Bölüm 196

130 11 0
                                    

Burası yeni fethedilen ve yeni gelen onbinlerce Ivant askeriyle dolup taşan bir bölgeydi. Kansız zafer, imparatorun seçkin kuvvetlerinin yüksek enerjiyle dolaştığı, yerine getirilmesi gereken görevleri aradığı hareketli bir kampla sonuçlanmıştı.

Banmon sessizce kendi kendine düşündü: "Eğer biri beni buradan almaya kalkarsa, kolayca kaçamaz."

Bu tepkiyi elde etmek için çok çaba harcadım, hatta ister düşman ister müttefik olsun askerlerin onun ayrılmasını tutkuyla arzulayacağı umuduyla kutsal şifa hizmetleri bile yerine getirdim. Bu onu müzakerelerde değerli bir varlık haline getirecektir.

"Ancak…"

O anda kardinallerin en küçüğü olan Kardinal Robanu konuştu. O zamana kadar kambur bir duruşla oturuyor ve müzakere sürecini sessizce izliyordu.

"Leydi Iona Lesprey'in gerçekten majestelerinin danışmanı olduğu doğru mu, Sayın Papa?"

Bir an için Ridrian'ın kaşları seğirdi.

"…Bu ne anlama gelir?"

"Sadece Majestelerinin danışmanı olmaya uygun görünmüyor."

Bir an nefesimi tuttum. Herkes sararıp sözlerine dikkat ederken, Kardinal Robanu çarpık ve çarpık dudaklarıyla yüzünde neşeli bir ifadeyle kendinden emin bir şekilde gülümsedi.

“Kadın danışmanın emsali yok ve onun aziz olmadan önce bile sarayda yaşadığını duydum. Viscount Lesprey'in bir zamanlar köle olduğu ve Majestelerinin koruması altında kendisine özgürlük verildiği Etherium'da iyi bilinen bir hikaye."

Kardinal Robanu'nun sözleri devam ederken, ürkütücü bir hissin üzerime sindiğini hissettim. Sanki kendi mezarını kazan birini izliyordum.

Bu saçmalıkları sessizce dinleyen Ridrian, soğuk ve buz gibi bir sesle konuştu.

"Söylemek istediğin şey nedir kardinal?"

Ancak imparatorun ruh halinin değiştiğini fark etmeyen Kardinal Robanu, zaferi garanti edecek şaşırtıcı bir hamle yaptığından emin olarak kendinden emin bir şekilde konuşmaya devam etti.

"Emin değilim" diye yanıtladı. O anda bana her tarafımı titreten, inceleyen bir bakışla baktı.

"Oldukça sıra dışı bir güzelliğe sahipsin, değil mi? Senin sadece danışman olmakla yetinecek sıradan bir saray kadını olmadığından şüpheleniyorum… Ugh!”

Ama sonunda benimle daha fazla dalga geçemedi çünkü konuşmayı bitiremeden imparatorun sabrı taştı ve Lotoburu'yu inanılmaz bir hızla çağırarak Kardinal Robanu'nun dudaklarını hafifçe kesti.

Bu, kardinalin daha fazla konuşmasını engellemeye yetecek kadar ustaca bir hareketti. Ölümcül bir uyarı.

"Kardinal!"

"Majesteleri!"

Yüzü ter içinde kalan bitkin kardinal, mavimsi bir ten rengiyle sandalyesinde geriye doğru düştü.

Raven şaşkınlıkla arkadan Ridrian'a seslendi ve imparatorun yaptıklarını çok geç fark eden Dylan hızla kılıcını çekti ve önlerinde durdu. Şaşıran iki kardinal, düşmüş Kardinal Robanu'yu destekledi ama onu savunmaya cesaret edemediler.

Şimdi saçma sapan konuşuyorsun," Ridrian'ın sesinde enselerindeki tüyleri diken diken eden bir soğukluk vardı.

Ancak kaba bir varsayımda bulunan kardinal, uyarısına rağmen kanlı ağzını koluyla bastırarak zehirli sözler söylemeye devam etti.

“Çocuksan öyle davran! Heesnim tanrıçası Hannah Ingani'nin torunu bile bunun olmasına izin vermeyeceğini bilir!"

Ridrian'ın gözleri kısıldı ve kılıcını hazırda tutarak ileri doğru bir adım attı. "Bir daha bu tür sözler söylemediğinden emin olmak için boğazını keseyim mi?"

Ridrian'ın gözleri hala altın rengindeydi ama bu onun öfkesinin gerçek olduğunu daha da netleştiriyordu. Elleri o kadar çok titriyordu ki, sanki gözlerinin değişen rengini umutsuzca engellemeye çalışıyormuş gibi. Eğer iblislerin alamet-i farikası olan kırmızı gözleri açığa çıkarırsa imparator buna dayanamaz ve kimse güvende olmaz.

Lotuburu kılıcı kardinale doğrultulduğunda Dylan gergin bir yüzle ayağa kalktı.

"Lütfen sakin olun Majesteleri. Kardinal Robanu'nun sözleri için özür dilerim. Daha yeni kardinal oldu…”

“Nasıl cüret eder! Ona böyle şeyler söyleme hakkını ne veriyor! Ha! Aynı şeyi Heesnim tanrıçasının torununa söylemeye cesaret edebilir miydi? Bu şeytani yaratık...!”

Kılıcın kesilmesinden dolayı dudakları kanarken bile bağırmaya devam etti. Daha sonra yüzlerinin rengi tamamen kaybolan iki kardinal, tüm güçlerini kullanarak ağzını kapattı.

"Lütfen konuşmayı kes! Hepimizi öldürtecek misin?”

“Bu bizim tarikatımızın iradesi değil! Lütfen merhametinize yalvarıyorum Majesteleri!” Diğer kardinaller yalvardı.

İki kardinalin yüzüstü yere düşmesi garip geldi. Bir süre öncesine kadar beni zorbalığa düşürmek için yavaş yavaş mücadele ediyorlardı ama söyleyemediklerini ayırt edemeyen vasıfsız bir kardinalin yüzünden hayatları alarma geçmişti.

"Onlarla ne yapmamı istiyorsun, Vikont Lesprey?" Ridrian bana baktı.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin