümden farklı olarak, odak tamamen gözlerine dönmüş gibiydi.

Yıkandıktan hemen sonra buraya gelmiş olmalı, saçları hâlâ gözle görülür derecede nemliydi. Dağınık saçları bile çok güzel görünüyordu. Ayrıca giysisindeki küçük açıklıktan gergin, kaslı göğsünü de seçebiliyordum. Oradaki ip tam olarak bağlanmamıştı, sanki sonuna kadar kapatma zahmetine girmemiş gibi gevşemişti.

Kanın kafama hücum ettiğini hissettim ve bileğime sarılı dönüşüm bileziği olmasaydı kızarmış yüzümün daha görünür olacağını biliyordum.

Bana acı çektirmeyi mi planlıyor?

Her ne kadar arkamı dönüp yüzümü kapatmak istesem de yapamadım çünkü benim bir oyuncak bebek olmam gerekiyordu ve bir oyuncak bebeğin bu kadar canlı bir tepki vermemesi gerekiyordu. Ben bir oyuncak bebeğim. Ben bir oyuncak bebeğim. Kelimeleri tekrar tekrar söyledim.

Odaya girmeden önce beni bir süre daha inceledi. Tam önümde durdu ve işaret parmağıyla çenemi yukarı kaldırdı. Gözlerinden umutsuzca kaçındım ve onun yerine aşağıya odaklandım ve bu benim açımdan yanlış bir hareketti çünkü açıkta kalan boynunu ve göğsünü bu açıda açıkça görebiliyordum. Gözlerimi sıkıca kapattım ve teninden aşağı akan su damlacıklarının görüntüsünü kafamdan uzaklaştırmaya çalıştım.

"Bize bir dakika izin verin Majesteleri."

Baş hizmetçinin sesini duyunca imparatorun parmağı çenemden düştü. Ona izin verince dışarıda bekleyen hizmetçiler içeri girip yatağını temizlediler. İmparator onlara aldırış etmedi, gözleri hâlâ bana odaklanmıştı. Yanlış bir şey yapmadım ama onun delici bakışları altında kendimi gergin bir şekilde terlerken buldum.

En azından bir şeyler söyle.

Bir süre hiçbir şey söylemeden beni izledi. Sadece birkaç dakika süren bu olay saatlerce sürüyormuş gibi görünüyordu. Baş hizmetçi işlerinin bittiğini duyurdu ve imparatorun önünde eğildi. "Ayrılacağız Majesteleri. İyi geceler."

Bunun üzerine kulaklarım dikildi. Kıyafetlerini falan değiştirmesine yardım etmeyecekler mi?

Şimdi düşündüğümde bu fikir bana çok saçma geliyordu çünkü zorba kimsenin onun bedenine dokunmasına ya da yanına yaklaşmasına izin vermiyordu. Hizmetçiler odadan çekildiler ve kapı arkalarından kapanarak beni çaresizliğim içinde yalnız bıraktılar.

Odayı derin bir sessizlik kapladı. Hizmetçilerin ortalıkta görünmemesi ve perdelerin yarıya kadar kapalı olması nedeniyle atmosfer benim beğenime göre biraz fazla samimiydi. Oda hareketsiz ve sessizdi ve kendi kalp atışımın ritmini duyabiliyordum.

İmparator daha sonra ağzını kapattı ve başını yana çevirdi. Esnedi, ciğerlerine hava çekerken bedeni genişleyip büzüştü. Karanlık gözlerine kısaca baktım, uykusuzluktan dolayı morardığını fark ettim. Görmemem gereken bir şey görmüşüm gibi hissederek bakışlarımı hızla ondan ayırdım ve kalbimin hareketsiz kalmasını istedim.

Dudaklarından bir iç çekiş çıktı ve kaşlarını çattı. "Yapamam gibi görünüyor." Dedi saçlarını karıştırırken.

"Kahretsin." Ağzının içinde küfretti. Sonra aniden sanki bir karara varmış gibi ellerini omuzlarıma koydu. Dokunuşu karşısında ürktüm ama elinin ağırlığı, onun fazla fark edilmesini engelliyordu. Bakışları yine üzerime odaklanmıştı ve daha önce kapının yanında dururken bana bakışıyla karşılaştırıldığında şimdiki bakış açısıyla küçük bir fark olduğunu fark ettim.

Önceleri sadece ilginç bulduğu bir nesneye bakıyormuş gibi görünüyordu, ama şimdi beni yakından incelerken gözlerinde bir parıltı vardı, sanki gözden kaçırdığı bir şey varmış gibi, bir tür özlem. Gözlerini kapattı ve sanki derin düşüncelere dalmış gibi tekrar açtı, sonra bir saniye önce gördüğüm duygu yok oldu. Sanki ilk etapta hiç orada değilmiş gibi. Yüzünü bana yaklaştırıp kulağıma fısıldadı. "Liliana."

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin