Iona, her zamanki halinden çok daha sakin görünen, oldukça beyaz bir elbiseyle dışarı çıktı. Gözleri ve gülümsemesi öyle bir nezaketle parlıyordu ki, sanki onu daha önce hiç görmemiş gibi hissettiriyordu.
Her zamankinden farklı hissediyorum.
Normalde sessiz bir insandı ama dışarıdan sakin görünmeye çalışırken omuzlarındaki gerginliği görebiliyordu. Düzgün bir hanımefendi gibi görünmeye çalışıyormuş gibi hissetti.
Baygın askerin yanında diz çöken Iona, adamın aklından geçen düşüncelerin farkında değildi. Avucunu yavaşça yaranın üzerine koyarak yaraya şifa enerjisi aktarmaya başladı. Yara kapanmaya başladığında eli beyaza döndü. Asker inledi ve yavaşça gözlerini açarak ona şaşkınlıkla baktı.
"Heron... sen iyi misin?" yavaşça sordu.
“Ca... Kaptan?”
Adama seslenen askerin sesi boğuk çıkıyordu. Adam, askerin bilincinin yerine geldiğini görünce heyecanlanarak tezahürat yaptı.
"Bu bir mucize! Gerçekten öleceğini düşünmüştüm. Eğer Azize burada olmasaydı ölmüştünüz!”
"Sain...tess?"
"Evet! O." Heyecanlı adam Iona'yı işaret etti, sanki onu buraya getiren kendisiymiş gibi kendisiyle gurur duyuyordu.
Aynı anda Iona'yla birlikte gelen Ravis, yeni iyileştiği yarayı kontrol etmek için omzunun üzerinden baktı. İyileşen yarayı memnuniyetle başını salladı.
Ravis yarayı inceleyerek, "İyileşti" dedi. “Yaranın iyi olması lazım ama bir süre hiçbir şey yapmamalısın. Muhtemelen kaslarınız zayıftır.”
"Ah... kesinlikle, Baş Rahip!" adam eğilip Iona'ya teşekkür etti.
İyileşen asker bir an kafası karışmış göründü, sonra anlamış gibi göründü ve hemen Iona'nın önünde eğildi. “Beni kurtardığın için teşekkür ederim Azize! Sana borcumu nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum..." dedi minnetle.
Iona nazikçe gülümsedi ve hatta sanki onu sakinleştirmek istercesine elini askerin omzuna koymak için uzandı. "Bana borcunu ödemene gerek yok," dedi yumuşak bir sesle. “Sadece kendinize ve asker arkadaşlarınıza iyi bakın.”
"Hiç de bile. Majestelerinin yapması gereken bir şeyi yapıyorum. Bir süre çok fazla çalışmayın.”
En merhametli Azize'ye benziyordu. Asker onun nezaketine minnettarlığını göstermek için omzundaki ele dokundu. Bu basit hareket Ridrian'ın irkilmesine neden oldu. Iona'nın eline dokunan askerin omzunu kesmek istedi.
Asker bir ölümden daha kurtulduğunun farkında değildi ve Iona'yla minnetle aynı fikirdeydi.
"Elbette! Elbette! İmparator için hayatımı feda edeceğim!”
Sana sadece kendini fazla yormamanı söyledim.
Ridrian, Iona'nın ifadesinden ne düşündüğünü anlayabiliyordu ve bu onu biraz rahatlattı.
Onun gerçek niyetini sadece yüz ifadelerinden anlayabildiğini fark edeli çok uzun zaman olmamıştı. Ve sanki bunu söyleyebilecek tek kişi oydu. Tek başına bu gerçek bile tuhaf bir şekilde tatmin olmasına neden oluyordu.
"Iona."
Daha fazla bekleyemezdi. Odaya daldı ve orada bulunan herkesi değerlendirdi. Yaralı askerin yüzü bembeyaz oldu. Çevresindeki tüm askerler hemen başlarını saygıyla eğdiler.
"Majesteleri!"
"Büyük Ivant'ın ilk ışığıyla tanışıyoruz!"
Iona, askerlerin hep bir ağızdan bağırırken çıkardığı yüksek sesler yüzünden ayaklarının altındaki yerin titrediğini hissetti. Ridrian'ı görünce gözleri büyüdü. O da karşılık olarak ona gülümsedi ve kendi kendine onun gözlerinin güzel bir yaz gününde mavi gökyüzünün rengi olduğunu düşündü.
Yaklaştığında Iona hafifçe kıkırdadı ve onu selamladı.
"İyisiniz Majesteleri."
"Birşey değildi. Kendini iyi hissediyor musun?"
"Evet ben iyiyim."
"Neden buradasın? Üstelik sabahın erken saatlerinde. Kalede dinlenseydin daha iyi olurdu.”
"Sana yardım edebileceğimi düşündüm."
Iona gülümsedi. Onunla savaşmaya gayet iyi bir şekilde geleceğini söylemişti ama bunu böyle kastetmemişti. Özellikle bir 'Aziz' olarak.
Ridrian gülümsemeyi fark etti ama bir an için Iona'nın aklını okuyamadığı için biraz hayal kırıklığına uğradı.
O anda Ravis öne çıktı ve oldukça yüksek bir sesle konuştu.
"Majesteleri Vikont Lesprey, Theres'in vasiyetiyle burada."
"Ne?"
Ridrian, Ravis'in ses tonundan biraz rahatsız oldu ama Theres sözcüğünü duyunca kaşları kalktı . Tam Ravis'e cevap vermek üzereyken Iona araya girdi.
"Çok güzel. Bu şansı herkese neden burada olduğumu açıklamak için kullanacağım. Majesteleri, herkesi toplayabilir misiniz?” Iona her zamanki nazik ses tonundan oldukça farklı bir sesle cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...